Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk dat de finale verassend gaat worden. er zitten in totaal 5 mensen in de finale ronde. met proeven vallen er nog mensen af, maar hoeveel? en als de afvallers weer mogen kiezen wie er wint kan een Jutta of een Ryan nog winnen.
|
niet veel, de kip is niet gevangen. Judge vond dat dat de finale maar moest zijn. Degene die de kip had gevangen won. Ilona is eruit en de 4 anderen bleven dus over... Ik hoop echt dat Ryan wint van Ilona. Maar is de ontknoping volgende week al??
![]()
|
Ik hoop dat Ryan terug komt en dan alles gaat winnen. Belachelijk dat die mensen hem zo hebben behandeld. Hij heeft toch zelf gezien met dat eten enzo? Gio is een vette kneus man. En vet dom dat die Judge en Robin zo dom reageerden toedertijd.
Ik wil hun gezichten weleens zien als Ryan terug komt. Ryan is gewoon een normale eerlijke kerel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
volgende week is de laatse uitzending van het eiland en ik denk de week erop dat iedereen weer in de studio zit en men gaat terugblikken en dat daar de stemmen pas worden getelt.
||
Citaat:
![]()
|
Ik hoop dat Ryan gewonnen heeft van Ilona ik wil namelijk dat hoofd van Gio zien
![]() Vorig jaar was die finale(tussen 2 personen) pas na een half jaar ofzo. ![]() Ik vond de vragen van Bjorn wel goed en ook goed dat Robin antwoordde dat hij zijn extra stem heeft gebruikt omdat hij er anders zelf wel eindelijk uit was uitgegaan ![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 02-12-2003 om 12:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik denk dat Ryan zal winnen, omdat hij die proef al vaker heeft gedaan, dus meer geoefend heeft, en ik dacht dat ik Ryan op die boot zag staan, in de 'na-stukjes'. hoe werkt de finale nou precies? |
![]() |
||
Citaat:
Finale is geloof ik een krachtproef waarbij er 3 afvallen en dan stemmen alle overgebleven kandidaten wie van de laatste 2 er wint. Vervolgens gaan we LIIIVE naar Hilversum(?) waar alle kandidaten zijn om de urn te openen en te kijken wie heeft gewonnen. Ook wordt dan de publiekswinnaar gekozen (dus dat wordt smsen). |
![]() |
||
Citaat:
Wat mij betreft mag de finale tussen Ryan en Robin gaan. Robin vond ik eerst geweldig, nu ietsje minder, maar nog steeds enorm grappig. Ryan had naar mijn mening gewoon gelijk in de bananen-kwestie en daarom vind ik dat hij die tweede kans echt verdient. Maargoed, we zullen zien vanavond... ![]()
|
![]() |
ben wel blij dat we dit jaar niet een week moeten wachten op de ontknoping. Vorig jaar ging ineens na het stemmen de urn dicht en terug naar nederland. Echt zo'n goedkoop marketing trucje dat je de volgende keer wel moet kijken Maar nu gelukkig vanavond al, dus ik kijk er naar uit
||
Citaat:
![]() en judge moet gewoon weg, het enige waar hij aan denkt is eten, vooral met die schildpad vond ik dat ![]() maar robin of ryan moet winnen, hoewel ik jutta ook goed vind.. maar of die nou echt zou kunnen overleven in haar eentje in de bush..?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maareh, hoe is Robin er nu uitgegaan? Ik had net de eerste 20 minuutjes gemist, vandaar... (Ow en dat Peking Express lijkt me ook eigenlijk wel heel erg leuk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bwah
wat een stomme finale ik vind ze allebei geen robinsons Judge heb ik gewoon niks mee, aansteller met irritant lachje (op tv iig ![]() en Jutta.. ja.. saai mens.. (iig niet 'vermakelijk' en bij een programma wil ik entertainment, en dus een vermakelijk persoon die wint.. zelfs nog liever een Giovanni, die zorgde nog voor leuke tv) Ja, ik heb rare voorkeuren ![]() mja, ik kijk dus maar half niet spannend ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson Verwijderd | 170 | 11-12-2008 21:26 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 - Maleisië Marcade | 231 | 01-01-2008 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson: Strijd der Titanen Igorrrai | 500 | 11-06-2006 10:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 | |
Films, TV & Radio |
18 maanden cel voor Mick van Expeditie Robinson! levi's | 1 | 04-02-2005 12:39 |