|
|
|
|
Ik beheer een Watersport site.. Alles kan hier aangeboden of gezocht worden.. Je kan het dus voorstellen als Marktplaats, maar dan alleen watersport artikelen.. De naam is Watersportmarkt.. We zijn er vorig jaar mee begonnen met een .tk en we zijn nu zover gekomen door 4 sponsors dat we een .net hebben met een goede host.. (Dutchwebhosting) We hebben een van het hoogste gekozen en dat heeft ons rond de 200 Euro gekost gelukkig hadden we nog wat sponsor geld over en dit hebben we uitgegeven aan promotie in bladen en sites... Afijn we zijn met 0 bezoekers en 0 advertenties begonnen en na een tijdje ging het erg goed we kregen 300 bezoekers per dag dus we mochten niet klagen.. Na overplaatsing naar een .net hebben we het hele script moeten veranderen zodat er nieuwere opties bijkwamen.. We hebben het jammergenoeg door tijdgebrek niet meer kunnen promoten en het bezoekersaantal daalde drastisch naar gemiddeld 100 bezoekers per dag.. Nu hebben we meer dan 1000 advertenties.. Maar toen het goed ging hadden we gemiddeld per dag een plaatsing van 3,4,5 advertenties per dag dit is gedaald naar 0,1,2 advertenties per dag.. Dus de verkeerde kant op.. Onze sponsors hebben het voor volgend jaar af laten weten en aan nieuwe komen we nu ook niet meer zo makkelijk door het lage animo wat er nu voor de site is.. Ik en nog enkele andere beheerders hebben besloten om de boel op te heffen, want anders maken we meer kosten dan winst en echt tijd hebben we ook niet meer voor de site.. Nu vraag ik af of iemand onze site misschien wil overnemen zodat hij wel blijft voortbestaan, want het zou sonde zijn dat we na een jaar zweten van het werken niks meer van het project overblijft.. Het zou je ongeveer 140 Euro per jaar gaan kosten en als je misschien wat uitdaging wilt is dit misschien je kans.. Dit is het pakket dat we bij Dutchwebhosting hebben: ...http://www.dutchwebhosting.nl/standaardpakketten.htm En kijk dan fff op het 300mb pakket (het eennagrootste!)
Watersportmarkt kan je vinden op: Watersportmarkt.net Nou tot horens en hoop op een spoedige reactie
| Advertentie | |
|
|
|
|
|