Advertentie | |
|
![]() |
|
over een paar weken komt bij Oprah een special over Friends. Kijkje achter de schermen en interviews met alle acteurs
![]() volgens mij wel leuk om te kijken ![]() ik wil ook alles op dvd/video hebben, mja dat wordt zo duur. ze hebben nu bij Van Leest geloof ik, wel zo'n doos in central Perk vorm, waar s1 t/m s8 helemaal in zit op dvd, voor 150 euro geloof ik ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
xx |
![]() |
||
Citaat:
![]() *gaat op zoek* ok, als ik het goed heb uitgerekend, komt het op donderdag 18 december bij ons op tv, maar dat weet ik dus niet helemaal zeker ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Van fanforum copy & paste:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() toen heb ik gekeken waar we nu waren met oprah in NL en zo doorgerekend en toen kwam ik uit op 18 dec.
|
"It's like a baby caterpillar chasing its mama!"
![]() "Did you see me up there?" "Every little bit of you." "What's your name?" "Chandler Bing." "You, touching yourself: OUT!" "So, you'll just touch yourself on anything?" Geweldige aflevering. ![]()
|
vond seizoen 9 een beetje tegenvallen, maar seizoen 10 maakt dat helemaal goed! Tot nu toe 8 afleveringen van gezien (1009 wordt pas in januari uitgezonden), maar daarvan zijn er 5 erg sterk!
Dat Oprah interview is erg leuk!
|
![]() |
||
Citaat:
Toen kwamen ross en rachel elkaar in dat cafe tegen en stonden joey en phoebe vanuit het raam naar binnen te loeren. Ross en rachel bedachten zich dat dit een truuc was van joey en phoebe, dus ze zeiden zo: oww wat zijn ze slecht, en toen zeiden joey en phoebe: oowww wat zijn we goed hahaha dat was humor ![]() joey en ross gingen later nog proberen gratis krabkoekjes te halen door samen net te doen of ze een dubbeldate hadden en dat die meiden niet op kwamen dagen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
volgens mij heeft iedere friends-fan ondertussen alles wel op DVD of VHS... en bijna heel nederland heeft de serie al compleet gezien... dus die herhaling vind ik nou weer een beetje overdreven... Maargoed, Yorin is dan ook de TMF onder de normale tv-zenders...
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rumsfeld: Iran leader 'no friend of democracy' Str0nk | 127 | 02-07-2005 23:54 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Verhalen & Gedichten |
My Wise Friend Evito | 3 | 15-09-2002 12:29 | |
Software & Hardware |
[Virus] Het officiele yaha topic Droomvlucht | 106 | 28-07-2002 14:13 | |
De Kantine |
MSN: Family/Friends/Other contacts: hoe is je verdeling? Mr.Oizo | 68 | 12-06-2002 10:13 |