Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
en daar ben ik maar weer een keer,
k zou willen dat ik het kon bijbenen op school, loop vet achter met belangrijke opdrachten die al lang ingeleverd hadden moeten worden. maar dat komt simpelweg omdat ik al met veel te veel andere dingen in mn hoofd zit die er niet uit willen. (nou ja ik zou het heel graag willen maar t lukt me gewoon niet ![]() dus concentratie is erg laag momenteel....bah...haat die kl*te opleiding....t zal hun worst wezen of ik t haal of niet... ![]() kusss, Ka |
![]() |
||
Citaat:
Zal ik je dan maar een kusje geven? Ik ben tevreden op dit moment. Er zijn genoeg dingen die ik best zou willen of die anders zouden kunnen. Maar ik heb totaal niet de behoefte om te klagen. ![]() ![]() |
![]() |
|
- dat ik mn bio SE niet meer hoef te leren
- dat mn Nederlandse tekst af is - dat ik het boek mag lezen dat ik heb uit de bieb - dat ik eindelijk een keuze kan maken tussen de onderwerpen voor mn SE gedocumenteerd schrijven.
|
- Dat dat klote vriendje van me eens wat meer contact met me zocht door de weeks... dat ik hem meer zag
- heel veel huilen - dat mijn pws af was - dat ik weer bij liep
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Algemene schoolzaken |
Van VMBO-t naar Havo 2-talig? mocha1 | 20 | 03-12-2006 10:25 | |