Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2003, 16:53
nikit
nikit is offline
paardrijden vind ik geweldig!!!!!!!

en jullie??

er zijn ook mensen die het ziellig vinden! ik vind die mensen zielig omdat ze niet weten hoe het is om te paardrijden!!! wat is jullie mening??
Oud 23-11-2003, 17:00
stier
stier is offline
Ik vind het ook heel leuk en doe het nu 10 jaar. Bovendien vinden ook veel meisjes het leuk dat ik dat doe.
Oud 23-11-2003, 17:34
Fade of Light
Fade of Light is offline
- ik vind het niet leuk
- ik vind het in sommige gevallen dierenmishandeling
- ik vind jou zielig, omdat je zo'n sneu persoontjes bent, die de reden van het zielig vinden, niet eens wil begrijpen.
Oud 23-11-2003, 17:49
Verwijderd
Lijkt me hier wel mooi bij kunnen.
Oud 23-11-2003, 17:50
MUTS123
MUTS123 is offline
Och...ik vind paardrijden wel leuk maar niet op de manier waarop dat bij (de meeste) maneges gaat. Als je bv les hebt. Veel te vaak in de bak, dat vond ik toch zo verschrikkelijk saai. Beetje stappen, draven en galopperen en figuren rijden, gadver. Ik snap dat je zo de basis moet leren maar ik vond dat echt stom. Ik ging veeeeel liever lekker naar buiten, heerlijk!
Trouwens, op maneges kunnen de paarden wel degelijk zielig zijn, het hangt er maar vanaf welke manege. Maar op de gemiddelde manege - die de paarden en pony's in stands heeft staan (fijn, de hele dag naar de muur staren en vastgebonden staan ), waar de paarden en pony's ongeveer 5 uur per dag moeten lopen (waarvan misschien 3 met een hobbelende beginner die aan de teugels hangt), waar de pony's amper buiten komen en ALS ze al buiten komen is het om een buitenrit te maken met de les - vind ik dat de paarden het leuker kunnen hebben. Ik vind dat een manegepaard recht heeft op rust (dus ook geen schreeuwende kinderen in de stal of mensen die continue willen aaien), en ik vind ook dat ze regelmatig in de wei zouden moeten.
Ik heb geen geld en tijd voor een paard, maar een eigen paardje lijkt me echt heel leuk.
Oud 23-11-2003, 21:22
Verwijderd
Citaat:
nikit schreef op 23-11-2003 @ 17:53:
paardrijden vind ik geweldig!!!!!!!

en jullie??

er zijn ook mensen die het ziellig vinden! ik vind die mensen zielig omdat ze niet weten hoe het is om te paardrijden!!! wat is jullie mening??
Ik vind het stom!!!!!!!

so what??

Ik vind jou zielig! Ik vind jou zielig omdat jij geen idee hebt of ik er ervaring mee heb of niet!!! Dus waarom val je me ermee lastig??
Oud 23-11-2003, 21:28
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-11-2003 @ 18:49:
Lijkt me hier wel mooi bij kunnen.
dat lijkt mij ook

Regels voor berichten