Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
jup, vooral lamballen en het niveau zo laag mogelijk houden...
||
Citaat:
![]() Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lamballen ben ik niet goed in want contactgestoord. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lamballen. Denk je een willekeurige foto van birhtmark in. Dàt is lamballen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens, voor degenen die willen blijven overnachten, neem zelf je slaapzak en/of luchtbed mee (de echte bikkels slapen natuurlijk op de grond...). Ik heb niks van dat alles in huis, vandaar. O ja, de kots wordt zelf opgeruimd. Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ff mededeling over die herfsttour's waar ik eea over gelezen had hiervoor. Die zijn niet meer geldig(t/m 23-11-2003).
Katje's, en mijn reisschema heenweg: 12:32 - vertrek uit Goor naar Zutphen (spoor 1) 12:53 - aankomst te Zutphen(spoor 1b) 13:06 - vertruik uit Zutphen naar Apeldoorn (spoor 2a) 13:24 - aankomst te Apeldoorn (spoor 4) 13:28 - vertrek uit Apeldoorn naar Amersfoort (spoor 3) 13:54 - aankomst te Amersfoort (spoor 7) 13:57 - vertrek uit Amersfoort naar Den Haag CS (spoor 6a/b) 14:53 - aankomst te Den Haag CS (spoor 6) waarschijnlijke terugweg (zonder overstappen, jawel!) 21:38 - vertrek uit Den Haag CS (spoor 5) 23:15 - aankomst Zwolle (spoor 3a/b) Waarom zo vroeg? Kitty is jarig en we hebben zin in een romeinse orgie. Er is trouwens genoeg kitty voor iedereen ![]() |
![]() |
|
Da's een aardig lange reis, deadlock !
In ieder geval, ik vertrek nu richting m'n kamertje in Den Haag en aangezien ik thuis geen internet ter beschikking heb, zal ik wsl. alhier niet meer posten aankomende week. Ik sta om 3 uur op Centraal Station. Veel van jullie koppen herken ik wel en zeker Chaos' verschijning moet niet te missen zijn. Zelf ben ik zo'n 1.80m, halflang blond haar en draag een zwarte jas ('Jezus, Henkie, daar schieten we veel mee op'). Met vriendelijke groeten en tot zaterdag, Henk Mul.
|
Verwijderd
|
tis inderdaad een lange reis.
mijn foto: http://sites.hsij.nl/bpe01/koelepoep/basblont.jpg Zullen we in den haag afspreken bij de Free Record Shop of bij de Burger King ![]() Voor de Kiosk/FRS lijkt me makkelijker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() burgerking kan iedereen wel vinden denk ik |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-11-2003 om 22:03. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Deadlock had ik dus ook anders verwacht
![]() En ik slof wel achter ********** aan en ga elke hanekam lastig vallen ![]() ![]() Mijn kop kennen jullie al wel denk ik (en heb waarschijnlijk vrij blauwige brede broek aan ![]() *heeft al treinvrees* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar goed, ik neem aan dat jullie rond het tijdstip dat ik aankom vast wel in de stad zullen zijn... dan is het dus belangrijk dat er bier is wanneer we terugkomen bij Henk, dus wie schiet er een kratje bier voor? markje?
||
Citaat:
![]() is goed, ik denk eigenlijk dat ik helemaal geen zooi meeneem, blijf de hele nacht wel wakker oid...
||
Citaat:
Eindhoven zit niet op een nachtnet he? ![]() Uurtje of 13.00 ofzo?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Kom naar een EU-meeting inzake drugslegalisatie! Isa | 1 | 17-02-2003 17:53 | |
Seksualiteit |
Het officiele Sexualiteit-Meeting topic Koen | 137 | 20-09-2002 22:55 | |
Drugs & Alcohol |