Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2003, 18:10
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 25-10-2003 @ 17:38:
dat bedoel ik
dus waarom dan deze zin "Waarchijnlijk lag hij toch ergens bij een vrouw in bed, maar het was het proberen waard. "
niet zomaar een vrouw!!!
Greene wist dat natuurlijk niet, dat ie nu getrouwd was met Carol. Daar komt ie dan nu achter.
Advertentie
Oud 25-10-2003, 18:51
rare kwast
rare kwast is offline
kan ook
Oud 27-10-2003, 20:40
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik EIS dat jullie ER vandaag hebben gezien. ZO goed.

Offtopic: komt er nog iemand naar de UvA orientatiedag 22 november?
Oud 28-10-2003, 17:05
fractuur
fractuur is offline
sorry..

Masterlijk om Ross zo terug te krijgen. Hij zat alleen in Seattle maar dat maakt niet uit.

Ik zal de komende week verder schrijven, heb het alleen ff druk met school.
Offtopic: Misschien, moet ff kijken, WIl eigenlijk wel ff het verschil weten tussen het vu en de uva. Enneh, gaat er nog iemand naar Utrecht toe??
Oud 28-10-2003, 17:36
Verwijderd
Offtopic: Ik ga waarschijnlijk niet naar de UVA, misschien ga ik als ik iemand enthousiast kan krijgen om mee te gaan, maar waarschijnlijk heeft niemand zin. Waarschijnlijk ga ik wel naar die van Utrecht. Wanneer is hij eigenlijk?
Oud 28-10-2003, 19:07
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik zal binnenkort maar eens wat verhaallijnen hier bij elkaar quoten, kunnen we weer ergens op doorgaan. Ben benieuwd of Ross nu nog even blijft op NET5.

Offtopic: vrijdag 7 en zaterdag 8 november is UU dag. Ik kom de vrijdag.
Oud 28-10-2003, 19:32
rare kwast
rare kwast is offline
offtopic: zou wel willen maar doe al een mbo studie, over 4jaar ga ik daar eens kijken
en ik ga ook snel maar eer eens wat schrijven
Oud 31-10-2003, 15:13
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Resume:

Citaat:
Chen draait het nummer. "Het bestaat niet meer." zegt ze quasi-opgelucht
Citaat:
*tuuut----tuuut---tuuut* Er klinkt een droge, vermoeide slaperige stem. "Ross" klinkt het kortaf. "Hey Doug, this is Mark! How are you?!" zegt Greene overdreven entheausiast. Gelukkig pakt Ross het goed op. "Hey old buddy how are you!" reageert Ross. Ross voorlopig in verwarring latend spreken ze af bij Doc Magoos.

"Het komt hierop neer Doug." begint Greene. Hij legt uit aan Ross dat het nieuwe Chen-geval hem aan t denken heeft gezet. Eigenlijk heeft de afdeling weer een echte 'pediatrician' nodig. Hij vraagt Ross, die direct tostemt. Hij verveelt zich toch bij zn huidige baan. Greene zal t gelijk in orde maken bij Romano.

Abby heeft ondertussen de eerste zuster-handelingen verricht. Ze neemt even pauze en gaat aan de desk zitten. Jerry kijkt haar breedlachend aan. "What?!" kijkt ze verward.
Citaat:
Ondertussen loopt Weaver zenuwachtig heen en weer over de ER. Ze inspectie heeft aangekondigd dat ze vandaag komen en na een fiasco 2 jaar geleden was Kerry er nogal op gebrand dat alles tiptop in orde moest zijn. (...) Een 78-jarige man van 130 kg met buikpijn. Zuchtend staat Gallant op een roept de naam van de man: Mr. Peterson?.....
Oud 03-11-2003, 18:15
Verwijderd
up

Ik kom de komende 2 weken niet aan schrijven toe, daarna zal ik wel weer wat schrijven.
Oud 03-11-2003, 19:27
fractuur
fractuur is offline
Doug staat onwennig voor de balie van de ER. Aan de ene kant vertrouwd, aan de andere kant onwennig. Hij zal zich pas echt thuis voelen als hij zijn bekende collega's weer ziet. En als hij weer een witte jas aan heeft.

Romano loopt naar hem toe: 'hey Doug, how0s it going? Kon je toch niet zonder de witte jas?' Nee, de kinderpsychiatrie vond hij zeer interessant, maar het ziekenhuis bleef hem trekken. Doug kreeg zijn jas en liep nog wat rond toen hij opeens achter om zn nek werd gevlogen: 'Doug, you're back!!!!' schreeuwde Susan over de afdeling. Gallant keek wat verbaasd naar het schouwspel, maar was blij met alle afleiding die hij krijgt als hij met zijn patiënt bezig is; een wat oudere man die alleen voor aandacht naar het ziekenhuis komt.

........................
Oud 05-11-2003, 16:51
fractuur
fractuur is offline
somebody writes??

-heb er nu ff geen tijd voor, en anders schrijft 24x dezelfde persoon, is ook niet leuk..-
Oud 05-11-2003, 17:06
Verwijderd
Ik schrijf wel een stukje:

Nadat er niets meer te zien was, moest Gallant zich weer richten op zijn oudere patient. So, what's wrong, mr Planken? I've chestpain zei de oudere man, die duidelijk genoot van de aandacht. Gallant bladerde in zijn status...Maar hier staat dat u buikpijn heeft? "eh....ja, het is...ehm....ja....zich aan het verplaatsen" Ja hoor, meneer. Trekt u uw kleding maar weer aan en gaat u maar weer naar huis. Teleurgesteld trok de oudere man zijn smerige overhemd weer aan en maakte aanstalten om weg te gaan. gallant was ondertussen naar de balie gelopen en vertelde aan Romano wat hij net meegemaakt had, Romano lachte flauwtjes en zocht verder in zijn statussen. Gallant ondertussen liep moe naar zijn locker toe, zijn dienst was afgelopen. Na zich omgekleed te hebben en zich afgemeld te hebben liep hij naar de uitgang. De deuren zwaaiden open en langzaam liep hij de straat op waar het miezerde. Ondertussen op de ER stond Romano nog steeds met zijn statussen te klooien, toen er opeens een gil klonk. Snel draaide hij zich om een richtte zijn ogen op de plek waar het geluid vandaan kwam. Daar zag hij Mr. Planken op de grond liggen.... Uit zijn mond kwam schuim, en zijn benen en armen maakten ongecontroleerde bewegingen.....

niet heel hoogstaand, maar goed
Oud 05-11-2003, 17:18
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
"Kan iemand me helpen?" schreeuwt Romano
Ross komt met een brancard ernaartoe. "Een aanval. " zegt Ross.
"Oh echt?" zegt Romano cynisch.

De man is naar curtain 3 gebracht. Hij lijkt zich al gauw te stabiliseren. Ross staat Romano aan te kijken. "You know I only do kids right."

