Advertentie | |
|
![]() |
|
als je moeder uit bezorgdheid iets had gehad tegen die drie weken, dan had ik het best begrepen. Maar je uitmaken voor hoer en slet laat alleen maar zien hoe erg het met je moeder gesteld is.
zeg haar gewoon dat ze helemaal niks met jouw seksleven te maken heeft. wil je haar toch een beetje gerust stellen laat dan weten dat je echt wel weet hoe je het veilig moet doen. maar van meningen van anderen hoef je je dus echt niks aan te trekken. het is jouw leven en jouw lichaam.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat haar moeder haar uitscheldt voor slet en hoer, dat hoeft zij niet te accepteren. Ik denk dat niemand dat zal doen.. Ik vind het niet haar goed recht om haar dochter zo uit te schelden, maar misschien is dat bij jou thuis wel normaal..? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat gebeurt hier nooit en het is ook zeker niet normaal, maar ik kan me er toch wel een beetje iets bij voorstellen. Haar moeder is waarschijnlijk heel erg geschrokken en heeft toen in een gekke bui haar eigen dochter uitgemaakt voor hoer en slet, daar heeft ze nu vast heel veel spijt van.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
lekkere moeder heb je...normaal hoort je moeder dr kinderen te beschermen maar goed, dat is alleen maar extra vervelend voor je natuurlijk!
Tis JOUUUU leven, en als jij je er goed bij voelt, moet je geen spijt hebben! is nergens voor nodig, en ik zou es goed met je moeder gaan praten, want dit slaat natuurlijk nerges op
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt
![]() voor de een is dat 3 weken en voor een ander 8 maand. Enne tip voor de volgende keer. niet aan je moeder vertellen dat je sex hebt ![]() vond het wel een beetje rare reactie. ik zou niet weten hoe ik reageer als me dochter thuis komt met de mededeling dat ze sex heeft gehad ![]()
|
Als jij vindt dat je er klaar voor bent, als je nergens toe gedwongen wordt, als het allemaal lekker loopt, waarom niet? Dan is het toch goed?
Ik vind de reactie van je moeder erg overdreven, niet kunnen. Als moeder hoor je dit soort dingen niet te zeggen. Misschien zal ze geschrokken zijn, maar dan nog, zonder enige verdere weet dit soort dingen zeggen is niet ok. De reactie van je vriendin zal waarschijnlijk haar persoonlijke mening zijn. Misschien dat jij eerder tegenover haar de indruk gaf dat jij dit vroeg vond, en niet ok?
|
ik ben na 5 dagen met mijn huidige vriend (nu bijna een jaar) naar bed geweest. Ik ben geen slet (mijn moeder vind ik eerder een slet, ze was zo'n elkemaandeenandervriendje-meisje) en niemand heeft ook reden om mij een slet te noemen. Ik was immers zeker van mijn zaak, wist dat het lang aan zou blijfen, was er lang op voorbereid, enz.
Het is jou beslissing geweest en zolang jij je er niet kut bij voelt is die beslissing helemaal in orde! Je moeder zou ik omruilen en je vriendin zou ik op dit punt negeren.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet dat de mijne ertegen waren, ze hebben de knul onthaald alsof het Sinterkláás was! Nou, als er iets genant is.. Mind you; ik was al 20 toen. Al die jaren ervoor was het absoluut en ten strengste verboden en durfde ik het niet eens stiekem te doen.
||
Citaat:
Daarnaast blijf ik erbij dat als je eenmaal een jaar of 16 bent, je voor het grootste deel prima je eigen beslissingen kunt nemen. En daar staat zij dan eventjes helemaal buiten in zo'n geval. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het blijft natuurlijk een persoonlijke afewging... Die je maar beter niet op kunt dringen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
je bent toch oud en wijs genoeg om te weten wanneer de tijd daar is? en ik vind het nogal lomp van je moeder om je uit te maken voor slet en hoer... en dat je vriendin het vroeg vind is haar mening...
gelukkig reageerde mijn moeder vrij 'normaal' (ze ging me standjes uitleggen ![]() en hoe oud was je moeder eigenlijk toen zij ontmaagd werd? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Psychologie |
mijn vriend Verwijderd | 40 | 24-07-2003 21:25 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |