Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2003, 16:02
lienuh
lienuh is offline
eigenlijk een hele stomme vraag, maar als je nou veganist bent, kun je sperma dan wel of niet doorslikken?! want hier zitten ook eiwitten en dergelijke in...
Oud 28-11-2003, 16:11
strafcorner
strafcorner is offline
Dat is idd wel een bizar domme vraag...

Veganisten zijn tegen de mishandeling (in de ruimste zin van het woord) van dieren, Daarom boycotten zij dierlijke producten om zo een signaal af te geven... Dit heeft met het slikken van zaad niets van doen... Eiwitten zitten trouwens ook in groentes, bonen etc...
Oud 28-11-2003, 16:11
Verwijderd
whahahahaha

ja natuurlijk mag dat, er worden toch geen dieren voor afgeslacht.. en dat is toch de filosofie erachter. Tenzij je natuurlijk die arme zaadcelletjes als dieren ziet, maar ze gaan toch wel sterven, of ze nou in je mond terecht komen of in een dubieus hardgeworden zakdoekje.

edit:
oja, sperma van paarden mag dan natuurlijk weer niet

Laatst gewijzigd op 28-11-2003 om 16:14.
Oud 28-11-2003, 16:20
Kevin D.
Kevin D. is offline
hehe grappig,
mail anders eens naar de veganisten bond ofzoiets Die zullen dat wel het beste weten.
Oud 28-11-2003, 16:30
Roos
Roos is offline
Citaat:
********** schreef op 28-11-2003 @ 17:11:
whahahahaha

ja natuurlijk mag dat, er worden toch geen dieren voor afgeslacht.. en dat is toch de filosofie erachter.
Mwa veganisten drinken toch ook geen melk, daar worden ook geen dieren voor afgeslacht. Het gaat meer om 'mishandeling' .
Oud 28-11-2003, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 28-11-2003 @ 17:30:
Mwa veganisten drinken toch ook geen melk, daar worden ook geen dieren voor afgeslacht. Het gaat meer om 'mishandeling' .
Okee, mishandeling dan, maar dan nog denk ik niet dat het opgaat bij menselijk sperma
Oud 28-11-2003, 16:41
Roos
Roos is offline
Citaat:
********** schreef op 28-11-2003 @ 17:38:
Okee, mishandeling dan, maar dan nog denk ik niet dat het opgaat bij menselijk sperma
Is niet te hopen
Oud 28-11-2003, 16:45
lienuh
lienuh is offline
oke, dan maar veganisten eten/drinken geen middelen van dieren, mensen worden ook tot dieren gerekend, veganisten drinken ook geen melk, dus waarom zouden ze wel sperma mogen slikken? al gaat het nu misschien eerder over kannibalisme ofzo..
Oud 28-11-2003, 16:50
Verwijderd
Citaat:
lienuh schreef op 28-11-2003 @ 17:45:
oke, dan maar veganisten eten/drinken geen middelen van dieren, mensen worden ook tot dieren gerekend, veganisten drinken ook geen melk, dus waarom zouden ze wel sperma mogen slikken? al gaat het nu misschien eerder over kannibalisme ofzo..
Laat ik het dan zo zeggen.. denk je dat de betreffende man 'mishandelt' wordt als je slikt?
Hmm en vrouwelijke veganisten laten hun babies ook geen moedermelk drinken dan? Of geldt het dan weer niet omdat het dan niet om hun eigen consumptie gaat
Oud 28-11-2003, 16:51
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
lienuh schreef op 28-11-2003 @ 17:45:
zaadcellen zijn eencellige organismen, als veganisten dat erg zouden vinden (en ik als veganist kan je vertellen dat we dat niet doen) dan zou je jezelf niet meer mogen aanraken omdat er dan duizenden huidcellen afsterven...
Oud 28-11-2003, 17:04
lienuh
lienuh is offline
oke dan...!thnx

kwas gewoon even benieuwd
Oud 28-11-2003, 17:07
AngelLena
AngelLena is offline
Veganisten willen absoluut geen dierlijke producten eten/drinken/dragen omdat het dier in kwestie niet zelf de keuze heeft kunnen maken of hij zijn goederen af wou staan of niet. Bij een man lijkt me dat overduidelijk dat ie niets liever wil dan zijn balinhoud afstaan.

Maar ik vind dit idd nogal een bizarre vraag. Voordat het uit de hand loopt gooi ik er een slot op, je vraag is immers al beatwoord.

Regels voor berichten