]switch[

Vijf minuten later staat Ross weer aan de balie. Abby komt in haar charmante zusterspakje aangelopen. Onmiddelijk een grijns op Ross' gezicht. "Ik geloof niet dat wij elkaar al ontmoet hebben?". Abby kijkt op en zegt: "Nee. Abby, Abby Lockheart. Leuk je te ontmoeten. Je bent vast geen student?" zegt ze enthousiast. "Nee, ik heb hier vroeger al gewerkt. Doug, Doug Ross.". Ze schudden elkaar de hand. Carter kijkt van een afstandje toe, hij kent Ross' reputatie.
Oud 05-11-2003, 18:03
fractuur
fractuur is offline
'Aardige man.' zei Abby tevreden toen ze de artsenkamer binnenkwam. 'ken jij hem al, john?' Ze gaf Carter een zoen op zn mond en ging zitten met een beker koffie. 'Ja, ik ken hem wel. Hij was kinderarts toen ik nog co-assistent was. Na een paar maanden is hij verhuisd, en getrouwd met de toen-malige hoofdverpleegkundige. Ik geloof dat hij toen een tijdjes psychiater is geweest in een kinderkliniek. Wat hij nu hier komt doen? Ik heb werkelijk geen idee, maar het is zeker een aanwinst voor de staff, hij is een goed arts.' Hij keek vertwijfeld naar Abby. 'Hij heeft indruk op je gemaakt, of niet?' Abby lachte. 'De eerste man die echt indruk op mij maakt moet ik nog ontmoeten.' Toen ze Carter's quasi-gekwetste blik zag gaf ze hem een kus op zn mond. 'neeej, jij ben meer dan dat voor me.' Ze wilde weglopen, maar knalde tegen Romano op. 'Ha Abby, is het nou eindelijk klaar met dat geflirt, die bejaarde zeikerd escaleert.'
Oud 05-11-2003, 20:00
rare kwast
rare kwast is offline
binnenkort ga ik ook weer schrijven, maar heb nu totaal geen ispi sorry
Oud 06-11-2003, 15:24
fractuur
fractuur is offline
ik ook niet hoor, zie mijn stukje..
Oud 09-11-2003, 18:03
Verwijderd
Nadat Abby de kleding speciaal voor de traumaroom had aangetrokken liep ze met Romano mee. Daar aangekomen zag ze dat dhr. Planken nog steeds lag te schudden op brancard. Ondertussen waren verschillende verpleegkundigen bezig met infusen aan het aanleggen. "BP 90/45, pulse 120" werd er geschreeuwd. "Giftest negatief, Hb 9,4, saturatie 89 %" Give him a dosis of atropine blaft Dr. Romano een van de verpleegkundigen toe. Ondertussen buigt hij zich over de patient heen en onderzoekt zijn borstkas. "Ademgeruis links verminderd. Wat hoor ik nu?" Maar voordat Romano beseft wat er gebeurt moet de patient braken....en inderdaad...over Romano, wiens kale schedel nu gedeeltelijk bedekt is met de restjes van meneers laatste maaltijd
Oud 09-11-2003, 18:06
rare kwast
rare kwast is offline
hahaah lekker hoor
Oud 10-11-2003, 17:53
fractuur
fractuur is offline

schrijf ook nog wel een keer, maar ik ben nu te chagerijnig om ook maar iets aan inspi te heben..
Oud 10-11-2003, 18:34
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
fractuur schreef op 10-11-2003 @ 18:53:
schrijf ook nog wel een keer, maar ik ben nu te chagerijnig om ook maar iets aan inspi te heben..
Oud 10-11-2003, 19:00
Verwijderd
Op een of onverklaarbare wijze kan ik wat schrijven terwijl ik toetsweek heb.

Met een zakdoek veegt Romano zijn kale, en inmiddels rood geworden schedel af. "Damn it. Shut your mouth!" roept hij tegen een van de verpleegkundigen die hun lachen niet kunnen inhouden. Woedend loopt hij naar buiten toe, en stoot ondertussen allemaal mensen aan, die verstoord opkijken als hij langs komt stormen. Hij loopt ook langs Carter. "What's that smell?" vraagt hij aan Kerry die naast hem staat. "Dunno" antwoordt zij afwezig. Maar ondertussen ligt dhr. Planken nog steeds te trillen op de brancard en vechten de verpleegkundigen voor zijn leven, terwijl Abby snel John gaat halen voor wat assistentie.
Oud 12-11-2003, 17:04
Verwijderd
Wat een chagerijnige boel hier

Nadat John erbij wordt gehaald, gaat het al snel beter met de patient. Langzaam komt hij bij kennis en wordt hij naar de verpleegafdeling gereden. Maar ondertussen kijkt Romano hem nijdig na. "Geen greintje waardering..." moppert hij, terwijl hij in zijn statussen staat te bladeren: "Let me see...."

