Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2003, 08:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Maak jij veel tijd vrij voor vrienden/andere mensen?

Ik over het algemeen niet veel, ik hoef mijn vrienden niet elke dag of bijna elke dag te zien, maar ik wil wel dat zij weten dat ik altijd voor hun klaar sta, dat ze altijd met een probleem naar mij moeten komen. En voor iets leuks te doen heb ik wel vaak zin voor, alleen het ligt bij mij vaak of het uit komt op een bepaald moment.

En jullie, maken jullie veel tijd voor anderen of ben je wat tijd betreft meer op jezelf en je eigen dingetjes gericht?
Oud 24-11-2003, 08:23
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-11-2003 @ 09:21:
En jullie, maken jullie veel tijd voor anderen of ben je wat tijd betreft meer op jezelf en je eigen dingetjes gericht?
Qua vrienden maak ik zelden tijd vrij, maar voor mijn vriendin doe ik dat weer wel. Mijn vriendin zitten namelijk bijna allemaal ergens in het westen op kamers, dus ik zie of spreek ze bijna nooit meer. Dan ga je je afvragen of je nog wel van vriendschap kan spreken, maar dan terzijde. Voor mijn vriendin maak ik altijd tijd vrij, wanneer en hoe laat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 08:24
mukkemuk
mukkemuk is offline
ik maak heel veel heel veel tijd vrij voor vrienden..
Oud 24-11-2003, 09:18
Goede Fee
Goede Fee is offline
Als ik veel zin heb om mijn vrienden te zien, maak ik zeker tijd vrij. Maar ik vind ook dat ik niet altíjd bij mijn vrienden kan zijn omdat ik ook mijn eigen verplichtingen heb. En natuurlijk heb ik ook niet altijd zin in mijn vrienden. Ik vind het ook wel eens lekker om bijvoorbeeld op zaterdagavond niets te doen...
Oud 24-11-2003, 09:41
miro
miro is offline
Te weinig, maar dat is zeg maar wel de manier waarop mn vrienden en ik met elkaar omgaan. Ik ben te lui om regelmatig te bellen enz. Zij ook, en daardoor komt t wel ns dat we elkaar n periode niet zien.

Ach zie ze minstens 1 keer in de week. Kan vaker maar iedereen heeft t vaak druk met verschillende dingen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 10:03
wissie
wissie is offline
Ik heb geen behoefte om mensen elke dag te zien, maar wel regelmatig. Het is niet zo dat ik geen contact wil en zij wel, over het algemeen komt dat wel overeen. Ik zie ze niet veel, maar dat komt ook doordat iedereen het druk heeft. Ik vind het prima zo, want ik wil ook graag dingen alleen kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 10:12
Verwijderd
ik heb altijd wel wat tijd voor anderen, alleen nu heb ik t vrij druk ik doe 2 opleidingen, dus ik ga ook op zaterdag naar school, moet veel oefenen en ik sport 3 keer per week(tenminste 3 uur is de week was de bedoeling omdat mijn conditie zwaar klote is)

Maar als er iemand mij belt oid van je moet hierheenkomen dan doe ik dat, maar ik heb van mezelf zo iets van als ik ze op school elke dag en die dag de hele dag gezien heb,heb ik weinig behoefte meer om daar sávonds oid langs te gaan(als er niks bijzonders aan de hand is, anders wel natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 10:40
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-11-2003 @ 09:21:
Ja natuurlijk maak ik daar tijd voor vrij.
Ik hoef ze heus niet elke dag te zien of te spreken, maar een beetje wederzijdse interesse verwacht ik wel. (En zij ook, dus dat zit wel goed. )
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 17:22
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Tuurlijk maak ik tijd voor vrienden
voor me vriendje iets meer als voor me vrienden
moet ik wat aan gaan doen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 18:03
Talon
Talon is offline
ik maak nooit tijd.. heb ook geen tijd.. vervelend.. maarja..
Oud 24-11-2003, 18:12
Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik maak zeker tijd vrij voor vrienden en familie. Elke dag is overdreven, maar wel regelmatig.
Oud 24-11-2003, 18:23
zwoesj
zwoesj is offline
Ja, maar ik heb geen vrienden om tijd voor vrij te maken.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 18:39
Quiana
Quiana is offline
Ik stop redelijk veel tijd & energie in vrienden... Bij de één
wat meer dan bij de ander, maar goed.

