Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2003, 11:52
bdx
bdx is offline
Hoi, ik had met een vriendin van mij afgesproken om 20.30 in het park. Toen ze aankwam, gingen we samen op de fiets naar de stad. Ze vertelde onderweg dingen over school enzo. Toen we aankwamen gingen we naar café, het was nog rustig in de stad, want we waren best vroeg. We trakteerden elkaar een paar keer op drankjes en praatte wat met elkaar. Vorige week toen we naar huis fietsten vroeg ze of ik nog maagd ben, ik zei; ik ben nog maagd. Ze vertelde ook dingen die ik geheim moet houden. Om 22:45 kwam een goede vriendin van haar, Ze praatte niet meer met mij maar alleen met die vriendin van haar. Toen hun naar ander café gingen, lieten ze me gewoon achter; ze vroeg niet eens of ik meeging. Ik liep evenlater ook naar dat café en ik wilde met haar praten, maar ze sloot me buiten. Ze zei wel dat ik saai ben terwijl ze zelf ook vaak saai is. Ik werd geïrriteerd door haar en liep boos weg. We zouden ook samen naar huis fietsen, maar ze fietste snel met iemand anders mee toen die persoon toevallig langsfietste. Ik fietste boos weg. Deze problemen heb ik vaker met haar gehad. Ik wil haar NOOIT meer zien en geen vriendschap meer met haar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2003, 11:54
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
bdx schreef op 30-11-2003 @ 12:52:
Ik wil haar NOOIT meer zien en geen vriendschap meer met haar.
Wat is dan het probleem?
Oud 30-11-2003, 11:56
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 30-11-2003 @ 12:54:
Wat is dan het probleem?
Idd..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:01
bdx
bdx is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 30-11-2003 @ 12:54:
Wat is dan het probleem?
Het probleem is dat ze eerst doet alsof ze me leuk vind, en samen met mij uitgaat en samen naar huis, maar als ze andere vrienden tegenkomt, dan laat ze me staan. Ze kijkt dan niet meer naar mij om en dan voel ik me buitengesloten. Ze wilde ook dat ik voor hun ging trakteren, maar dat dé ik niet. Ze zei toen dat ik héél gierig met geld ben. Ik mag van haar ook niet vertellen aan anderen dat ik met haar uit ben geweest en dat we samen naar huis zijn gefietst enzo.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:01
qghp
qghp is offline
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:05
JaZzmiN
JaZzmiN is offline
Wedden dat ze over een tijdje aan komt lopen net of der nix aan de hand is.. (ken die types onderhand wel..)
Oud 30-11-2003, 12:06
Verwijderd
En de vrouwen snappen het weer niet.... tsk tsk...

Maar ja.. klote man
Misschien dat je anderen het ook duidelijk moet maken hoe ze in elkaar zit... niet om wraak ofzo maar dat ze ook niet zo lullig worden achter gelaten...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:07
Gwinnie
Gwinnie is offline
wat een doos... daar wil je toch niet bevriend mee zijN?

maar... naar aanleiding van je laatste zin: waarom post je dit dan? als je zelf al hebt besloten dat je dr niet meer wil zien enzo, wat verwacht je dan nu voor reacties?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:09
JaZzmiN
JaZzmiN is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 30-11-2003 @ 13:07:
wat een doos... daar wil je toch niet bevriend mee zijN?

