Jep je wordt er op een gegeven moment kaal van! Najaa dit is bij iedereen natuurlijk anders, maar gel met alcohol en andere synthethische stoffen zorgen ervoor dat je haar veel vroeger uitdunt..! Niet goed dus...! Kijk maar eens wat erop je gel potje staat en zoek dan maar eens op het internet.. Ik heb erzelf al een stof gehad wat drugs is en ook gebruikt wordt om mensen te verdoven of pijn te verzachten

..
Daarom gebruik ik nu alles van Wella daar zit geen alcohol in. Ik heb nu Wella Flubber gel... Vraag het gewoon eens bij de kapper en jaa je kan beter een gel tube/pot van 10 Euro kopen dan een potje van de Etos waardoor je haar na 20/30 jaar niet meer fatsoenlijk kan krijgen.. Ook kost dit ook nog enorm veel geld want je zoekt alsmaar naar het juiste potje wat bij jouw haar past en op een gegeven moment ben je net zoveel geld kwijt als die kappersgel die gelijk wel goed is en die langer meegaat en waar geen alcohol in zit..
Pas ook op met föhnen want dit beschadigt ook je haar.. Het kan erdoor erg droog worden en haarspleten (of hoe noem je dat

) veroorzaken.. Dus nooit te lang op dezelfde plek föhnen... Het beste is dat je haar natuurlijk laat drogen, maar dat moet je zelf maar weten..
Voor de rest nooit nat haar kammen dit is ook niet goed en koop wat verzorgingsproducten en conditioners voor je haar zodat het veel langer meegaat!