En niet elke dag, maar wel regelmatig, wat Miss Helena al zei.
Oud 24-11-2003, 18:45
suikerprinses
suikerprinses is offline
Zie mn vriendinnen elke dag op school.
Buitenschoolse vrienden zie ik altijd bij het uitgaan, op werk, op feestjes, en anders hobbel ik gewoon een keertje langs.
Niet te vaak..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 19:20
Qimm
Qimm is offline
Ik doe mijn best, ik heb wel aandacht te verdelen. Maar iedereen komt aan zijn trekken
Oud 24-11-2003, 20:35
kevertje84
kevertje84 is offline
ik maak alleen tijd vrij voor mensen die ook voor mij tijd vrij maken. Het hoeft namelijk geen eenrichtingsverkeer te zijn...
Oud 24-11-2003, 20:38
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik zie mijn vrienden elke dag op school en 's avonds op msn
Maar eigenlijk maak ik veel en veel te weinig tijd buiten school om voor ze vrij. 'Vroeger' (= jaar of 3 geleden) deed ik in het weekend nog veel met ze, maar de laatste tijd niet meer behalve bij het uitgaan (en das ook niet zo vaak)
Oud 24-11-2003, 20:38
fractuur
fractuur is offline
Moet wel mensen om me heen hebben het grootste deel van de tijd, maar het hoeft niet.
Oud 24-11-2003, 20:40
Verwijderd
Ik zie de meeste van mijn vrienden toch pas weer in het weekend (tjsah er zit toch 200 km tussen..) maar spreek ze wel veel door de telefoon en op msn. De rest zie ik doordeweeks alleen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 20:52
Secreet
Secreet is offline
sommigen zie ik zelden maar zijn zeer goeie vrienden, anderen zie ik iedere week en zijn weer wat minder, het maakt naar mijn mening niet uit hoe vaak je elkaar ziet om een vriendschapsband te behouden...
Oud 25-11-2003, 19:59
artnael
artnael is offline
Gatver, toen ik het onderwerp van jou topic las, dacht ik echt... die gaat beginnen over Frans Bauer.. maar nee. Gelukkig niet.
Opzich heb ik niks met Frans hoor. maar dat nummer komt me de strot uit.. Hier zingen ze het allemaal!!!!!

Of ik tijd voor anderen vrij maak? dat hangt van de persoon af.. Mun vriend gaat voor natuurlijk.. en als ik wat beters te doen heb. Dan doe ik dat... dan maar een andere keer een film kijke, omdat een vriendin dat graag wil...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 18:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik maak voor vriendinnen niet bijzonder veel tijd vrij.. Toevallig ben ik vanmiddag weer eens ijs gaan eten met een meid die ik ken, maar verder verwaarloos ik ze nogal. En eerlijk gezegd voel ik me daar niet slecht onder.

Voor mijn familie maak ik meer tijd vrij en dat doe ik ook graag. Ik ga elke avond bij mijn moeder eten en dan kijken we (soms samen met mijn zusje) wat tv, op zaterdag ga ik winkelen en eten met paps, zusje en oma en op zondag doen we soms ook nog wat. Verder ga ik vrijwel elke zaterdagavond op stap met mijn zusje.

Mijn vriend kan ook altijd aandacht verwachten. Als hij belt maak ik meestal zeker een half uur voor hem vrij, soms zie ik hem een avondje door de week, soms met uitgaan en altijd de zondagavond. Met alle plezier.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 19:02
MUTS123
MUTS123 is offline
Neuh niet echt. Na school heb ik sowieso geen zin om onder de mensen te zijn, die heb ik dan al de hele dag om me heen gehad en dan wil ik gewoon rust. In het weekend....soms spreek ik eens wat af met iemand, winkelen of naar de bioscoop o.i.d., maar meestal heb ik daar niet echt behoefte aan. Ik verwaarloos mensen wel snel ja, dat is eigelijk wel een slechte eigenschap van me (beloven te bellen oid en daar te laks voor zijn of het vergeten). Maar ach, het kan leuk zijn om iemand pas na een half jaar weer te spreken.
Oud 26-11-2003, 19:06
saartjeh
saartjeh is offline
kvin titel net zo'n liedje, lalala

maar ff ontopic: jah nat (en die is nie zo mean bedoelt als ie hier staat overigens hoor maar kvin t gwoon logica, maak je tijd voor (en tis n leuke smiley)
Oud 26-11-2003, 19:11
Negrotiator
Negrotiator is offline
Ik heb geen vrienden, laat staan mensen die willen dat ik tijd voor hen vrijmaak.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2003, 19:20
kevertje84
kevertje84 is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 26-11-2003 @ 20:02:
Neuh niet echt. Na school heb ik sowieso geen zin om onder de mensen te zijn, die heb ik dan al de hele dag om me heen gehad en dan wil ik gewoon rust. In het weekend....soms spreek ik eens wat af met iemand, winkelen of naar de bioscoop o.i.d., maar meestal heb ik daar niet echt behoefte aan. Ik verwaarloos mensen wel snel ja, dat is eigelijk wel een slechte eigenschap van me (beloven te bellen oid en daar te laks voor zijn of het vergeten). Maar ach, het kan leuk zijn om iemand pas na een half jaar weer te spreken.
ik ken het, maar probeer mn leven te beteren
Oud 27-11-2003, 07:52
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 26-11-2003 @ 20:11:
Ik heb geen vrienden, laat staan mensen die willen dat ik tijd voor hen vrijmaak.
Same here.. Ik maak eigenlijk meer tijd vrij voor mezelf..
Oud 27-11-2003, 15:45
Dory
Dory is offline
Voor mijn 2 beste vriendinnen wel. Ook al heb ik keiveel huiswerk en onverwacht een tussenuur, als een van hen dan ook vrij is ga ik iets leuks doen.
Voor kennissen enzo maak ik eigenlijk helemaal geen tijd vrij...
Reageren

Regels voor berichten