![]() |
|
![]() |
Voor alle mensen die nu pas beginnen aan 'de puzzel'..
hier even een apart topic waar je je vragen over deel 1. kunt stellen of die van anderen kunt beantwoorden Aangezien de 'vaste kern' al ver in 3. bezig is nog even de link zelf ben ik ook net begonnen..dus iemand die 1.8 weet en het antwoord met mij wil delen? ![]()
Laatst gewijzigd op 24-11-2003 om 16:51. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
inderdaad wat minder aardig voor latere bezoekers.. KUN je je post niet wijzigen please??
maar ik had wel letters omcirkeld enzo..gekeken welke letters er overbleven..maar dat ik het niet zag is echt te stom voor woorden ![]() Eigenlijk had ik verwacht dat er meer mensen hier hun vraag zouden stelen..zo is het wel heel erg een help-mij-nou-topic geworden ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat moet er op het vraagteken komen staan? ( ? x ? ) - ? = 42 |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
GR : F1 - (x*x)-X F2 - 42 En dan intersect Uit je hoofd, los op : (x*x)-X=42 ABC formule gebruiken Je Krijgt 2 antwoorden en 7 is het dus niet Tip: het is een negatief getal! |
![]() |
||
Citaat:
![]() x²-x-42=0 (x+..) (x-..)=0 x+.. = 0 of x - .. = 0
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik snap 1.5 niet
Dit is een zeer geheimzinnige vergelijking die ik op een van mijn reizen in Cyferopia tegen kwam. Het cijfer dat op het rode vraagteken moet komen is namelijk groter dan het groene cijfer. Toch is onmiskenbaar de onderstaande vergelijking waar als het juist wordt ingevuld. Vul in: het totaal van beide waarden links en rechts van het is-gelijk-teken, voluit geschreven. Op geen van de vraagtekens komt hetzelfde. ik had allemaal hints gelezen met het is zoals je betaald krijgt ofzow maar ik snap hem nog steeds niet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar 1.5 dus zoals op het originele topic werd gezegd: denk aan gewichten/weegschaal en onthoud goed dat het rode getal groter is dan het groene cijfer
||
Citaat:
er is geen verschil tussen 100 cent of 1 euro hetzelfde als deze vergelijking... links staat precies hetzelfde als recht je moet overigens geen cijvers invyullen, alleen op het rode vraagteken een getal groter als 1.. de overige vraagtekens zijn letters |
Advertentie |
|
![]() |
|
|