Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nee ik zou zegge:
Anarchy rule LOL gewoon doen wat je wil, loop naar em toe, zeg: zullen we naar die bios gaan? als ie zegt: nee Dan sta je niet voor lul en weet je genoeg zegt ie: ja weet je ook genoeg en ben je een lucky bastard simpele manier om niet voor lul te staan want je kan altijd zeggen: ja maar ik wil niks met je ik vroeg alleen voor de bios ofzo..maja ook al vind ie je niet leuk kan je alsnog zeggen dat jij hem in ieder geval wel leuk vind...weet ie wat meer dan dat ie u weet makkelijk of nie!! ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb het idee dat veel mensen hier nogal eens vergeten dat dit een scholieren forum is en dat iemand die in de 1e klas is ook scholiere is. Dat ze net 12 is betekent niet dat zij het recht niet heeft hier topics te openen, of dat iemand ook maar het recht heeft haar op haar leeftijd af te rekenen.
Misschien dat haar problemen iets anders zijn dan die van mensen van 17 en 18, en dat haar taalgebruik wat minder volwassen is, maar doe even normaal mensen! Ga gewoon serieus op de topic in, in plaats van haar af te gaan zeiken alleen omdat ze wat jonger is dan de meeste mensen die hier komen. Beetje raar om een ander af te gaan zeiken op leeftijd, maar zelf eigenlijk een stuk kinderachtiger bezig te zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zoenen wel overigens ![]() *leest post Dusjcrib* ontopic: ik weet niet precies wat 'flow' inhoudt, maar je zegt zelf dat hij een soort player is - in dat geval zou ik ver van hem uit de buurt blijven, want players.... ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat hier boven staat
![]() Sorry mijn zusje is ook twaalf en die kan nog fatsoenlijk nederlands schrijven en praten... ze maakt dan spelling fouten maar gebruikt in elkgeval ABN. En als ik dan zo'n meisje in de zelfde leeftijd zo hoor praten "Hij zat al aan mn kont en we zijn al naar de bios geweest en hebben al gezoend" Dan heb ik de neiging om te zeggen: Ho maar weer, rustig aan! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Probeer wat meer tijd met die jongen door te brengen. Een date?? weet ik niet, ik deed niet aan dates toen ik zo oud was als jij(zoals ook vast wel meer mensen hier). Probeer achter te komen wat die jongen leuk vind, bijv. als hij op voetbal zit ga een keertje met hem mee naar zijn voetbalwedstrijd. Wel goed dat jij maagd wil blijven. Hou het zo. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als hij aan je kont zit vindt hij misschien jouw ook wel leuk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil echt heel graag weten wat ik moet doen. Ik vind het wel eng om tegen hem te zeggen dat ik verliefd op hem ben, want als hij me afwijst sta ik misschien wel voor gek en dat wil ik niet. Maar ik wil nu wel echt iets doen, want ik ben al een jaar helemaal verliefd op hem. Alsjeblieft mensen, wat moet ik doen ? Zo misschien dat je nu serieuse reactie krijgt. was geen moeite hoor deze vertaling. Ontopic : als deze jongen al aan je kont zit, denk ik niet dat als je hem verteld over je gevoelens dat hij je afwijst. Dus voor paal staan zul je wel niet, en dan nog ? Iedereen wordt wel eens afgewezen hoor. Je hebt deze gevoelens nu al een jaar voor je gehouden en daar wordt jij ook niet vrolijk van. Succes. En voordat je iets met hem begint, denk dan nog een goed na wat je allemaal weet over zulk soort jongens.. Tis maar een ideetje |
![]() |
|
Waarom schrijf je zoals je praat? Serieus, de manier waarop je schrijft doet je gewoon erg naïef overkomen...
Met alle respect, misschien beetje snel gezegd, maar ik denk echt dat je nog niet klaar bent voor een relatie.
|
baby wat zit je nou te takke? die dawg flowt? je bedoelt hij is een rapper? of je bedoelt hij gaat mee met de flow? luister baby bubba als hij aan je kont plukt alsof je pino bent moet je niet raar opkijken als hij je alleen maar wil palen en het dan verder met je voor gezien houdt
echte liefde heeft niks met kontjes te maken |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee hoor, de jongen hoeft het meisje niet te vragen, het meisje mag de jongen ook gerust vragen. Dat is juist stoer
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
to: LilDushi als je er op dit forum een topic over begint durf je die "boy" in kwestie toch ook wel te vragen wat ie van jou vindt? niet zo moeilijk hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar volgende keer wel een beetje beter je best doen met typen, dit is geen msn ![]() On topic: Je zegt dat jullie hebben gezoend. Nou lijkt míj, dat als dat het geval is, je het toch wel gewoon kan vragen, want dat betekend toch dat hij wellicht ook op jou is. |
![]() |
||
Citaat:
|
|