Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik had een tijd dat ik echt veel blowde, niet zo lang geleden nog, maar eigenlijk had ik niet echt de bedoeling om te minderen, maar door school is t vanzelf zo gegaan dat ik niet meer elke dag blow, en ik heb t prima naar me zin, dit veraste me eigenlijk heel erg, want ik had een gevoel dat ik amper zonder kon op dat moment, maarja, beter tog
![]() |
![]() |
||
Citaat:
verhip, ik ken iemand en als ie in de coffeeshop zit, dan blowt ie! ![]()
|
Hele dag door --> SIGARETTEN
![]() Uitgaan/ bij vrienden hangen --> Speed en (of) xtc Diazepam (valium) --> voor 't slapen gaan... Kun je heerlijk op maffen (Alleen beetje lastig om eraan te komen ![]() Seroxat --> Elke ochtend, na m'n ontbijt ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oja, seroxat heb ik ook een poos gebruikt, om psychische redenen....en ben verder nogal compu/ forumverslaafd....gister heb ik weer ns hasj gehaald....ik blow al meer dan een jaar/ 2 jaar niet meer omdat ik telkens weer angsten kreeg wanneer ik blowde, maar ik wil het weer ns gaan proberen...kijken of ik er nu wel tegenkan
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kan het dichten beter aan een dicht-generator oid overlaten ![]()
|
![]() |
|
mjah ik moet blowen.. smiddags en savonds.. anders word ik gek.
ik kan best een middagje zonder.. als ik enige moeite doe. maar savonds moet ik me blowtje hebben. dan kan ik lekker ontspannen en anders kan ik ook niet slapen. zonder m'n sigaretten kan ik ook niet want dan word ik veels te gestressed.. nja en ik heb nog wel een paar verslavingen maar geen drugsverslavingen ![]()
|
![]() |
Een vriendin van me was drugsverslaafd...maar ze is er nou wel vanaf..Maar door het afkicken is ze zichzelf gaan snijden...
![]() ![]() Maarem mensen....denk goed na voordat je meej die shit begint..!! XxX IkkE |
![]() |
|
Als ik opsta heb ik gelijk een peuk/sjekkie nodig.
Rook ik niet binnen het half uur dat ik opsta word ik de rest van de ochtend heeeel shaggo en kan ik bijna geen woord zeggen ofzo. Na school altijd een joint anders voel ik me vet stressed en kan ik me heel moeilijk ontspannen.
||
Citaat:
![]() ( ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Begrijp jij dat?
||
Citaat:
|
|