maar... naar aanleiding van je laatste zin: waarom post je dit dan? als je zelf al hebt besloten dat je dr niet meer wil zien enzo, wat verwacht je dan nu voor reacties?
Volgens mij wilt ie er gewoon over praten..
Lijkt me duidelijk..
Oud 30-11-2003, 12:10
bdx
bdx is offline
Ik ga m'n vrienden vertellen hoe ze inelkaar zit, maar het probleem is dat zowat iedereen elkaar kent. Als zij achterkomt dat ik dingen over haar vertel aan mijn vrienden, dan heb ik denk ik een probleem; dan kan ik haar wel helemaal vergeten.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:12
JaZzmiN
JaZzmiN is offline
Citaat:
bdx schreef op 30-11-2003 @ 13:10:
Ik ga m'n vrienden vertellen hoe ze inelkaar zit, maar het probleem is dat zowat iedereen elkaar kent. Als zij achterkomt dat ik dingen over haar vertel aan mijn vrienden, dan heb ik denk ik een probleem; dan kan ik haar wel helemaal vergeten.
Maar je wou haar toch al niet meer...?
Oud 30-11-2003, 12:15
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
bdx schreef op 30-11-2003 @ 13:10:
dan kan ik haar wel helemaal vergeten.
dat is toch wat je wil?
en anders hou je gewoon je mond tegen je vrienden. ik bedoel; dat jij niet meer met haar om wil gaan betekend niet dat je vrienden dat ook niet moeten doen.
op gezamelijke 'bijeenkomsten' kan je haar gewoon links laten liggen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:17
bdx
bdx is offline
Citaat:
JaZzmiN schreef op 30-11-2003 @ 13:12:
Maar je wou haar toch al niet meer...?
Aan de ene kant baal ik er van dat de vriendschap wellicht over is, maar toen ik haar leerde kennen klikte het goed. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een tijdje verliefd op haar ben geweest en dat weet ze niet, maar naar aanleiding van gisteren avond en de twee zaterdag avonden hiervoor twijfel ik of ze het wel waard is om verder op te bouwen, en of het nog zin heeft om persoonlijk met haar erover te praten.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:22
JaZzmiN
JaZzmiN is offline
Citaat:
bdx schreef op 30-11-2003 @ 13:17:
Aan de ene kant baal ik er van dat de vriendschap wellicht over is, maar toen ik haar leerde kennen klikte het goed. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een tijdje verliefd op haar ben geweest en dat weet ze niet, maar naar aanleiding van gisteren avond en de twee zaterdag avonden hiervoor twijfel ik of ze het wel waard is om verder op te bouwen, en of het nog zin heeft om persoonlijk met haar erover te praten.
Ehm..ik denk dat het wel erg duidelijk is dat ze niet "the one" voor je is..
Maar je doet het beste der mee om haar gewoon proberen uit je hoofd te zetten.. Kom op waar zit je eer man!! Na zulk gedrag zou je echt wel kunnen verwachten dat ze je hartje later echt wel erger gaat breken. Ik weet nu wel zeker eigenlijk dat als ze naar je toe zou komen en beetje aardig zou doen dat je gewoon alles zou vergeten...En als ze haar "normale" gedrag weer vertoont.. Dan weet je ook wie hoe laat het is ..

Zet haar uit je hoofd..zijn wel meerdere leuke meiden..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:25
Another Way
Another Way is offline
Er weer word er bewezen dat vrouwen waardeloos zijn.
Oud 30-11-2003, 12:29
JaZzmiN
JaZzmiN is offline
Citaat:
Another Way schreef op 30-11-2003 @ 13:25:
Er weer word er bewezen dat vrouwen waardeloos zijn.

Niet iedereen over één kam scheren..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:32
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
JaZzmiN schreef op 30-11-2003 @ 13:29:

Niet iedereen over één kam scheren..
Dit verhaal hier komt mij zo ontzettend bekend voor, het is echt typisch iets wat alleen wijven doen.
Oud 30-11-2003, 12:32
bdx
bdx is offline
Citaat:
JaZzmiN schreef op 30-11-2003 @ 13:22:
Ehm..ik denk dat het wel erg duidelijk is dat ze niet "the one" voor je is..
Maar je doet het beste der mee om haar gewoon proberen uit je hoofd te zetten.. Kom op waar zit je eer man!! Na zulk gedrag zou je echt wel kunnen verwachten dat ze je hartje later echt wel erger gaat breken. Ik weet nu wel zeker eigenlijk dat als ze naar je toe zou komen en beetje aardig zou doen dat je gewoon alles zou vergeten...En als ze haar "normale" gedrag weer vertoont.. Dan weet je ook wie hoe laat het is ..

