Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2003, 13:07
Verwijderd
kon alleen hele oude vinden..
maar ik vond de laatste afelvering echt humor!
die wenkbrauwen van Joey! dat zag er echt ontzettend echt uit maar wel vreemd..(lelijk) tis wel goed dat Rachel en Ross uit elkaar zijn nou dan, ik hoop dat ze wat krijgt met Gavin. dies wel grappig
tussen Phoebe en hoe-heet-ie gaat het ook goed wel leuk, ik dacht dat dat alweer uit was, en toen wassie er ineens nog
Advertentie
Oud 25-11-2003, 13:14
Blubje
Blubje is offline
gister was toch dat Monica ging zingen?? die was wel leuk ja
(ik heb ze op dvd gekeken dus ik weet niet meer precies wat er allemaal was gebeurd...)

oh ik vond trouwens 'The one with ross's inappropriate song' zooo grappig! dat ze Emma aan het lachen proberen te krijgen en dat ze Ross dan dat liedje gaat zingen van 'I like big butts'
Oud 25-11-2003, 14:53
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
afl 923 en 924 zijn geweldig
Oud 25-11-2003, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 25-11-2003 @ 14:14:
gister was toch dat Monica ging zingen?? die was wel leuk ja
(ik heb ze op dvd gekeken dus ik weet niet meer precies wat er allemaal was gebeurd...)

oh ik vond trouwens 'The one with ross's inappropriate song' zooo grappig! dat ze Emma aan het lachen proberen te krijgen en dat ze Ross dan dat liedje gaat zingen van 'I like big butts'
die was echt leuk
en dat Rachel het daarna ook gaat doen
Oud 25-11-2003, 15:31
Verwijderd
Citaat:
@ngel from Hell schreef op 25-11-2003 @ 15:53:
afl 923 en 924 zijn geweldig
welke zijn dat? ik heb ze niet op video
Oud 25-11-2003, 15:32
Verwijderd
haha ik heb me ook kapot gelachen om Joey
die gozer blijft relax
Oud 25-11-2003, 15:34
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik wil echt al die video's hebben Maarja

Friends is geweldig ja, kijk het wel steeds.

Vind al die mensen wel leuk
Oud 25-11-2003, 15:36
the tourist
the tourist is offline
Gister was het inderdaad erg leuk. Ross en die vrouw waren echt grappig, en Joey met zijn wenkbrauwen
Oud 25-11-2003, 15:37
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 25-11-2003 @ 16:36:
Gister was het inderdaad erg leuk. Ross en die vrouw waren echt grappig, en Joey met zijn wenkbrauwen
Ross en die vrouw vond ik niet echt grappig, Monica en Joey wel
Oud 25-11-2003, 17:09
Martijn
Martijn is offline
Ross is grappig
Oud 25-11-2003, 17:14
zus en zo
zus en zo is offline
is best irritant als je seizoen 9 op tv hebt en seizoen 10 op je pc...dan weet je al wat er gaat gebeuren enzo...best verwarrend.
maar het blijft leuk
Oud 25-11-2003, 17:23
Blubje
Blubje is offline
over een paar weken komt bij Oprah een special over Friends. Kijkje achter de schermen en interviews met alle acteurs
volgens mij wel leuk om te kijken

ik wil ook alles op dvd/video hebben, mja dat wordt zo duur. ze hebben nu bij Van Leest geloof ik, wel zo'n doos in central Perk vorm, waar s1 t/m s8 helemaal in zit op dvd, voor 150 euro geloof ik best relax, mja ik heb nooit zoveel geld
Oud 25-11-2003, 17:29
xx
xx is offline
Citaat:
Blubje schreef op 25-11-2003 @ 18:23:
over een paar weken komt bij Oprah een special over Friends. Kijkje achter de schermen en interviews met alle acteurs
volgens mij wel leuk om te kijken

ik wil ook alles op dvd/video hebben, mja dat wordt zo duur. ze hebben nu bij Van Leest geloof ik, wel zo'n doos in central Perk vorm, waar s1 t/m s8 helemaal in zit op dvd, voor 150 euro geloof ik best relax, mja ik heb nooit zoveel geld
wanneer komt dat bij oprah ik wil het zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weet je een datum?

xx
Oud 25-11-2003, 17:38
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
xx schreef op 25-11-2003 @ 18:29:
wanneer komt dat bij oprah ik wil het zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weet je een datum?

xx
uhm, nee, maar ik kan het ff voor je uitrekenen

*gaat op zoek*

ok, als ik het goed heb uitgerekend, komt het op donderdag 18 december bij ons op tv, maar dat weet ik dus niet helemaal zeker
Oud 25-11-2003, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 25-11-2003 @ 18:38:
uhm, nee, maar ik kan het ff voor je uitrekenen

*gaat op zoek*

ok, als ik het goed heb uitgerekend, komt het op donderdag 18 december bij ons op tv, maar dat weet ik dus niet helemaal zeker
dat ga ik zó kijken, leuk als je er achter komt dat dat toch niet de goede datum is, zet je de goede hier dan ook ff neer?
Oud 25-11-2003, 18:27
Verwijderd
Van fanforum copy & paste:

Citaat:
http://www.oprah.com/tows/pastshows/200311/tows_p
ast_20031120.jhtml
for more info on the show

Every actor in this ensemble cast has a flair for comedy, but when Oprah asked who would be considered "class clown," the verdict was unanimous: Matthew Perry.