-switch-

Aan de andere kant van de balie staat Luca zich te melden. Hij kijkt niet echt vrolijk. Hij ziet er slecht uit, ongewassen en ongeschoren met grote wallen onder zijn ogen. Abby, die net langsloopt. "Hee, Luca, what's up?" vraagt ze enthousiast. Maar als Kovac zich omdraait, betrekt haar gezicht.... "What's wrong with you?" It's my father....brengt hij moeizaam uit. "He's....gonna...die..." What, what's wrong with him? vraagt Abby, die nu vrij verschrikt kijkt

to be continued.....
Oud 15-11-2003, 13:37
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik beloof dat ik voor het eind van de dag deze post vervang door een stukje verhaal.
Oud 15-11-2003, 15:43
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
"Hij, hij heeft kanker. Al geruime tijd. Hij ligt boven op oncologie. Ik heb t je nooit verteld, waarom, weet ik ook niet." . Kovac loopt de lounge in. Abby blijft in tweestrijd staan. Voor Luka zorgen of Carter niet jaloers maken?

]switch[

Elizabeth, Doug en Chen zijn inmiddels verhuisd naar Exam 2. Chen zit in een telefoonboek te bladeren, maar ze doet haar best het nummer vooral niet te vinden. Ross kijkt haar wantrouwig aan. "Okay, knock it off." zegt hij plotseling en hard. Chen kijkt verschrikt op. Elizabeth pakt Ross bij de arm..

Daantje_0705 schrijft weer eens verder.
Oud 15-11-2003, 15:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Carter heeft de patient naar de OK gebracht en komt teruglopen. Hij ziet Abby vertwijfeld staan. Hij loopt van achter op dr af, maar plots rent ze weg achter Kovac aan de lounge in. "Luca', kan ik wat voor je doen? vraagt ze. Hij blijft staan en kijkt naar haar, hmm, ik vind het al fijn dat je aan me denkt zegt hij.

Het is rustig op de ER, Elizabeth, Doug en Chen zitten nog steeds bij elkaar. Romano komt binnenlopen, zijn slechte humeur straalt van hem af. Niemand durft wat te zeggen. Chen zit nog steeds in het telefoonboek te bladeren als haar oog plots op een naam valt die ze liever niet was tegengekomen. Met tegenzin pakt ze toch maar een papiertje en noteert naam, adres en telefoonnummer. Ze moet het toch hebben en nu heeft ze het tenminste gevonden.

Romano loopt met een chagrijnig hoofd de kamer weer uit. Elizabeth giechelt, typisch iets voor Romano om ondergekotst te worden door een patient. Sstt, daar is ie weer zegt Doug......

Romano komt weer binnenlopen.....
Oud 15-11-2003, 15:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Owja, voor diegene die wel goed is in Frans en de beschikking heeft over de Franse tv-zender Antenne 2: op zondag avond van 20.55 - 22.30 worden er afleveringen van ER van de nieuwste serie uitgezonden (althans dat vermoed ik)
Oud 15-11-2003, 15:59
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 15-11-2003 @ 16:58:
Owja, voor diegene die wel goed is in Frans en de beschikking heeft over de Franse tv-zender Antenne 2: op zondag avond van 20.55 - 22.30 worden er afleveringen van ER van de nieuwste serie uitgezonden (althans dat vermoed ik)
Helaas kan ik het niet ontvangen.
Oud 15-11-2003, 16:11
rare kwast
rare kwast is offline
ramano: owja elisabeth als je iets zegt achter iemand rug zorg dan dat ie het niet hoort en realy realy pissed word
en stapt weer de kamer uit.
elisaberth kijkt hem na en begint weer te lachen 9ze is very very melig)

switch
carter staat nog op de plek waar hij abby net zag staan, en kijkt nog een beetje verdwaasd hoe kovac en abby de lounge in gaan.
hij trekt zijn schouders op en wil naar de desk lopen.
op dat moment stapt er een man met zijn dochtertje op zijn armen binnen
ze is neergeschoten

