![]() |
|
![]() |
Ik ben 175 en weeg 65 kilo. mijn dokter die me hd gemeten en gewogen lied in een tabel zien dat ik precies gemiddeld zat. jaar geleden had ik extreme ondergewicht. ben in die tijd maar 10 centimter gegroeid maar 20 kilio aangekomen.
![]() ff oftopic-lennuzz gave pic!
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: Ik ben 190 cm en 65 kg. Misschien wat aan de lichte kant, maar ik heb er niet zo'n probleem mee. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vermoed dat je niet zo goed bezig bent dan, is dat geen ondergewicht??? Ik vind het in ieder geval erg weinig ...
|
1.73 en schommel momenteel rond de 80
![]() MAAR ik heb 88 gewogen dus ik ben op de goeie weg ![]() en ik vind mezelf er niet echt extreem dik uitzien, dus dat scheelt wel. alleen soms is het gewoon echt zwaar kut... mn eerstvolgende doel is 75, maar uiteindelijk wil ik rond de 65-68 zitten... met mijn bouw moet t ook niet minder worden, denk dat dat erg lelijk zou zijn ![]() vind wel dat veel hier echt extreem weinig wegen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
enne ik ben veertien ![]() het is gewoon, ik ben nooit gewend geweest aan nou ja aan gewicht... ik was altijd superslank maar nu ik begon te 'puberen' nou ja vliegen de kilo's eraan.. en dat wil ik ten alle koste vermijden... nou ja ik sla echt niet vààk maaltijden over, dat zou teveel opvallen, maar ik probeer er gewoon op te letten dat ik echt niet veel eet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik hààt het gewoon.. maar goed, ik zal echt es moeten beginnen bewegen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en als ik jou was zou ik me maar niet te druk maken. 1.73 en 56 kilo is heel netjes.. (ik vind het zelfs aan de lichte kant, maar dat hangt van je bouw af en ik ga af op mn eigen bouw die jammer genoeg nogal breed is ![]() ![]() volgens mij is het trouwens niet zo schokkend dat je nu je in de pubertijd zit aankomt... zolang het allemaal niet te extreem wordt is t geen ramp. je lichaam ontwikkeld zich, volgens mij is t vrij normaal dat je gewicht dan ook verandert. maar ik kan het verkeerd hebben.. ![]() iig zou ik mezelf niet aan gaan praten dat 56 veel is, daar word je doodongelukkig van op den duur ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En nu weeg ik 44 kilo en ik ben nog steeds 1.66 m. Is dit echt veel te weinig? Ik krijg wel eens mensen naar me toe die het woord 'anorexia' laten vallen. Maar ik interesseer me gewoon niet voor eten en heb bovendien geen tijd er veel mee bezig te zijn. Verder eet ik wel gewoon ontbijt/lunch/avondeten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nu ik die gewichten hier eens heb bekeken heb ik de indruk dat de meeste meisjes precies ondergewicht hebben ??
50-52 kilo voor 1,67 m is nog gezond, maar als ik op school rondkijk lijken de meeste me precies toch zwaarder? Ligt dit nu aan mij of hebben jullie jezelf hetzelfde al afgevraagd?
|
Verwijderd
|
ik ben ongeveer 1.65.. Mijn gewicht schommelt tussen de 54 en de 56.. Ik ben best veel aangekomen de laatste tijd. Weet nog dat ik dacht 'Nou ok..als ik 50 weeg..en dat blijf wegen..dan is het wel te doen'.
Ik heb gemengde gevoelens bij mijn (gem.) 55 kilo. Mn moeder is ongeveer even groot, weegt maar een paar kilo zwaarder en is vet aant lijnen enzo.. Bleh. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik zit met me 1.74 en 59kg net nog op het randje van gezond gewicht.
Maar dat van jullie vind ik wel errug licht hoor ![]() voor degenen die twijfelen aan of ze te licht of te zwaar zijn: www.voedingscentrum.nl en check het dan ff bij de BMI (body mass index) |
![]() |
|
|