Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Lijkt me duidelijk.. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en anders hou je gewoon je mond tegen je vrienden. ik bedoel; dat jij niet meer met haar om wil gaan betekend niet dat je vrienden dat ook niet moeten doen. op gezamelijke 'bijeenkomsten' kan je haar gewoon links laten liggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar je doet het beste der mee om haar gewoon proberen uit je hoofd te zetten.. Kom op waar zit je eer man!! Na zulk gedrag zou je echt wel kunnen verwachten dat ze je hartje later echt wel erger gaat breken. Ik weet nu wel zeker eigenlijk dat als ze naar je toe zou komen en beetje aardig zou doen dat je gewoon alles zou vergeten...En als ze haar "normale" gedrag weer vertoont.. Dan weet je ook wie hoe laat het is .. Zet haar uit je hoofd..zijn wel meerdere leuke meiden.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Volgens mij schaamt ze zich gewoon voor jou, dat soort types ken ik. Als ik jou was zou ik gewoon al die vertrouwelijke dingen vertellen, en dan lekker overdrijven om haar zwart te maken, desnoods verzin er wat dingen bij.
![]()
|
Weet is mij ook overkomen.. Bij mij was het moeilijker, want ze zat bij me in de klas...
![]() Maar wat jij zou kunnen doen..je kunt heus wel leven zonder dat je naar dat cafétje gaat.. Laat dat een tijdje.. Het kan je vreselijk pijn doen wanneer je haar dan ziet..maar denk er op dat moment maar aan, hoe meer pijn je gehad zou hebben als je haar gedrag geaccepteerd zou hebben en je iedere keer op zelfde moment "genaaid" zou voelen..(even hard uitgedrukt ![]() Het is lastig..maar na een tijdje zal je denken van: "Wat een debiel mens.. ![]() ![]() ![]() Sterkte joggie!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
iets wat totaal onbelangrijk is voor sommige mensen, maar mensen die al onzeker zijn kunnen zich schamen als ze met 'lelijke' mensen op straat lopen. laten we eerlijk zijn, dat is nou eenmaal zo. gemiddelde mens is een oppervlakkig, onnozel wezen. of misschien heb je een aparte kledingstijl. dat weten wij niet... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ff serieus, je moet dat mens gewoon laten vallen. Zij moet jou niet, en GEBRUIKT je alleen maar!
Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 12:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En bdx, goed zo! Vanaf nu zal het alleen maar beter worden.
|
Ik ga al haar geheimen gewoon doorvertellen, en zeggen hoe ze met mij omgaat. Bijv. als zij een presentatie voor de klas moet houden dan klapt ze helemaal dicht, dan weet ze niks meer te zeggen. Dat moest ik geheim houden van haar, maar ik heb het nu lekker alvast hier verteld.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Dat kun je het beste niet doen.. Dat vind ik echt laag gedrag.. Omdat zij je niet hoeft.. Ga je maar haar geheimpjes in het rond vertellen wat ze je had verteld omdat ze je in vertrouwen had genomen.. En het valt dan echt op weet je.."ze wil mij niet, maar ik wil toch bezig zijn met haar, dus lul ik maar wat in het rond over haar, want ik ben zielig.."
![]() ![]() Zo kan ze altijd nog vertellen dat jij maagd bent... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Go boy ![]() (..En nou nog zo blijven denken als je haar ziet) DAN... ![]() |
![]() |
|
![]() |
* zoek een ander ... ze wil je niet en dat is miss ook maar t beste ! anders zou ze je tog alleen maar gebruiken en alleen maar nodig hebben wanneer t haar uitkomt ... zoek een andere leuke meid en laat haar zien hoe leuk je ben .... en dat niet alleen zij *alles * is waarom zouw je nog vrienden willen zijn na wat r allemaal gebeurt is ....vergeet t gewoon doe normaal tegen dr maar niets meer en niets minder *
veel suc6 r mee o0..Qo3sj4..0o pearl
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap/liefde Halflight | 19 | 05-05-2007 19:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De opdracht duivelaartje | 14 | 13-09-2005 09:15 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe relatie met je ex ironflower | 25 | 20-02-2004 17:47 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Psychologie |
Haat-liefde vriendschap The*Ataris | 4 | 29-01-2002 14:15 |