"On his own, without writers or anything, [Matthew] is the funniest person from the time he wakes up to the time he goes to bed. I think he may be the funniest person I've ever met." — Courtney Cox Arquette

If Matthew is the funniest, these "friends" say Jennifer Aniston is by far the most emotional member of this ensemble cast—which makes "saying goodbye" especially hard for her.

"Jennifer is one big throbbing heart. She's all emotion, feeling and support. Even if you were to say that you'd accidentally killed someone, she's reply, 'Honey, it's not your fault.' That's loyalty, her unconditional support and love." — Lisa Kudrow

The cast admitted they will all have a very emotional, difficult time leaving the show behind, and the last week of filming the finale will be particularly sad.

Courtney: I think Jennifer probably won't be able to breathe. She started [crying] the first day we got here this year. It will probably be the most emotional week we go through ever.

Matthew: I think we will all be consoling each other. Jennifer is, you know, 'this is the last bagel I'm going to eat on the second day of rehearsal.' There's a lot of stuff like that!

Married to Brad Pitt in real life, Jennifer's character Rachel has always had a love interest on the show—in particular a deep history with Ross, and a more recently romance with Joey. Who would Jennifer like to see her Rachel end up with romantically?

"I'll start crying [thinking about the end]. That's a tough one. If you go back to the beginning, I think everybody has a special place for Ross and Rachel."

Oprah had a pregnancy question for Courtney, who has been married to actor David Arquette since 1999.

Oprah: When this is all done, will you go home and have babies?

Courtney: I feel like I've had "the itch" for quite a while, so yes...I'm looking forward to it. In the past ten years, a lot has happened to me—I've gotten married, lost my father and learned to accept my life for what it is. I feel like I'm an adult now.

You can certainly feel the love and friendship among all of the friends!

"There's a running theme with all of them for me. They're all so trustworthy and dependable, and that's a very big deal. Matt, you embody trustworthy and dependable. You're exactly everything you say you are, and do what you're going to do. Your heart is huge, just decent to the core. Also, now [Joey] is one of my favorite characters," explains Lisa.

Matt will star in a spin-off of Friends next Fall, but is reluctant to think about it too much. He's still completely devoted to his current cast members and friends.

"I really want to enjoy the closing of this before I really go on," says Matt. "Without having closure here, it doesn't feel right, I feel kind of betraying, I feel afraid. It's like, 'You guys are coming, right?' I had a funny pitch for the title [of his sitcom]. It was called, Where the Hell is Everybody? That didn't fly!"

There have been hundreds of memorable Friends moments and picking their personal favorites was no easy task. She might have been Ross' sister, but when Chandler and Monica finally decided to make it official, the usual Friends hi-jinx and hilarity was put aside for one of the most tender moments on a sitcom.

Courtney: The favorite part for me to play or be a part of is when I asked Chandler to marry me.

Matthew: I agree with Courtney. That scene where we decided to get married is up there for me.

For everyone involved with Friends, the end of the show is the beginning of a new chapter in their lives. What do they wish for each other?

Jennifer: I think it's amazing what we've been doing for the past 10 years. We've been able to do what we love...and there's nothing more fulfilling than that. I truly hope everyone continues to find happiness in that.

Matthew: We all have different dreams and aspirations. I hope we fulfill them, and also simply enjoy the passage of time.

What Oprah noticed about the cast is that if you don't ask them by name to answer a question, they all courteously wait for the other person to answer. This cast is known for being famously friendly with each other on and off the set. It's that kind of chemistry that they believe has made them a success—they know their friendships will last beyond the season finale. We feel the love!
Oud 25-11-2003, 18:31
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Sookie schreef op 25-11-2003 @ 19:27:
*verhaal*
dat had ik dus idd ook gevonden op de oprah site. vandaar dat ik het wist
toen heb ik gekeken waar we nu waren met oprah in NL en zo doorgerekend en toen kwam ik uit op 18 dec.
Oud 25-11-2003, 19:25
Verwijderd
klinkt leuk
Oud 30-11-2003, 13:09
HDP'er
HDP'er is offline
"It's like a baby caterpillar chasing its mama!"

"Did you see me up there?"
"Every little bit of you."

"What's your name?"
"Chandler Bing."

"You, touching yourself: OUT!"

"So, you'll just touch yourself on anything?"

