Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-11-2003 om 20:15. |
![]() |
|
Damn, heel erg gek weekend achter de rug durend van vrijdag tot nu. Niet geslapen, veel drugs.
voel me nu wel een beetje gek in mij kop hehe ![]() liep met sinterklaas met twee mensen door de stad om naar de ah te gaan. alsmaar schreeuwen tegen iedereen kassa meisje laten schrikken aaaaah bange ouders van kleine koters en maar gillen. optreden rennen.....pfff....heel veel fietsen....en die ouders waren echt bang ook niet zo gek met ons maar toch ja vrienden ..... gek ik zie harddrugs helemaal niet meer als hard... je gaat er toch niet dood aan.l even wel leuker met maar toch misschien toch maar proberen een tijdje te stoppen. nee, ja, dilemma. nu eerst even uitspacen, eten en slapen.
||
Citaat:
maar ik moest bezig met wat schoolwerk juh! hmpf.. mja, heb me weer even vermaakt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zitten we bij Mandy vagelijk te hangen: de bel... Johnny gaat kijken: gastje met een tekening van sinterklaas met een groot kruis erover: Sinterklaas is dood -stotterstottervaagverhaalzwartepietenlevennogwel- Johnny heeft verbijsterd zijn lach proberen in te houden, heeft iets gemompeld en toen is het kind weggehold...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mischien heeft onze lieve Sint dat ook wel gedaan en is ie nu naar de pepernotenhemel ![]()
||
Citaat:
waar dus uiteindelijk niet zo'n heel erg losse flodders inzaten ![]()
|
gheh.. vlooienband nuchter
Boys are stupider, zegt: tuurlijk niet! vlooienband niet nuchter: Boys are stupider, zegt: twasdo. Boys are stupider, zegt: oh. mo da twasdo zu. fso. cHa0s - Nur geträumt - zegt: uh juh Boys are stupider, zegt: feeeeeeeeeeer of the dsaek! Boys are stupider, zegt: meeden roelky!
|
Verwijderd
|
Levensverwachting kan ik niet echt vinden.
wel: http://www.alcoholinfo.nl/index.cfm?...&grandchild=84 en http://www.alcoholinfo.nl/index.cfm?...&grandchild=83 effecten op lange termijn |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
en:
Overmatig drinken vergroot de kans op een beroerte. Recente onderzoeken hebben uitgewezen dat de kans op en beroerte bij alcoholverslaafden 60 % groter is dan bij niet-drinkers. Als iemand een beroerte heeft gehad is het inderdaad van belang dat de behandelend arts op de hoogte is van het alcoholgebruik van de patiënt. Bij de behandeling kan hier dan rekening mee gehouden worden. De levensverwachting van mensen die overmatig drinken en een beroerte hebben gehad hangt ook van andere factoren af. Hoe oud is iemand, wat is zijn lichamelijke conditie, of iemand stopt met drinken enzovoorts. Vragen daarover kunt u beter met de behandelend arts bespreken. Ik lees veel over de gevolgen en (niet mogelijke) behandeling van alcoholische levercirrose. Helaas is dit bij mijn moeder vastgesteld en is haar en mijn vader verteld dat zij een transplantatie nodig heeft. Zij drinkt echter al 28 jaar en geeft dit nog steeds niet toe. Een transplantatie zal dus niet mogelijk zijn. Wat is de kwaliteit van het leven bij 0% leverfunctie en wat is de levensverwachting? Ik snap dat u niet mijn moeders specifieke situatie kunt bekijken, maar kunt u een algemeen beeld geven. Bij voorbaat dank.vriendelijke groet Antwoord: Wij kunnen geen uitspraken doen over de levensverwachting bij de verschillende stadia van levercirrose. Gezien het feit dat uw moeder een transplantatie nodig heeft, lijkt de situatie ernstig. Haar behandelend arts kan u en haar het meest duidelijk voorlichten over haar levensverwachting zonder transplantatie en wat de konsekwenties de komende periode zijn. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 21 Verwijderd | 500 | 27-01-2004 17:46 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 20 Verwijderd | 500 | 19-01-2004 15:13 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 19 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 20:03 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 17! Verwijderd | 500 | 30-12-2003 20:21 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 15 Verwijderd | 500 | 11-12-2003 01:18 |