Zet haar uit je hoofd..zijn wel meerdere leuke meiden..
Het is voor mij best moeilijk om te accepteren dat ik geen vriendschap meer kan bouwen met haar, ze leek zo'n aardige meid in het begin, maar dat schijnt dus niet zo te zijn. Het zal in het begin moeilijk zijn om haar los te laten, vooral als ik haar weer zou zien in café.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:44
bdx
bdx is offline
Ik had haar in de ochtend nog een bericht gestuurd, in dat berichtje vroeg ik of ze er persoonlijk over wilde praten, dat wilde ze niet ze wilde per telefoon of sms
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:46
Another Way
Another Way is offline
Volgens mij schaamt ze zich gewoon voor jou, dat soort types ken ik. Als ik jou was zou ik gewoon al die vertrouwelijke dingen vertellen, en dan lekker overdrijven om haar zwart te maken, desnoods verzin er wat dingen bij. Hit the bitch where it hurts her!
Oud 30-11-2003, 12:49
JaZzmiN
JaZzmiN is offline
Weet is mij ook overkomen.. Bij mij was het moeilijker, want ze zat bij me in de klas...
Maar wat jij zou kunnen doen..je kunt heus wel leven zonder dat je naar dat cafétje gaat.. Laat dat een tijdje.. Het kan je vreselijk pijn doen wanneer je haar dan ziet..maar denk er op dat moment maar aan, hoe meer pijn je gehad zou hebben als je haar gedrag geaccepteerd zou hebben en je iedere keer op zelfde moment "genaaid" zou voelen..(even hard uitgedrukt )

Het is lastig..maar na een tijdje zal je denken van: "Wat een debiel mens.. ..Dat ik dáár gek op was... Niet begrijpelijk!!" ..En je loopt dan lachend verder

Sterkte joggie!!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:49
bdx
bdx is offline
Citaat:
Another Way schreef op 30-11-2003 @ 13:46:
Volgens mij schaamt ze zich gewoon voor jou, dat soort types ken ik. Hit the bitch where it hurts her!
Waarom zou ze zich voor mij schamen?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:51
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Another Way schreef op 30-11-2003 @ 13:32:
Dit verhaal hier komt mij zo ontzettend bekend voor, het is echt typisch iets wat alleen wijven doen.
ik zou zoiets nooit doen en ken nog honderden andere 'wijven' die dat niet in hun hoofd halen... misschien ligt het aan jou en 'val' je op de verkeerde vrouwen? lees: de teven.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:52
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
bdx schreef op 30-11-2003 @ 13:49:
Ze ziet je als een loser. Je vertelde haar dat je maagd was, Wijven houden niet van jongens die maagd zijn. Jij bent in haar ogen een loser, waar ze mee om was gegaan. Als ze zich niet voor je schaamt, zou ze nooit hebben gezegd dat je bepaalde dingen niet mag zeggen. Laat dat mens gewoon vallen.
Oud 30-11-2003, 12:52
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
bdx schreef op 30-11-2003 @ 13:49:
misschien val je niet onder het kopje: bijzonder aantrekkelijk?

iets wat totaal onbelangrijk is voor sommige mensen, maar mensen die al onzeker zijn kunnen zich schamen als ze met 'lelijke' mensen op straat lopen.
laten we eerlijk zijn, dat is nou eenmaal zo. gemiddelde mens is een oppervlakkig, onnozel wezen.

of misschien heb je een aparte kledingstijl. dat weten wij niet...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2003, 12:54
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Another Way schreef op 30-11-2003 @ 13:52:
Wijven houden niet van jongens die maagd zijn. Jij bent in haar ogen een loser, waar ze mee om was gegaan. .
weer zoiets onnozels...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:55
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 30-11-2003 @ 13:54:
weer zoiets onnozels...
Dat idee heb ik wel gekregen van de wijfen die mij hebben gebruikt en al.

Maar ff serieus, je moet dat mens gewoon laten vallen. Zij moet jou niet, en GEBRUIKT je alleen maar!

Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 12:58.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:59
JaZzmiN
JaZzmiN is offline
Citaat:
Another Way schreef op 30-11-2003 @ 13:55:
Dat idee heb ik wel gekregen van de wijfen die mij hebben gebruikt en al.