* wow de inspi *
Oud 16-11-2003, 11:48
Verwijderd
Wat een schrijversenthousiasme
Ik zal binnenkort wel weer wat schrijven, maar heb nu totaal geen inspiratie.
Oud 18-11-2003, 21:53
fractuur
fractuur is offline
ik up em nu ff, zal morgen weer wat schrijven!!
Oud 19-11-2003, 13:48
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-11-2003 @ 17:11:

carter staat nog op de plek waar hij abby net zag staan, en kijkt nog een beetje verdwaasd hoe kovac en abby de lounge in gaan.
hij trekt zijn schouders op en wil naar de desk lopen.
op dat moment stapt er een man met zijn dochtertje op zijn armen binnen
ze is neergeschoten

Carter snelt naar een traumakamer en haalt er een brancard uit. Het moment om Abby bij Kovac weg te halen: Abby! Maak trauma 2 klaar. Susan help mij met dat meisje! En Jerry bel de politie!' Hij legt het meisje op de brancard en racet samen met Susan naar Trauma 2. Ondertussen vraagt hij details aan haar vader. 'Wat is er gebeurd?' 'Ze is neergeschoten.' 'Dat zie ik, maar wie schiet er een klein meisje neer?' Hij laat Susan trauma 2 inlopen en blijft samen met de vader op de gang. 'Sir, I just wanna know what's happened to that little girl. What's her name?' De man stottert. 'Ehm.. Ann. Her name is Ann. Like her mother. Her name is Ann too.' Carter beseft dat de vader in shok is. Hij haalt een kop koffie en laat de man rusten op een bank. 'Ok, just say me. What has happened? Calm, slow down. Everything will be ok. What's happened outside?' Herhaalt Carter, langzamer nu. 'Nou ehm.. ik haalde haar op. Bij een vriendin. Ze... ze wilde in de auto stappen en toen.. En toen..' De man barstte in snikken uit. 'Wat toen?' drong Carter zachtjes aan. 'Toen werd ze geraakt door een kogel. Waarschijnlijk een verdwaalde kogel. Maar wel van dichtbij. De schoten klonken van heel dichtbij.'
Carter wist genoeg. Hij vroeg Haleh zich over de man te ontfermen totdat de politie er was, en snelde naar trauma 2 toe. 'Susan! Susan! Het meisje is geraakt van heel dichtbij. Hoe is het met haar?'

.....

(heb mn inspi van de Flikken van gisteravond )
Oud 22-11-2003, 10:18
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
"We're losing her John" zegt Susan.
"BP daalt nog steeds" zegt Abby.
Ondertussen komt Greene weer eens de traumaroom binnengestormt. Hij geeft snel wat aanwijzingen, het team loopt als gesmeerd en het meisje lijkt het te gaan redden.

Maar plotseling: *pieeeeeep* "Hartstilstand" roept Abby verschrikt. Mark neemt over. "Tube nummer 10! 5 mg adrenaline! Carter begin reanimatie!"

]switch[

Chen blijkt dan nu toch eindelijk het goede nummer gevonden te hebben. Corday besluit te bellen. Ze laat de man, zonder verdere details naar het County komen. Jerry brengt ondertussen een bakje donuts bij Chen en Corday.
Oud 26-11-2003, 14:47
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Romano komt de kamer binnen en pakt ook maar een donut. Hij vertelt dat het met Chen's zoontje goed is gegaan op de OK, ze hebben hem nu op Intensive Care gelegd.

In de traumaroom begint Greene met de crashkar. "200; clear!" Carter kan nog net op tijd zn handen van de borstkas terugtrekken. "We have a heartbeat!" zegt Abby met een blij gezicht. De glimlachen van Abby en John kruisen elkaar, ze hebben pretoogjes.

En zo leek alles voor even koek en ei op de ER....
Oud 27-11-2003, 14:30
Verwijderd
Ik zal zo even verder schrijven, ik ben nu al bezig met een ander verhaal, dus ik zit er nu weer een beetje in.
Oud 27-11-2003, 20:11
Verwijderd
Zo leek alles koek en ei op de ER. Maar was dat het ook....?

Jerry staat achter de balie wat dingen in de computer in te voeren als er op eens een blanke man met een groezelig baardje op hem afkomt. Hij kijkt schichtig om zich heen, alsof hij achtervolgd wordt. Jerry kijkt niet op als hij voor hem staat, maar als hij doorheeft dat er iemand voor hem staat tilt hij langzaam zijn hoofd op. Can I help you? vraagt hij vriendelijk aan de man, die zenuwachtig heen en weer schuifelt. Zijn afgesleten gympen piepen op de vloer. "Eh...yes, can I speak the manager?" "We hebben hier geen managers, alleen artsen, maar wilt u het hoofd spreken? Eh...ja, doe maar. Ik zal even kijken zegt Jerry, die de man er zeer verdacht uit vind zien. Hij drukt buiten het zicht van de man op de knop voor de security. En vervolgens loopt hij behoudzaam verder naar het kantoortje van Dr. Romano. Hij klopt voorzichtig op de deur, en geruisloos glijdt de deur open. Achter het grote eikenhouten bureau zitten Romano te werken. "What?" "Sir, there is a suspicious person by the desk, He wants to talk to you." Oh, my god, not another lunatic....En op zijn manier stapt Romano naar buiten toe en loopt naar de balie. Is this mr. Freak? vraagt hij aan Jerry, terwijl hij naar de vreemde man wijst. "Yes, that's him" Op het moment dat Romano op de man afstapt, gooit de man zijn jas uit. Op zijn borst zijn 8 staven dynamiet gebonden. "WTF!?"......
Oud 28-11-2003, 16:52
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Abby had dit gebeuren van een afstandje nuchter bekeken. Ze pakte koel een brandblusser en mepte die ferm doch elegant op het achterhoofd van de weirdo. Die zakt clichématig als een zoutzak in elkaar. "I think I call the cops..." zegt Romano knikkend. Abby staat nu opeen wel te knikken op haar knieën, maar kijkt toch stoer en zelfverzekerd naar Jon en Luka die naast elkaar staan toe te kijken. Ze moeten toch wel even grijnzen naar elkaar. Jerry gaat voor de verandering maar weer aan zijn donut met roze glazuur erop door. "Okay Abby is the new attending!" schreeuwt Romano. Mark verslikt zich hierop en proest zn koffie uit als een waterval over Benton heen, die net was binnengekomen voor zn standby-dienst. "Hey man look what you did" zegt hij met een chagrijnig gezicht. Wat Benton niet weet, is dat er stukjes koek in zn baardje hangen. Bij de snauw vliegen ze alle kanten op. Nu komt Carter niet meer bij van t lachen. "Okay let's get back to business everybody!" zegt Romano. "And give the poor guy a Mickey Mouse plaster."

Chen was ondertussen de gang opgekomen, ze was nieuwsgierig geworden van het rumoer. Als ze de man op de grond ziet liggen gaat er een schok door Chen heen. Ze geeft een gil zoals die nog nooit vertoond is op de ER. Abby en Carter horen het al niet meer, die zijn er tussenuitgeknepen naar een donker kamertje.....

Laatst gewijzigd op 28-11-2003 om 16:55.
Oud 28-11-2003, 17:32
fractuur
fractuur is offline
Back to business.. Er kwam niet veel van te recht die middag. Na de gil van Chen kwam iedereen weer de hal instormen. Romano, die net zijn kamertje had bereikt, had hem helemaal zitten. 'Chen, je bevalt nu niet, dus heb je niet het recht te gillen.' Ondertussen verslikte Jerry zich in zijn donut. 'WTF? Do you knowthat man??' 'Ehm...' huilde Chen bijna, 'hij.. hij was de voogd van mij zoon... ow.. what's happened to him, he's so different..' Susan kwam er bij staan en troostte Chen. 'Ow, girl, c'mon. Calm down.' Ze seinde naar Romano dat hij zijn opmerkingen voor zich moest houden, dat hier maar beter niet mee gespot kon worden. Tegelijkertijd regelde Kovac dat de mand in een traumaroom werd gelegd. Was het eerst Jerry die de man in de gaten hield, was het nu Kovc die de wacht overnam tot de politie zou komen.
Oud 02-12-2003, 16:41
Verwijderd
up

Ik schrijf straks weer verder.