Geweldige aflevering.
Oud 01-12-2003, 17:47
Verwijderd
idd echt lol

vanaaf weg, dus opnemen en morge kijken
Oud 01-12-2003, 18:25
:) L. :)
:) L. :) is offline
Ik neem het ook altijd op ja, want ik moet altijd oppassen op maandagavond en precies als het bezig is moet ik die kinderen op bed leggen. Maar ja,dan kijk ik het de volgende dag wel, is ook goed
Oud 01-12-2003, 20:59
Blubje
Blubje is offline
waar ging de aflevering van vandaga over? (ik moet ff weten of ik al moet gaan kijken, heb namelijk nog niet alles op dvd gezien)
Oud 01-12-2003, 21:02
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Blubje schreef op 01-12-2003 @ 21:59:
waar ging de aflevering van vandaga over? (ik moet ff weten of ik al moet gaan kijken, heb namelijk nog niet alles op dvd gezien)
Phoebe en Joey hadden voor Ross en Rachel een vreselijke date geregeld om ze weer bij elkaar te brengen.
Oud 01-12-2003, 21:38
Anne_Lieke
Anne_Lieke is offline
kan iemand mij t einde vertellen, ik heb t gemist, vanaf dat phoebe ging bellen naar rachel hoe dr date ging
Oud 02-12-2003, 07:46
Retarded
Retarded is offline
vond seizoen 9 een beetje tegenvallen, maar seizoen 10 maakt dat helemaal goed! Tot nu toe 8 afleveringen van gezien (1009 wordt pas in januari uitgezonden), maar daarvan zijn er 5 erg sterk!

Dat Oprah interview is erg leuk!
Oud 02-12-2003, 11:20
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Anne_Lieke schreef op 01-12-2003 @ 22:38:
kan iemand mij t einde vertellen, ik heb t gemist, vanaf dat phoebe ging bellen naar rachel hoe dr date ging
Die zei dat het vreselijk was en toen ging die gozer weer huilen
Toen kwamen ross en rachel elkaar in dat cafe tegen en stonden joey en phoebe vanuit het raam naar binnen te loeren. Ross en rachel bedachten zich dat dit een truuc was van joey en phoebe, dus ze zeiden zo: oww wat zijn ze slecht, en toen zeiden joey en phoebe: oowww wat zijn we goed hahaha dat was humor Maargoed toen keken ross en rachel naar buiten en toen zagen ze joey en phoebe en toen gingen ze hun achterna rennen buiten.

joey en ross gingen later nog proberen gratis krabkoekjes te halen door samen net te doen of ze een dubbeldate hadden en dat die meiden niet op kwamen dagen.
Oud 02-12-2003, 13:59
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 01-12-2003 @ 22:02:
Phoebe en Joey hadden voor Ross en Rachel een vreselijke date geregeld om ze weer bij elkaar te brengen.
oh ja, die heb ik nog wel gezien tnx
Oud 02-12-2003, 15:27
Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 02-12-2003 @ 12:20:
Die zei dat het vreselijk was en toen ging die gozer weer huilen
Toen kwamen ross en rachel elkaar in dat cafe tegen en stonden joey en phoebe vanuit het raam naar binnen te loeren. Ross en rachel bedachten zich dat dit een truuc was van joey en phoebe, dus ze zeiden zo: oww wat zijn ze slecht, en toen zeiden joey en phoebe: oowww wat zijn we goed hahaha dat was humor Maargoed toen keken ross en rachel naar buiten en toen zagen ze joey en phoebe en toen gingen ze hun achterna rennen buiten.

joey en ross gingen later nog proberen gratis krabkoekjes te halen door samen net te doen of ze een dubbeldate hadden en dat die meiden niet op kwamen dagen.
'Oh ik heb worstenvingers' ofzo Ik vond het weer een leuke aflevering
Oud 02-12-2003, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 02-12-2003 @ 16:27:
'Oh ik heb worstenvingers' ofzo Ik vond het weer een leuke aflevering
hmm. ik vond die man helemaal niet zo grappig, beetje te gemaakt. dat stukje van Joey met de B-A-B-Y vond ik wel humor dat was echt zó grappig
Oud 29-03-2004, 13:17
Tierelatijntje
Tierelatijntje is offline
Is deze te oud om te uppen?

Vanavond begint alles weer overnieuw nu al zin in

En een kleine week geleden was er een voorstukje van de nieuwe friends, dat ze de 29e weer zouden beginnen.. en nu staat er niks in de gids
Oud 29-03-2004, 13:20
Retarded
Retarded is offline
volgens mij heeft iedere friends-fan ondertussen alles wel op DVD of VHS... en bijna heel nederland heeft de serie al compleet gezien... dus die herhaling vind ik nou weer een beetje overdreven... Maargoed, Yorin is dan ook de TMF onder de normale tv-zenders...
Oud 29-03-2004, 13:24
jet
jet is offline
ach ik kan alles wel honderd keer zien.. trouwens serie 10 is te huur he! aanrader
Oud 29-03-2004, 14:43
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Retarded schreef op 29-03-2004 @ 14:20:
volgens mij heeft iedere friends-fan ondertussen alles wel op DVD of VHS... en bijna heel nederland heeft de serie al compleet gezien... dus die herhaling vind ik nou weer een beetje overdreven... Maargoed, Yorin is dan ook de TMF onder de normale tv-zenders...
het wordt anders op Net5 herhaald
Oud 29-03-2004, 14:58
Ieke
Ieke is offline
Hij is wel erg oud om te uppen. Dan kan je beter een nieuw topic maken.

Regels voor berichten