Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De fout is ook dat u zich vergelijkt met haar. Waarschijnlijk kent u haar leven niet. Wat voor recht heb je dan te zeggen wat erg is, of erg(er) wordt? *zou doodsbang zijn en zich echt niet bezig kunnen houden met de 100.000 dingen die hij zou willen doen. * Moenbase-die-luistert-naar: Het Klein Orkest - Ballade Van De Dood ![]()
|
![]() |
Een hoop vette drugs nemen, xtc etc.
Mij parachute uit het vliegtuig gooien, en er 30 seconden later achteraan springen... Kijken of het mij ook lukt ![]() Als ik het overleef, een soloclimb in de grand canyon ofzow ![]() offe met een bivakmuts een bank ingaan, iets zeggen waardoor ze het alarm af laten gaan, wachten op een politie, en dan met een vette cross-bike amsterdam door, de achtervolging ontwijken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zou iig heel veel brieven schrijven aan allemaal mensen en afscheid willen nemen. Ik zou al mijn schulden aflossen en iedereen die ik ooit wat heb aangedaan om vergiffenis vragen. Ik zou - zolang het kan- nog zoveel mogelijk goede daden verichten omdat ik in het hiernamaals geloof.
|
![]() |
ik zou heel veel bidden om vergeving en om rust en ik zou heel vaak de shadahah zeggen en langs mijn vrienden gaan, en brieven schrijven voor de mensen van wie ik hou, en 1 algemene brief voor iedereen die ik niet persoonlijk kan schrijven.
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Op mijn laatste dag zou ik denk ergens in een drukke omgeving op een bankje gaan zitten lezen. Af en toe kijk ik dan op en kijk hoe mensheid in al haar ijdelheid probeert iets te maken van haar leven. Met een glimlach op mijn gezicht zal ik dan sterven, wellicht op hetzelfde bankje, al roepende; "Kosmos kom me halen, het is mooi geweest. Het is goed."
|
![]() |
Ik zou waarschijnlijk beginnen bidden...huilen en bidden,voor vergiffenis vragen voor al wat ik slecht heb gedaan,bidden dat de mensen die ik achterlaat nooit in problemen komen en een goed leven hebben en voor de laatste keer bidden voor mijn overleden familie dat Allah hun fouten ook vergeeft!
En dan zou ik bellen naar iedereen die ik graag heb... s'avonds met heel mijn familie en beste vrienden gewoon zitten en praten en voor dat ik ga slapen de geloofsbelijdenis zeggen en dan blijven slapen...
||
Citaat:
Hoeveel mensen zeggen trouwens niet op een forum de pijp uit te gaan etc? Ik schaar niemand per definitie onder die noemer, maar het maakt wel dat ik er na enkele jaren wel ernstig sceptisch tegenover sta. |
![]() |
|
![]() |
Als je weet dat je dood gaat, zou het dan niet beter zijn om van huis weg te lopen, en iedereen van wie je houd een brief te schrijven dat je naar azie ofzo gaat voor een beter leven zodat zij tenminste denken dat je gelukkig bent.. en zo doe je ze minder pijn.. ookal zullen ze hoe dan ook verdrietig zijn..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
's Morgens zou ik met mijn familie willen ontbijten en bespreken wat er moet gebeuren zodra ik dood ben. 's Middags even naar school, mijn verlegen karakter opzij zetten en met iedereen die ik ken praten. Later 's middags naar mijn beste vriendin met de trein, samen met haar lekker eten en huilen, en dan samen naar het strand en sterven in haar armen.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou mezelf aan Allah overgeven alles wat ik nog kan zoals : BIDDEN, VASTEN(1 DAG), SMEEKGEBEDES... ENZ....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vandaag is de laatste dag dat je mijn enquête kunt invullen en €50,- kunt winnen! VUPsychologie | 3 | 24-10-2011 17:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe lang duurt het voordat je ongesteld bent, na je laatste pil (stopweek)? x-spekkie-x | 51 | 05-07-2008 15:49 | |
Eindexamens 2006 |
Op welke dag is je laatste examen? 5803 | 51 | 10-05-2006 13:26 | |
Werk, Geld & Recht |
Contract afgelopen, op de laatste dag melden dat het niet verlengt wordt. Black Rainbow | 26 | 14-02-2004 12:48 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste dag (Het Feest) Secreet | 6 | 21-10-2003 18:29 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste dag SoMeBoDy | 1 | 24-12-2001 19:43 |