Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Stel dat het nu uit zou gaan ofzo, dan is die man denk ik bang dat je vrienden boos zullen worden en tegen je zullen zeggen van 'wat een pedo, het ging hem alleen om de sex' etc. Als ze dat dan overal rond gaan verspreiden beschadigt dat wel zn goede reputatie omdat ie dan dus als een pedo wordt gezien zo ongeveer, of als een wanhopig iemand ofzo dat ie een jonger meisje moet hebben ('kan zeker niemand van zn eigen leeftijd krijgen') tja de jeugd van tegenwoordig is gewoon best mondig en alles, ik snap best dat ie daar bang voor is. Laatst gewijzigd op 25-11-2003 om 16:06. |
![]() |
|
'Je bent te jong'
Ik was idd wel oud genoeg om verder alles mee te doen, maar een relatie was toch weer niet okee. Hij gaf zelfs toe wel verliefd te zijn, maar ik bleef gewoon te jong. Uiteindelijk heeft hij toch besloten dat we het gingen proberen en het gaat nu meer dan een half jaar officieel goed, als relatie. Dat was ook meteen echt wel de stomste 'smoes'.
|
- Ik heb geen tijd voor je omdat ik het zo druk heb met school en huiswerk en skateboarden
- Ja sorry ik ben gewoon niet verliefd op je en nooit geweest ( dag van te voren nog gezegt hoe speciaal ik was en hoeveel ik van hem hield.. )
|
- ben dr nog niet aan toe
- ooit vond ik je echt heeeeeeeeel leuk en dacht ik echt jij bent het mr dat heb ik nu niet meer (dag ervoor was ik nog de liefste en leukste die hij kende en wou die me niej kwijt) - hij had echt GEEN tijd om me elke week te zien want hij had school en voetbal en natuurlijk zn vrienden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Twee keer ongeveer hetzelfde gehoord, de een meende het, de ander loog
Ik kan het niet aan om alleen maar voor erbij te zijn, ik wil alles met je, en voor de rest van mijn leven, of anders kan ik je nooit meer zien. Ik wil me niet aan je gaan hechten en je toch nooit kunnen krijgen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmzz.. welke hebben we gehad... gewoon niet verliefd op me maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik ben wel leuk lief en aardig (jaja
![]() Ehmm.. wat hadden we nog meer.. Oh ja.. eerst schijnt een meid me leuk te vinden... negeert ze me een maand... en dan ben ik: -te sentimenteel -ik claim te veel -ik werd veel te snel verliefd Te sentimenteel.. ik had open met haar gepraat over mijn problemen en dan krijg ik zoiets te horen.. super ![]() Ik claim te veel.... ja..ja.. ![]() Ik werd te snel.. pff.. ze vond mij eerst ook leuk bla bla.. en dan een paar dagen dat we ontmoeten weet ze het niet zeker.. (misschien dat de foto's niet bevielen...) en dan ben ik triest omdat ik iemand leuk vind over het internet.. Ik dacht dat het een aardig meisje was... achteraf blijkt het een nogal achterbaks... iets te zijn die zo in elkaar zit dat als je haar niet bevalt meteen het laagste der laagste bent.. fijn... |
![]() |
|
![]() |
- Jij bent te mooi voor mij ik ben bang dat ik jou weer snel kwijtraak (jaja......yeah right)
- jij bent te jong voor mij (hrrrrr waarom vallen vrouwen van 20 niet op de mannen van 18 maar juist andersom ![]() - mijn moeder wil niet dat ik iets met een allochtoon krijg (=discriminatie) en de laatste - Ik heb er gewoon geen zin in. De laatste is tenminste eerlijk. Vinden meiden het misschien moeilijk om gewoon de waarheid te vertellen ('jij bent dom, lelijk, ranzig en associaal') ?? Waarom vinden ze liegen beter?? Snap ik echt niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dat ie mij heel leuk vond blablabla, maar gewoon niet verliefd kon worden, dat was ie namelijk ook nog nooit geweest (hij was 19).
![]()
|
"je bent te jong voor me"
jaar later wil die wel met mij, had ik nog wel met m gezoend maar verder niet. viel allemaal zo zwaar tegen. toen vroeg ik m nog: en vorig jaar was ik nog te jong? we verschillen nog steeds even veel hoor. zijn antwoord: ja, maar je bent nu toch ouder en meer volwassen (met andere woorden: je hebt nu tieten ipv erwten) en ja ik heb iemand ook wel eens "gedumpt" met: de afstand is gewoon te groot. maar ja, t mocht gewoon niet meer van mn vader en hij woonde ook wel een half uur rijden bij me vandaan. maar ik vond m toch al niet meer leuk. vond t toch wel naar om te zeggen...
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik trouwens dat er hier rare dingen tussenstaan. Je hebt toch geen excuus nodig om geen relatie aan te gaan? Het enige 'excuus' nodig is "ik ben niet verliefd op je." (had ik dat maar geweten toen m'n ex toendertijd wat wilde en ik het eigenlijk gewoon bij een vakantiefeestje had willen houden...)
|
mijn vrienden vinden dat we niet zo goed bij elkaar passen...en als ie dat nou na 2 dagen had gezegd, ok, maar daar kwamen ze pas na 3 maanden achter? En zijn vrienden zeggen juist dat ze mij vet graag mogen...
![]() (weet wel dat dit geen reden is om geen relatie aan te gaan...maar zwak is het wel)
||
![]() |
Citaat:
En zelf kreeg ik een keer te horen dat ie niet durfde. Dat ie me wel leuk had gevonden, maar te verlegen was ofzo. Dat is natuurlijk onzin, als hij me echt nog leuk vond, geef je niet zo snel op... Laatst gewijzigd op 29-11-2003 om 23:36. |
![]() |
||
Citaat:
Welk meisje zoekt nu een lieve jongen, daar heb je toch niets aan tegenwoordig. Het staat leuker wanneer de jongen het meisje verwaarloost, zo heeft het nog iets om over te predikeren. Het is zo naar wanneer het meisje enkel een "ja" met een glimlach krijgt van Mr. Too Nice... ![]()
|
"Je bent te jong en woont te ver weg"
Hij vertelde ook nog vriendelijk dat zijn vrienden mijn leeftijd ook niet zo op prijs stelden. Maar zoals meerdere hier was ik niet te jong om een weekend lang mee te liggen vozen. ![]() Ohja en een andere, heel vriendelijk: "Je bent te dik". Maar dat werd me niet door hem, maar door zijn vriendinnetjes gemeld. Overigens had ik toen een vrij normaal figuur, maargoed dat was in de 2e klas.
|
|