Advertentie | |
|
![]() |
|
Inderdaad, stenen gooien. Het lijkt primitief maar dat deden ze vroeger. De stenen verplaatsen door tarot-kaarten en je hebt hetzelfde idee.
Ik ben hier niet om je uit te lachen, maar om je te laten beseffen. Of om het te proberen in ieder geval ![]()
|
![]() |
Een stel kaarten kan niets zeggen over je toekomst(ja t zijn een stel kaarten)..
Stel dat ze voor jou een slecht toekomst voorspellen, wat wil je dan gaan doen? Het is niet altijd iets goedss. Het is ook niet goed om 'zogenaamd' zo achter je toekomst te komen. Laat de toekomst zelf maar komen! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik leg mijn vraag eerst hard op voor, en consentreer me dan op mezelf.
Mijn hand beweegd 'zenzelf' wel naa een kaart toe... Een soort aantrekkings kracht, die eigenlijk niet te weerhouden moet... Ik krijg geen tinteling of zo, maa wel een goed gevoel... En het tot nu altijd goede kaarten geweest...
|
Mwa, onzinnig om nog een topic over tarot kaarten te openen dus plaats ik het wel hier
![]() Ik zag net een of ander programma op sbs6 over allerlij spirituele en mystieke dingen. Maar ze deden iets heel stoms ![]() Een vrouw ging tarot kaarten leggen voor een man en voorspelde dat hij ging schijden van zijn vrouw en dat dat over ongeveer een jaar zou gebeuren. Zoiets mag je toch helemaal niet voorspellen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
het is ook wel es zo dat mensen paranormale eigenschappen hebben en met behulp van kaarten dat naar boven roepen ofsow geloof ik, misschien was het dan zoiets? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik heb wat vraagjes...
1)weet iemand waar ik tarrot kaarten kan krijgen, en misschien weet je een prijs? 2)en wat mag je vragen en niet? 3)kan je ook voor een ander leggen? zonder dat diegene erbij is? 4)moet je je vraag hardop vragen of in jezelf? ik hoop dat jullie me kunnen helpen ![]() Knuff Angel |
![]() |
|
![]() |
Nah ja, ik vind het ook een btje onzinnig om er nog een topic over te openen, maar weet iemand hoe je ze kan leggen, en heeft iemand zin om het uit te gaan leggen of een link te geven ( ja, ik ben te lui om zelf te zoeken of naar de bieb te gaan
![]()
|
![]() |
1)weet iemand waar ik tarrot kaarten kan krijgen, en misschien weet je een prijs?
geloof dat dat niet zo moeilijk is, je hebt ze geloof ik in essetirische -of hoe heette dat- boekwinkels en misschien ook wel gewone boekwinkels, misschien in winkels waar ze wierook enzo verkopen? 2)en wat mag je vragen en niet? tot zover ik weet mag je alles vragen aleen moet je er geen spelletje vanmaken en niet 2x hetzelfde vragen om het nv te controleren of als het antwoord je niet bevredigt. wel kun je als je het antwoort niet snapt of als je niet weet wat je er mee moet nog 1 kaart trekken en dan vraag je bv wat je met het antwoord moet doen. en als je kaarten heb getrokken wacht dan weer ff een dag ofzo voordat je het weer doet. 3)kan je ook voor een ander leggen? zonder dat diegene erbij is? ik denk het wel, waarom niet? het is alleen beter als diegene zelf een kaart treket maar misschien als je heel hard aan diegene denkt dat het ook wel werkt, maar dat weet ik niet zeker hoor 4)moet je je vraag hardop vragen of in jezelf? ik hoop dat jullie me kunnen helpen ![]() dat maakt helemaal niets uit! ik hoop dat je wat aan me antwoorden hebt kusjes |
![]() |
||
Citaat:
De goedkoopste zijn Raider Waite en Lenormand, die zijn ong. 18 euro, is met boek. (Crowney, is ook zoiets geloof ik). Maar je hebt ook bv Inner Child kaarten en die zijn 45 euro, (ook met boek) dus het verschil per kaartspel. Een los kaartspel is van Lenormand ong. 3,50 euro. In Rotterdam heb je een winkeltje, tegenover de bieb en naast het postkantoor, dat heet De Ascedant. Daar verkopen ze tarotkaarten ![]() Ook bij 'De Groene Passage', ergens op de goudsesingel (Rotterdam). En bij de Rotterdamse bieb, lenen ze ook boeken uit over kaartleggen (5e verdieping, 427 ![]() Ikzelf heb een pakje Lenormand kaarten van mijn oma gehad, en het 'handboek' heb ik bij de bieb geleend. Naja, succes ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik Spreid ze soms, en kies er dan een paar uit door met mijn ogen dicht erover heen te gaan. Maar ook schud ik en uiteindelijk komt er een kaart bovenop die ik pak. Dan schud ik nog een keer en komt er weer een kaart bovenop en die pak ik ook.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() want wat ik had gedaan is gewoon schudden en dan 3/4 kaarten gewoon van boven pakken... ik heb er nog geen gevoel bij (zon tinteling) kben net begonnen ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Problemen met zelfbeeld.. ikkuh15 | 26 | 21-05-2010 12:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christendom en Wicca? Verwijderd | 130 | 17-05-2010 19:21 | |
Games |
Topmomenten uit je gamecarriere Daboman | 152 | 26-08-2005 21:41 | |
Drugs & Alcohol |
wiet weer gebruiken QueenOfSpades | 17 | 20-09-2003 17:59 | |