Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2002, 15:42
Verwijderd


Bron lijkt me duidelijk. Ik had dit wel een beetje verw8, maar dan wat eerder. Maar ik ben van mening dat diegenen die bedreigd worden WEL goed worden beveiligd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2002, 16:36
L Boksha
Avatar van L Boksha
L Boksha is offline
Hoe kunnen mensen in Godsnaam ZO dom zijn! Een paar dagen geleden is Pim Fortuyn neergeschoten na bedreigd te zijn. Dan zeggen kneuzen dat dat komt door andere politici, en nu zijn ze ZELF nota bene bezig die mensen te bedreigen! Wiens schuld is het nu dat die mensen bedreigd worden? Niet die van Pim Fortuyn, dat snappen zij ook wel... Het is alleen jammer dat ze niet begrijpen dat ze nu zelf de schuldige zijn. Zij, en de enige schuldige aan de moord van Fortuyn is zijn moordenaar, en niemand anders.
__________________
完璧な物語だ!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 17:49
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
L Boksha schreef:
Hoe kunnen mensen in Godsnaam ZO dom zijn! Een paar dagen geleden is Pim Fortuyn neergeschoten na bedreigd te zijn. Dan zeggen kneuzen dat dat komt door andere politici, en nu zijn ze ZELF nota bene bezig die mensen te bedreigen! Wiens schuld is het nu dat die mensen bedreigd worden? Niet die van Pim Fortuyn, dat snappen zij ook wel... Het is alleen jammer dat ze niet begrijpen dat ze nu zelf de schuldige zijn. Zij, en de enige schuldige aan de moord van Fortuyn is zijn moordenaar, en niemand anders.
Mensen denken niet rationeel na zo'n moord. Mensen uiten hun haat tov. de andere kant van de politiek: linkse kant. En ik heb nog helemaal niemand over Bolkenstein gehoord (rechts, ex VVDer) die ook tov. Fortuyn op de man speelde. Maar goed, IMHO kon de man duidelijk moeilijk met kritiek overweg. Niet reageren op inhoudelijke punten. Zomaar weglopen van een discussie.

(zoveelste topic hierover? ik laat het aan de FB's van A&N over)
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap de gevolgen van de moord op pim fortuyn
nao
3 13-05-2002 10:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16.