Advertentie | |
|
![]() |
|
Nederland
Engeland Schotland Wales Frankrijk Monaco Switserland Luxenburg Ierland Belgie Duitsland Sweden Denenmarken VS Canada Libie Tunesie Autralie Nieuw Zeeland China Japan Zuid Korea Tawain Hong Kong Singapore Thai Land Maleisie Indonesie Anyone wanna beat me? ![]()
Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 19:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Je telt het ook mee als je er doorheen bent gereden?
ok... Nederland Belgie Duitsland Frankrijk Spanje Oostenrijk Slovenie Kroatie Senegal Verenigde Staten Hongarije Costa Rica 12 dus.. En sommige mensen tellen het ook mee als je er over heen bent gevlogen, dus dan zouden er nog een stuk of 10 (ei)landen bij ok kunnen worde geteld. |
![]() |
||
Citaat:
Dan zijn het er erg veel! Maar messchien zitten er nog wel wat stewards of stewardessen op het forum... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik in uhmm..
Belgie Duitsland Frankrijk Tsjechie Spanje Portugal Curacao Engeland Andorra Mexico.. ![]() 10 landjes ![]() En k wil nog graag naar Egypte waaaaah lijkt me zo mooi daar ![]() En turkije wil k heen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nederland
Duitsland Belgie Luxemburg Denemarken Frankrijk Zwitserland Engeland Spanje Monaco Italië Slovenië Kroatië Alabama Mississippi Florida Georgia Louisiana 18 dus, of 14 als je de VS als 1 land rekent. Another Way, van mij mag je best Engeland, Schotland en Wales als 3 landen rekenen, maar waarom noem je dan wel Amerika als heel werelddeel? Dan kun je net zo goed 'Amerika, Europa, Azië, Australië en Afrika' zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Nederland
Duitsland (Trier, Dortmund) Spanje (Barcelona) Frankrijk (campings, Parijs) Italie (Toscane, Rome) Vaticaanstad Kroatie (Zagreb, Pag) Malta Turkije (hotels) Engeland (Londen). Ik ben nog nooit in Belgie geweest, ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
In welke mate staat de Koran integratie van moslims in de weg? PGWR | 36 | 28-03-2005 15:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bericht van Ben Laden, jaa echt deen | 41 | 08-08-2004 01:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |