![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb er een aantal jaar één/meerdere gehad, maar ben er nu al een aantal jaar vanaf (moet officieel nog zo'n los ding dragen, maar dat doe ik al net zo lang niet). Achter m'n ondertanden zit nog zo'n draadje, maar dat wil ik er eigenlijk uit hebben (al gevraagd aan de tandarts).
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit al vanaf mijn 10de aan de beugel........ (+- 4 jaar slotjes)
En er wordt al een jaar geroepen ' over een paar maanden magtie eruit' Vorige week zei de ortho " nog maar een halve millimeter!' yeeeeeeeeeeeeeeeeeh ![]() Moet wel sinds een paar maanden elke dag een tandenstoker gebruiken ![]() maar wat bedoel je met zo'n ding bij je gehemelte? Ik heb van die haakjes achter mijn bovenvoortanden zodat ik de onderste slotje niet afbijt.... bedoel je dat? of een gehele aparte beugel? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben zelf ook op mijn 17e begonnen met een beugel,ook slotjes. Ben nu 19 en over 3 weken mag ie eruit!!! ben ik erg blij mee. Het is vervelend, maar zolang je maar weet waar je het voor doet hou je het wel vol. Het is het wel waard uiteindelijk!
|
1 beugel???? 2 jaar?????
wees blij, Ik heb 4,5 jaar gelopen met een steigerwerk in mijn mond en wordt nog steeds gemarteld ![]() k heb een spin gehad, dat is een beugel in je gehemelte die aan 4 kiezen zit Elke avond meost je er een pinnetje indrukken en dan draaien zodat mijn kaar wijder werdt. Met een buitenboordbeuggel die op mijn hoofd moest ![]() ehm 2 x slotjes (4 jaar) Nu draadjes en een nachtbeugel Lijkt beetje op een bitje maar zit heel irri naja t was wel nodig maar tis niet altijd leuk Oja en ik krijg waarschijnlijk een operatie als ik 18 ben en dat wil. (dacht het dus niet) *het ergste was dat ik een buitenboord beugel kreeg dat ik naar de eerste ging *
||
Citaat:
![]() ik heb 8 maanden een beugel gehad (toen ik 12/13 was) en moest daarna een nachtbeugel in. maar dat ding deed zo'n pijn en heb ik dus niet zo vaak meer ingehad. nu staat het een beetje scheef.. tip: doe maar wel die nachtbeugel in als je hem hebt.. ![]() |
![]() |
|
Ik "moet" ook, kan niet wachten tot mijn tandarts mij belt voor een afspraak (ja, hij belt MIJ. Hij heeft een regeling met een ortho voor vaste beugels (losse doet hij zelf) en die komt een in de paar maanden. Als je een beugel moet/wil geef je je dus op en belt hij jou..)
Ach ik hoef voor 99% zeker geen kiezen te laten trekken, dus verder boeit het me weinig wat er moet gebeuren. Ow, en mijn tandarts gokte dat ik er maar ene jaartje aan vast zit. Kan nou niet zeggen dat ik er ZIN in heb, maar ik kijk er wel degelijk naar uit.. Rechte tanden *zucht* En die krijg jij ook (als je tenminste braaf doet wat meneer de ortho zegt ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Leve de blokjescultuur
![]() ![]() ik vind het beswel akelig want ik zie mijn tanden practisch verschuiven ![]() ![]() ![]() ![]() Het zal zich uiteindelek wel lonen kan je mar denken, maar die pijn vint ik echt niet fijn, bij andere mensen hoor ik daar helemaal niet van maar ik Lijd echt en tis nu nie dat men pijngrens zo bijster laag ligt, ik kan gewoon niets meer eten zelfs geen boterhammetje ofzo.... maar nog maar een ruim halfjaar te gaan ![]() ![]() veeel moed !
||
Citaat:
![]()
|
|