Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
achja.... even naar de wc... meelopen met iemand die even naar de wc moest...glas vullen met water...ff checken hoe afschuwelijk ik er deze avond weer uitzie...
![]() ...en in extreme gevallen..als er iets heeeel erg dringends besproken moet worden..in gevallen van mannen ![]()
||
Citaat:
1: geen last van, mag altijd zitten in eigen cabine ding ![]() 2: nvt 3: geen idee, als ik moet dan moet ik en dan ga ik, met of zonder iemand erbij 4: fijn is anders, maar overleef het wel ![]()
||
Citaat:
![]() - Nee,.. nooit, als ik moet pissen pis ik ![]() - Tjah, vele redenen, maar jongens gaan ook niet vaak alleen naar de plee, dat valt ook wel op. - Ik poep nooit met het uitgaan, dat is voordat ik weg ga al geleegd |
![]() |
|
Gewoon, als er een pisbak vrij komt en niemand is voor me ga ik daar gewoon he
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ga meestal naar de plee terwijl ik niet moet maar meer om ... weet ik veel waarom... omdat er een spiegel is? Ook al wil je dat meestal ook weer niet zien. Naja boeiend.
||
Citaat:
ROFLMAO jij bent goed man ![]()
|
Oeh. Een gewetensvraag.
- Allereerst: plassen. Poepen niet, dat doe ik enkel en alleen thuis. Ik zorg er wel voor dat ik leeg ben voordat ik uitga ![]() ![]() - Socializen. Maar niet gepland. Als je een bekende tegenkomt even blijven kletsen. Meer voor de wat vagere bekenden overigens. - Kleding e.d. checken, geurtje opdoen, etc. Of even handen wassen na gesodemieter met kleverige, zoete drankjes. - En ten vierde: andere verdovende middelen dan alcohol tot me nemen ![]() |
![]() |
|
een excuus hebben om van vervelende mensen af te komen en met nieuwe aan de praat komen... Glas meenemen, vullen en ik kan er weer even tegenaan.
Ik ga overigens bijna nooit samen met iemand naar de wc... Het eerste wat in me opkwam bij het lezen van de topictitel was eigenlijk neuken, maar dat zet ik er maar niet neer ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraak! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:07 | |