@fractuur: Bugs
Oud 02-12-2003, 18:33
Verwijderd
Ondertussen op de ER.....

Carter staat ontspannen koffie te drinken, terwijl Abby tussen verschillende behandelkamers heen en weer liep. Vrolijk kijkt John Abby na, telkens als ze langs komt lopen. Even voelt hij zich compleet gelukzalig, maar dit moment van innerlijke rust werd wreed verstoord door het vallen van de favoriete koffiemok van Jerry, met mickey mouse erop....Verschrikt kijkt John op en ziet Dr. Greene met geschrokken gezicht naar de grond kijken. "Damn...." zegt Mark twijfelend. It's his favourite mug....and he's gonna kill me if he finds out. Snel zoekt Greene in een kastje om lijm te vinden, maar net op dat moment komt Jerry aanlopen....Carter is solidair met Greene en stapt kordaat op jerry af...."hee, Jerry, new haircut?" What you're talking about" zegt Jerry terwijl hij John fronsend aankijkt. "Let me er door, ik heb trek in koffie" Ehm...here, take mine....."No, i want coffee from my favourite mug" ......

Niet echt een heel sterk stukje maar goed
Oud 09-12-2003, 16:37
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Gelukkig is er op dat moment net een oproep van een ambulance.

up? welnee
Oud 09-12-2003, 18:15
fractuur
fractuur is offline
Offtopic: isset ook niet, maar leuke tussenkomst

Carter keek een moment naar Jerry. Greene trok wit weg. Hoewelhij het liefst nu de benen zou willen nemen, gaat het hem aan zn hart dat Carter de klap moet opvangen. 'Eh.. Jerry?' 'Yes..' zegt Jerry bedachtzaam. 'WHAT?!?!?!? What the hell have you done with my mickey mug...' De reddingsactie van Greene kwam te laat. Jerry had een scherf gevonden van zijn zwarte mok met ronde oren, en keek woest naar Greene. Hij stapte op Greene af. In Jerry's schaduw leek Greene een heel klein, dun mannetje, niet opgewassen tegen het grote brok kwaad dat voor hem stond... Hij mompelde nog dat hij het zou vergoeden, maar Jerry ging er tegenin met het argument dat hij de emotionele schade nooit zou kunnen afkopen.

Greene had het niet gedacht, maar Romano was zijn redding. Nog nooit was hij zo blij geweest met een schietincident in de ghetto's van Chicago..
Oud 14-12-2003, 18:31
Verwijderd
Even deze topic uppen en een mededeling....

Ik heb met een vriend een ER-filmpje gemaakt, als je het wil zien moet je me maar even toevoegen op MSN dan krijg je het.
Oud 14-12-2003, 19:08
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 14-12-2003 @ 19:31:

Ik heb met een vriend een ER-filmpje gemaakt, als je het wil zien moet je me maar even toevoegen op MSN dan krijg je het.
Het is echt een geweldig filmpje

Ik heb m ff geupload: http://members.lycos.nl/ditiseenproe...orumversie.wmv

edit: het doorlinken gaat niet helemaal 100% maar daarna kan je m ook downloaden uit het lijstje waar ie je heen stuurt.
Oud 14-12-2003, 20:27
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 14-12-2003 @ 19:31:

Wat is precies je msnadres? (in de zin van: welke van de twee? )
Oud 14-12-2003, 20:49
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 14-12-2003 @ 21:27:
Wat is precies je msnadres? (in de zin van: welke van de twee? )
De ene waarvan ik laatst de foto's stuurde dus <mijnechtenaam>@hotmail.com

Maar je kan hem ook downloaden van die site die Keyser Saus heeft gegeven natuurlijk

Laatst gewijzigd op 14-12-2003 om 20:51.
Oud 15-12-2003, 18:51
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
vandaag in ER werd "ik" gewoon totaal in elkaar geslagen
Oud 15-12-2003, 18:57
rare kwast
rare kwast is offline
ja was pretty heavy
Oud 15-12-2003, 19:03
rare kwast
rare kwast is offline
ow en geweldig filmpje, arme bob de beer