Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja maar weet je ook dat het in een ZEER NIEUWE 3D ENGINE wordt gespeeld?(The Sims Officieële site (in het Engels))
|
Tja, als je je afvraagt waarom Big Brother zo aansloeg... het is om die leventjes die die mensen leiden... dat het er beter uiziet is een ding.
maar het is mooi als je nu echt erge ruzie kan gaan maken ![]() tja... ze verdienen er geld mee en het verkoopt toch wel weer... gewoon Briljant gedaan...
|
Verwijderd
|
Ik vind het een tof spel, ik heb nu bijna alle uitbreidingingen en ik pak regelmatig nog The Sims uit de kast om er mee te spelen.
Dus The Sims 2 komt zeker weten hier ook in huis. En het is bewezen dat The Sims een spel is voor vrouwen omdat hun graag alle touwtjes in handjes willen houden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ga hem sowiezo kopen, het lijkt me een heel tof spel. Ik weet niet of je The Sims 1 leuk vond, ik heb het een hele tijd gespeeld, heb alle uitbreidingspaketten er ook bij, speel het echter de laatste tijd niet meer echt vanwege meerdere redenen, maar goed. Hij lijkt me heel tof in ieder geval, veel realistischer, veel meer samenhang... Als het genre je aanstaat zal ik het je aanraden... Maar volgens mij valt het over het algemeen niet heel erg in de smaak bij mannetjes... achja
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En dan bedoel ik ook echt SLECHT.
||
Citaat:
maar de need for speed serie is toch wel door ea zelf ontwikkeld toch? Daar heb ik en menig ander kind aardig wat uurtjes plezier van gehad........ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik probeer dan ook om spellen die niet door EA zijn gemaakt te kopen en eventuele EAtitels die me aanspreken op andere manieren te aquisiteren...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb Sims 1 met 3 uitbreidingen, vond het altijd super leuk
![]() ![]() (Overigens vind ik die uitbreidingen ook steeds slechter worden, ik heb dan 't Rijke Leven, Party (gekregen van iemand, zelf had ik hem niet gekocht ![]() ![]() ![]() ![]() The Sims is gewoon een echt vrouwenspel ![]() Laatst gewijzigd op 12-12-2003 om 16:17. |
![]() |
|
Het word toch niet weer zoon erritante patch
![]() Want ik vind het zo erritant dat ze allemaal maar van die patches maken.. Als ze The sims 2 maken.. vind ik dat er ook een hele nieuwe index moet hebben. En nieuwe acties. ( Zoals naar de winkel gaan. Lege potjes in de glas bak. Dat je ook bij vrienden op bezoek kunt gaan.. enz enz ) Want ik vind het soms een beetje zaai ![]() Nog een goede.. Dat je vrij kunt nemen van je werk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg niet dat mannen het niet leuk vinden, alleen dat waarschijnlijk meer vrouwen dan mannen het een leuk spel vinden. Je moet niet alles zo zwart-wit zien. |
![]() |
|
heb de eerste sims wel eens gespeeld maar het werd vrij snel saai.
Maar bij sims 2 heb je nu DNA dat het dat je echt ouder wordt en zelfs dood kunt gaan(weet niet of je alleen dood kunt gaan vanwege de leeftijd of ook wegens ongelukken)en dat je babys kunt krijgen.Dit lijkt mij alle maal best wel mooi |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ga The Sims 2 zeker wel kopen.
Deel 1 met verschillende uitbreidingen blijft leuk ![]() alleen zou er toch lang geleden ook een simville uitkomen..? soort kruising tussen simcity en the sims dus Heb ik die helemaal gemist of weet iemand hier meer van af ![]()
||
Citaat:
![]() Ze hebben het spel echter gecanceled.
||
Citaat:
Ik vind the sims helemaaaaaal top!! Ik heb ook al die uitbreidingen erbij!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wacht altijd op een uit breiding.. Maar als er dan al een heel nieuw spel uit komt ga ik denk ik niet eerst dat uit breidingen kopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Die filmpjes zien er cker mooi uit...k gha m wel downen..
![]() K heb met die oude sims zoveel lol gehad..(Mezelf en vrienden en andere in n huis stoppen en dan spelen..en kijken wat er gebeurt.. ![]()
Laatst gewijzigd op 03-01-2004 om 19:03. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Installatieprobleem The Sims 2 XLVX | 7 | 28-02-2012 21:08 | |
Games |
The Sims 2 Thriller luckylovescc | 1 | 08-09-2008 13:23 | |
Games |
The Sims 2 studentenleven Miek | 2 | 21-07-2005 11:00 | |
Software & Hardware |
[The Sims 2] Vastlopen Saarah | 2 | 24-09-2004 12:13 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Spellen doen het de tweede keer niet Doodle! | 2 | 15-09-2004 12:27 | |
Games |
The Sims 2 Marleen17 | 26 | 03-08-2004 22:25 |