Advertentie | |
|
![]() |
|
He jammer dat het niet in Haarzuilens is, dan kan je namelijk op utrecht centraal station zitten, mensen uitlachen die denken middeleeuws te zijn met een laughing vampire jurk en een knalgele regencape, leuk joh
![]() Nee ik ga dus niet, doen alsof ik een elfje/ork/anything ben is niet echt mijn ding...
|
ik zou er heel graag eens heengaan, maar ik heb geen baantje, dus ik heb er niet zo veel in te investeren. maar als ik het had, dan zou ik heel graag een mooi korset metlichtblauw zijde willen, en een mooie rok... ik zie het al helemaal voor me... en dan lang zwart nephaar, zodat het lijkt alsof ik heeel lang haar heb.. hel;aas hgelaas, ik heb geen geld voor zo'n geldopslokkend plan..
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ik denk toch echt dat veel mensen de fair te zwart-wit zien, hoor. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() carnaval is iets waar ik liever ver van uit de beurt blijf, of tenminste, van de mensen die erheen gaan. en het draait daar niet om de kostuums ofzo, al steken sommige mensen er wel veel moeite in en zitten er ook echt plaatje's tussen.. er zal iig meer moeite in gestoken zijn dan bv een bierhelm of eh, nou goed, zoiets dus. maarja, ik snap wel dat je die opmerking niet serieus meende, maar er zullen hier geheid mensen zijn die wel zo dom zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Er is altijd een hoop geneuzel, instant-goth zooi, zweevoo "ontdek je innerlijke Godin" geneuzel (nee dank je, ik denk dat ze liever met rust gelaten word) en watniet.
En toch heeft het wel sfeer, en lopen er mensen rond waar ik me tussen thuisvoel. Mensen die het ook wel aandurven om in iets bijzonders rond te lopen en een dagje helemaal 'abnormaal' te zijn. Dat mag ik wel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NED] spreekbeurt kitkat | 4 | 27-03-2005 17:53 | |
Lifestyle |
FOTOTOPIC once again the exploding boy | 491 | 23-04-2003 20:20 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? V Verwijderd | 484 | 13-03-2003 19:08 | |
Lifestyle |
Elf Fantasy Fair Dark Angel | 120 | 01-05-2002 14:48 | |
Lifestyle |
Wie heeft er fotos gemaakt van de elf fantasy fair? acid-star | 7 | 22-04-2002 18:12 |