![]() |
|
Vooral op seksualiteit heeft men er tegenwoordig een handje naar.
1 2 Ik ben de laatste die zal beweren dat er niet consequent en vooral duidelijk opgetreden moet worden door forumbazen, maar op deze manier wekt het alleen maar irritatie op. In bovengenoemde topics vind ik het hartstikke onterecht dat mijn replys ongevraagd weg worden gehaald. (En het kan best wezen dat s.com geen democratie is, het bestaat wel door de leden, dus een beetje respect mag ook zo af en toe.) In topic genummerd 2 gingen juno en ik in de stijl van het topic iets pittiger op elkaar in. juno kan het hebben, ik ook, niemand stoorde zich eraan en hup opeens haalt Kruimel ongevraagd reply's weg. Gruwelijk irritant en onnodig. In topic 1 hetzelfde. Negrotiator (die het lef had om wat ik hier in alledaags Nederlands breng op Seks. zelf te zeggen) kaartte aan dat hij 'hoerig' gekleede dames chicks wenst te noemen, ik reageerde daar op. Wat schetst mijn verbazing? AngelLena heeft onze reply's verwijderd. Is het de bedoeling dat men tegenwoordig vooraf opgestelde lijnen van een discussie volgt? Is er een soort script ofzo? Misschien dat bepaalde FB's nog even moeten leren dat je, zelfs al heb je FB achter je leeftijd staan, je niet alle discussies naar jouw zin gevoerd kun zien. Nogmaals, bij serieuze overtredingen en puur off-topic gebazel is het geoorloofd, tenslotte heb je ook de voorwaarden van 't forum geaccepteerd. Maar het zo maar, ongevraagd en veel te snel verwijderen van reply's is geen consequente maatregel meer, maar paniekgevoetbal wat geeneen FB siert. Moraal: gebruik in plaats van het ongevraagd verwijderen van reply's in interessante, niemand storende, on topic maar iets afwijkende discussies liever andere methoden zoals de PM functie. Kan dat, FB's?
|
![]() |
|
Inderdaad. Is er eindelijk eens een fatsoenlijke en vooral interessante discussie in een topic, wordt de lust nog te reageren gronding verziekt omdat een FB meent reacties te moeten verwijderen, dit terwijl in veel andere topics waardeloze onzin replies wel blijven staan. Op die manier maak je als FB je beleid volkomen ongeloofwaardig.
|
![]() |
|
Over Kruimel haar acties kan ik niet zo veel zeggen natuurlijk. Wat mijn actie betreft, je hebt deels wel gelijk, ik had het even aan moeten kondigen. Heb ik niet gedaan, mijn excuses.
De reden dat ik het gedaan heb komt door een regel die ik een tijdje geleden met Morgan had gemaakt en ook aangekondigd had op het forum: in foto-topic dienen we het slechts over foto's te hebben. Hier kwam ineens een hele discussie (die ook niet misplaatst was, maar niet daar hoorde) over een titel die aan vrouwen gegeven wordt. Ik heb dit een tijdje aangekeken, maar uitiendelijk ging het in mijn mening te lang door en keek niemand meer naar de foto's, maar moest iedereen even zijn zegje doen wat uiteindelijk wel gaat leiden tot offtopic gezwam en mensen ie alles even leuk gaan verstieren zodat de hele boel op slot moet. Dat vond ik zonde. Dus heb ik de titel aangepast en de discussie verwijderd. Natuurlijk zijn jullie alsnog welkom om deze discussie opnieuw op te starten buiten dat topic om, op seks, zonder verplaatsing als goedmakertje zeg maar omdat ik er geen bericht van heb gegeven, slechts een reden in het topic. Verder heb ik die topics die aangegeven zijn gister ook bekeken, maar zag op dat moment niet echt iets vreselijks gebeuren, ik zal er straks meteen weer een blik op werken en actie ondernemen als dat nu wel nodig is. (inclusief melding natuurlijk ![]() verder wat kruimel al zei: het beleid is momenteel streng om even een aantal chatters en ziekers duidelijk te maken dat we niet van hun gediend zijn. Momenteel moet ik een groot compliment geven aangezien de boel echt zichtbaar sterk verbeterd is. ![]() Ik vind dus net als kruimel dat we vanaf nu weer iets soepeler kunnen zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Wie beweerde dat er gelijk 10 "interessante" topics op seks hoeven te komen?
Ik heb 'n begin gemaakt. Als de FB's ook eens voor wat openheid zouden zorgen en het op Admin. zou hebben over betere en constructieve maatregelen, eventueel met het vragen van mogelijkheden en tips aan leden, dan zorgen bepaalde leden wel voor wat meer niveau op seks., kan je er zo een paar opnoemen in wie ik persoonlijk wel vertrouwen heb op dat gebied.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik wil best wat tips geven, maar ik ben nooit FB geweest dus ik weet niet wat er allemaal in jullie macht ligt.
||
Citaat:
1. Mee eens. Helaas blijven pollfuncties legaal, is algemeen besluit, niets aan te doen, ga wel beter kijken naar de waarde ervan. 2. Dat wordt gedaan, maar bij sommige mensen werkt alleen een ban en dat ligt nou net buiten onze macht 3. Wordt inmiddels ook gedaan. 4. Proberen we zo veel mogelijk, lukt helaas niet altijd 5. Kan je me daar een aantal voorbeelden van geven? Misschien dat ik daar iets mee kan. 6. Proberen we ook zoveel mogelijk te handhaven, maar helaas lukt dat ook niet altijd. 7. Mee eens, maar ja, wat wil je daar precies aan doen. Gewaagde topics worden streng in de gaten gehouden. Er is zelfs sprake van geweest om het hele gewaagdheid er tijdelijk uit te halen tot de meeste problemen waren opgelost. In mijn ogen zijn we goed op we dus kunnen we die nu wel weer toestaan.
||
Citaat:
En trouwens, nu het toch over de gewaagde fototopics gaat; gewaagd is gewaagd en dus geen foto's van een hoofd in een spiegel of een truitje met half blote schouder. Misschien dat jullie je aandacht naast het voorkomen van gechat en geflame ook kunnen verleggen naar het duidelijk maken van wat er nu wel en niet in een dergelijk fototopic hoort.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Volgens mij voelt iedereen ook zelf wel aan wat gewaagd is en wat gewone foto's zijn en als er dan ook nog eens constructief verwijderd wordt + PM zal het vanzelf wel beter gaat lijkt me.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En over tijd: natuurlijk moet je als fb regelmatig online kunnen zijn om een oogje in het zeil te houden. Maar als je alleen maar bezig bent met dat soort dingen noem ik dat niet modereren maar tijd verspillen.
|
Het gedonder begint trouwens al. Een foto verwijderd die niet gewaagd is, krijg terug: wanneer is een foto gewaagd genoeg?
Ik heb teruggestuurd dat iig een hoofd en een arm niet voldoende gewaagd was maar dat de grens erg vaag is. Volgens mij is er ook niet echt een duidelijke grens te stellen en zit je altijd met grijze gebieden, maar sugesties sta ik voor open...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Even over topic '1'. Ik geef Angelena groot gelijk dat ze die idiote discussie over de benaming van vrouwens verwijderde. Die had echt NIKS te maken met het topic en zorgde onnodig voor een verandering van het onderwerp en meer gespam. Het doel was dat mensen foto's gingen posten en niet met z'n tweeën daar een discussie over gingen houden. Komt nog bij dat er een héél eenvoudige oplossing voor is; gewoon een ander topic openen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Beleidszaken |
Forumbazen wegstembaar? Ray | 216 | 18-09-2008 23:30 |