Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik veel zin heb om mijn vrienden te zien, maak ik zeker tijd vrij. Maar ik vind ook dat ik niet altíjd bij mijn vrienden kan zijn omdat ik ook mijn eigen verplichtingen heb. En natuurlijk heb ik ook niet altijd zin in mijn vrienden. Ik vind het ook wel eens lekker om bijvoorbeeld op zaterdagavond niets te doen...
|
Te weinig, maar dat is zeg maar wel de manier waarop mn vrienden en ik met elkaar omgaan. Ik ben te lui om regelmatig te bellen enz. Zij ook, en daardoor komt t wel ns dat we elkaar n periode niet zien.
Ach zie ze minstens 1 keer in de week. Kan vaker maar iedereen heeft t vaak druk met verschillende dingen. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb geen behoefte om mensen elke dag te zien, maar wel regelmatig. Het is niet zo dat ik geen contact wil en zij wel, over het algemeen komt dat wel overeen. Ik zie ze niet veel, maar dat komt ook doordat iedereen het druk heeft. Ik vind het prima zo, want ik wil ook graag dingen alleen kunnen doen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb altijd wel wat tijd voor anderen, alleen nu heb ik t vrij druk ik doe 2 opleidingen, dus ik ga ook op zaterdag naar school, moet veel oefenen en ik sport 3 keer per week(tenminste 3 uur is de week was de bedoeling omdat mijn conditie zwaar klote is)
Maar als er iemand mij belt oid van je moet hierheenkomen dan doe ik dat, maar ik heb van mezelf zo iets van als ik ze op school elke dag en die dag de hele dag gezien heb,heb ik weinig behoefte meer om daar sávonds oid langs te gaan(als er niks bijzonders aan de hand is, anders wel natuurlijk) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hoef ze heus niet elke dag te zien of te spreken, maar een beetje wederzijdse interesse verwacht ik wel. (En zij ook, dus dat zit wel goed. ![]() |
![]() |
|
Ik zie mijn vrienden elke dag op school en 's avonds op msn
Maar eigenlijk maak ik veel en veel te weinig tijd buiten school om voor ze vrij. 'Vroeger' (= jaar of 3 geleden) deed ik in het weekend nog veel met ze, maar de laatste tijd niet meer behalve bij het uitgaan (en das ook niet zo vaak)
|
sommigen zie ik zelden maar zijn zeer goeie vrienden, anderen zie ik iedere week en zijn weer wat minder, het maakt naar mijn mening niet uit hoe vaak je elkaar ziet om een vriendschapsband te behouden...
|
Gatver, toen ik het onderwerp van jou topic las, dacht ik echt... die gaat beginnen over Frans Bauer.. maar nee. Gelukkig niet.
Opzich heb ik niks met Frans hoor. maar dat nummer komt me de strot uit.. Hier zingen ze het allemaal!!!!! ![]() Of ik tijd voor anderen vrij maak? dat hangt van de persoon af.. Mun vriend gaat voor natuurlijk.. en als ik wat beters te doen heb. Dan doe ik dat... dan maar een andere keer een film kijke, omdat een vriendin dat graag wil... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik maak voor vriendinnen niet bijzonder veel tijd vrij.. Toevallig ben ik vanmiddag weer eens ijs gaan eten met een meid die ik ken, maar verder verwaarloos ik ze nogal. En eerlijk gezegd voel ik me daar niet slecht onder.
Voor mijn familie maak ik meer tijd vrij en dat doe ik ook graag. Ik ga elke avond bij mijn moeder eten en dan kijken we (soms samen met mijn zusje) wat tv, op zaterdag ga ik winkelen en eten met paps, zusje en oma en op zondag doen we soms ook nog wat. Verder ga ik vrijwel elke zaterdagavond op stap met mijn zusje. Mijn vriend kan ook altijd aandacht verwachten. Als hij belt maak ik meestal zeker een half uur voor hem vrij, soms zie ik hem een avondje door de week, soms met uitgaan en altijd de zondagavond. Met alle plezier. |
![]() |
|
Neuh niet echt. Na school heb ik sowieso geen zin om onder de mensen te zijn, die heb ik dan al de hele dag om me heen gehad en dan wil ik gewoon rust. In het weekend....soms spreek ik eens wat af met iemand, winkelen of naar de bioscoop o.i.d., maar meestal heb ik daar niet echt behoefte aan. Ik verwaarloos mensen wel snel ja, dat is eigelijk wel een slechte eigenschap van me (beloven te bellen oid en daar te laks voor zijn of het vergeten). Maar ach, het kan leuk zijn om iemand pas na een half jaar weer te spreken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Voor mijn 2 beste vriendinnen wel. Ook al heb ik keiveel huiswerk en onverwacht een tussenuur, als een van hen dan ook vrij is ga ik iets leuks doen.
Voor kennissen enzo maak ik eigenlijk helemaal geen tijd vrij...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi topic die verwijderd gaat worden #1852 Sebastibanaan | 501 | 26-03-2016 22:00 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #111 Abzg | 500 | 11-08-2010 09:53 | |
Seksualiteit |
Geile smsjes Ceesje | 74 | 11-10-2005 22:17 | |
De Kantine |
Irritantste zin/woord van de afgelopen tijd.. charly not | 56 | 15-05-2004 20:27 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 21 Verwijderd | 500 | 27-01-2004 17:46 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 |