Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2003, 20:35
Mindfields
Mindfields is offline
Dat had ik dus de hele week, maar wel met verschillende mensen. Dan was de 1 weer ziek, dan de ander. Heel relaxed, alle so's worden doorgeschoven en les wordt er eigenlijk amper gegeven. Hoe zit dat bij jullie? En heb je weleens iets extreems meegemaak als bijv. je was de enige die niet ziek was?
Oud 28-11-2003, 21:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit gebeurd bij ons altijd alleen met sportdagen of met natuurkunde repetities. Ik kan het nooit om dan weg te blijven, dan voel ik me schuldig en ben ik bang dat ik gepakt wordt (altijd als ik een keer besluit om weg te blijven worden er WEL straffen uitgedeeld)
Oud 28-11-2003, 21:44
Multilot
Multilot is offline
Vind je dat relaxed dat een so wordt verschoven? Ik heb hem liever meteen, dan ben je er vanaf... Leren heb je toch al gedaan, zo niet dan ben je dat later ook niet van plan....

Euhm, ik zit in de colleges meestal met de helft van de klas. Extreme gevallen, met zn 3en zitten (van de 28)
Oud 28-11-2003, 23:20
Vice
Vice is offline
Bij ons komen ze gewoon niet opdagen.
Oud 28-11-2003, 23:32
PV
PV is offline
de les duurt dan meestal een stuk korter en soms hebben docenten geen eens zin om voor 5/8 man les te geven terwijl ze er 40 verwachtten.. en dan heb je vrij.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 00:04
Verwijderd
Wel eens gehad dat ineens de stroom onder college uitviel. Dat bleek niet alleen op de hele uni zo te zijn, maar ook nog eens in de hele driehoek Arnhem-Nijmegen-Utrecht

Leukste was dat onze professor gewoon doorging met lesgeven in het duister
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 02:01
Fade of Light
Fade of Light is offline
het nadeel van SO's opschuiven is dat ze opgeschoven worden naar een week waar al SO's stonden en het dus alleen maar drukker wordt

eh extreme situaties...mja we zaten sowieso maar soms met 9 man in de klas op de middelbare school, dat was een raar jaar
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 14:38
Balance
Balance is offline
wel eens gehad dat we een paar dagen met 5 man in de klas zaten (door open dagen, ziekte en reizen).
bijna alle lessen vielen gewoon uit, omdat de docenten daar geen les aan wilden geven.

verder is standaard de helft van de klas ziek wanneer er presentaties moeten worden gegeven ofzo. Althans; ze worden het uur voor zo'n presentatie ziek
Echt praktisch is het niet, want de docent wordt dan boos op degene die d'r wel zijn (afreageren ) en wordt alleen maar strenger...
Oud 29-11-2003, 14:58
Verwijderd
komende week zit ik met bepaalde vakken amar met zun 5en ofzo in de klas. we hebben 2 10de klassen en je mag kiezen tussen bio en economie, dan worden de 2 klassen door elkaar gemixt, bij bio zitten er zoiezo al minder en komende 2 weken is de andere klas op stage dus dan zitten we daar met zun 5en haha.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 15:54
Mother Earth
Mother Earth is offline
Ik heb sowieso een kleine klas, dat is wel gezellig. Ik vind het tenminste weinig, 23 mensen. Maar dit jaar zijn er nog niet zo veel ziek geweest dat leraren geen les meer gaven Hopelijk komt het nog en ben ik dan niet ziek
Oud 29-11-2003, 16:04
Verwijderd
Bij mij is al een paar weken de helft van de klas ziek (wat wil je als er maar 4 leerlingen zijn)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 17:35
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
******** schreef op 29-11-2003 @ 17:04:
Bij mij is al een paar weken de helft van de klas ziek (wat wil je als er maar 4 leerlingen zijn)
Mja ik heb ook een klein klasje dus je zit al vaak met een laag percentage aanwezigen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 18:39
alpha
alpha is offline
In de eerste klas was het een keer zo dat de helft van de klas ziek was en toen ging de docente verzorging nog navragen of dat klopte. Toen klopte het want we waren nog bange kindertjes..
Nu is het wel eens zo; bij ANW vooral, of bij van die leuke projectdagen (not!)
Oud 29-11-2003, 19:11
neetolthof123
neetolthof123 is offline
Hehe, nee niet gehad dat de helft van de klas ziek was, maar juist alle leraren ziek doordat de satesaus op een personeelsfeest bij ons op school niet helemaal goed was... whaaahahaa... Lekker vrij
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:11
desiree1986
desiree1986 is offline
Wij zitten bij economie 2 standaard met z'n zessen, en bij wiskunde a2 standaard met z'n achten, dus ja dan gaat het wel snel als er iemand ziek is..
Oud 30-11-2003, 17:38
Verwijderd
Er zijn soms ook bij mij van die dagen dat iedereen naar een open dag of meeloopdag is, ziek is of wat dan ook. Dat is meestal maar 1 dag. Vorige week vrijdag had ik bijvoorbeeld ongeveer de hele dag les met gemiddeld 4 mensen, terwijl dat er normaal ongeveer 25 zijn. Bij Grieks was ik zelfs de enige, maar die klas is ook veel kleiner.
Een hele klas ziek heb ik nog nooit gehad. Bij ons worden dan alle geplanden dingen wel verschoven.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:49
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik was blijven zitten en hoefde dus niet met de uitwisseling mee, de 2e keer. Toen heb ik de hele week met 1, 2 of 3 mensen in de les gezeten (want een of andere conrectoridioot vond dat we lessen moesten volgen). Was wel supergezellig, 98% van de tijd een beetje lullen met de leraren. Behalve bij wiskunde, natuurlijk

Ik heb ook wel vaker meegemaakt dat er nog maar 8 of 9 mensen in de les zitten. In de 2e hadden we vaak lessen dat 25 van de 30 leerlingen de les uit werden gezet enzo vooral bij grieks

En de leraar engels die we nu hebben gaat onder so's koffie halen enzo. Is ie nog verbaasd dat we allemaal goede cijfers hebben
Oud 01-12-2003, 16:57
marrel
marrel is offline
bij ons op school is ooit een leraares geweest die wel naar school dacht te kunnen terwijl ze ziek was. De dag erna was de helft van de leerlingen die haar had gehad ziek natuurlijk had ik haar weer niet gahad
Oud 01-12-2003, 17:04
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Bij ons waren er vandaag 10 van de 30 'ziek' ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten