![]() |
|
![]() |
oke, dan maar veganisten eten/drinken geen middelen van dieren, mensen worden ook tot dieren gerekend, veganisten drinken ook geen melk, dus waarom zouden ze wel sperma mogen slikken? al gaat het nu misschien eerder over kannibalisme ofzo..
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm en vrouwelijke veganisten laten hun babies ook geen moedermelk drinken dan? Of geldt het dan weer niet omdat het dan niet om hun eigen consumptie gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Veganisten willen absoluut geen dierlijke producten eten/drinken/dragen omdat het dier in kwestie niet zelf de keuze heeft kunnen maken of hij zijn goederen af wou staan of niet. Bij een man lijkt me dat overduidelijk dat ie niets liever wil dan zijn balinhoud afstaan.
Maar ik vind dit idd nogal een bizarre vraag. Voordat het uit de hand loopt gooi ik er een slot op, je vraag is immers al beatwoord.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #4 Verwijderd | 251 | 20-07-2005 01:26 | |
Lifestyle |
Nieuw Vegetarisme/Veganisme Topic Verwijderd | 374 | 15-02-2004 17:50 | |
Flora & Fauna |
vlees eten .... sicilion | 323 | 12-04-2003 21:33 |