Inloggen |
![]() |
||
![]() |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
Psychotische personages uit films. |
|
Jafar> Alladin
Ursula> De Kleine Zeemeermin Stiefmoeder van Sneeuwwitje> Sneeuwwitje Scar> De Leeuwenkoning Eigenlijk alle slechteriken uit de Disneyfilms wel ![]() ![]() |
||||
![]() |
Citaat:
hppa schreef op 29-11-2003 @ 04:41:
KARR, de broer van KITT in Knight Rider. ![]() thank god dat David Hasselhof geen één van een tweeling is... En als we bij dat soort series blijven.. die Murdock uit MacGuyver was ook wel erg pyscho.. niet te vergeten irritant eigenlijk |
||||
|
|
Citaat:
Milk schreef op 29-11-2003 @ 17:07:
![]() thank god dat David Hasselhof geen één van een tweeling is... En als we bij dat soort series blijven.. die Murdock uit MacGuyver was ook wel erg pyscho.. niet te vergeten irritant eigenlijk ![]() ![]() Macguyver is toch gewoon Macguyver...... Murdock zat bij The A-team ![]() |
||||
![]() |
Infaustus schreef op 29-11-2003 @ 18:53:
Robert de niro in Cape fear ( ik weet de naam van z'n personage zo ff niet), die gast zet echt een vette zieko neer in deze film, geniaal! En inderdaad Jack Nicholson in The Shining. |
||||
![]() |
hppa schreef op 29-11-2003 @ 17:50:
![]() In MacGyver was er een - niet irritante - bijrol weggelegd voor Michael Des Barres. Een ultieme snoodaard met de naam Murdock. ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Infaustus schreef op 29-11-2003 @ 18:53:
Robert de niro in Cape fear ( ik weet de naam van z'n personage zo ff niet), die gast zet echt een vette zieko neer in deze film, geniaal! uiteraard Jack Nicholson in the Shinging, verder: kevin spacey in Se7en jame gumb uit the silence of the lambs christian bale in american psycho |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
Remqo schreef op 01-12-2003 @ 16:58:
die gare kinderlokker uit Con Air, ik ben alleen z'n naam kwijt ![]() "he's got the whole world in his hands.....la la la la " ![]() Ik weet ook zijn naam niet meer |
||||
![]() |
|
![]() |
||||
Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Drie uur saaiende telefoongesprekken #1253 | Verwijderd | De Kantine | 500 | 23-12-2010 15:24 |