Maar ff serieus, je moet dat mens gewoon laten vallen. Zij moet jou niet, en GEBRUIKT je alleen maar!
heeeelemaal mee eens!!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 13:00
bdx
bdx is offline
Ze belde me net op m'n mobiel, ik nam niet op, maar drukte juist uit Ze wil me denk ik toch alleen maar manipuleren.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 13:02
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
Another Way schreef op 30-11-2003 @ 13:52:
Ze ziet je als een loser. Je vertelde haar dat je maagd was, Wijven houden niet van jongens die maagd zijn. Jij bent in haar ogen een loser, waar ze mee om was gegaan. Als ze zich niet voor je schaamt, zou ze nooit hebben gezegd dat je bepaalde dingen niet mag zeggen. Laat dat mens gewoon vallen.
wat moet jij een slecht leven hebben zeg, met al je frustraties over VROUWEN ( vind je dat wijven nou zelf ook niet een beetje zielig klinken? ).. Nou ja, ben eigenlijk gek dat ik erop inga, maar kam toch niet altijd alle vrouwen over hetzelfde denkbeeldige kammetje, waar slaat t nou weer op dat alle vrouwen afknappen op jongens/mannen die maagd zijn!? Kortom, eigenlijk blijven volgens jouw theorie alle mannen levenslang maagd, want wie moet ze ontmaagden? Niet de vrouwen, want die "houden van jongens die maagd zijn"....
Oud 30-11-2003, 13:02
JaZzmiN
JaZzmiN is offline
Go boy!! (voelt goed hè?!)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 13:13
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
shut*up schreef op 30-11-2003 @ 14:02:
wat moet jij een slecht leven hebben zeg, met al je frustraties over VROUWEN
Jep! Your right, ik heb het al opgegeven met the opposite sex. Ik kan ze toch nie krijgen, dus daarom kan beter maar een 'fuck you' houden tegen ze aannemen.

En bdx, goed zo! Vanaf nu zal het alleen maar beter worden.
Oud 30-11-2003, 13:21
kast
kast is offline
Citaat:
shut*up schreef op 30-11-2003 @ 14:02:
kam toch niet altijd alle vrouwen over hetzelfde denkbeeldige kammetje
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 13:25
bdx
bdx is offline
Ik ga al haar geheimen gewoon doorvertellen, en zeggen hoe ze met mij omgaat. Bijv. als zij een presentatie voor de klas moet houden dan klapt ze helemaal dicht, dan weet ze niks meer te zeggen. Dat moest ik geheim houden van haar, maar ik heb het nu lekker alvast hier verteld. en zo heeft ze heel veel geheimen verteld die straks geen geheim meer zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 13:27
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
kast schreef op 30-11-2003 @ 14:21:
ja, die was mooi he.. zucht.. ben niet zo goed met spreekwoorden enzo.. gebruik ze voortaan ook maar gewoon niet meer..
Oud 30-11-2003, 13:28
JaZzmiN
JaZzmiN is offline
Dat kun je het beste niet doen.. Dat vind ik echt laag gedrag.. Omdat zij je niet hoeft.. Ga je maar haar geheimpjes in het rond vertellen wat ze je had verteld omdat ze je in vertrouwen had genomen.. En het valt dan echt op weet je.."ze wil mij niet, maar ik wil toch bezig zijn met haar, dus lul ik maar wat in het rond over haar, want ik ben zielig.."

Zo kan ze altijd nog vertellen dat jij maagd bent...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 13:28
kast
kast is offline
Citaat:
bdx schreef op 30-11-2003 @ 14:25:
Ik ga al haar geheimen gewoon doorvertellen, en zeggen hoe ze met mij omgaat. Bijv. als zij een presentatie voor de klas moet houden dan klapt ze helemaal dicht, dan weet ze niks meer te zeggen. Dat moest ik geheim houden van haar, maar ik heb het nu lekker alvast hier verteld. en zo heeft ze heel veel geheimen verteld die straks geen geheim meer zijn.
Ik weet niet wat ze allemaal van jou weet, maar als ze daar achter komt zal dat vast ook niet lang meer geheim zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 13:29
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
Another Way schreef op 30-11-2003 @ 14:13:
Jep! Your right, ik heb het al opgegeven met the opposite sex. Ik kan ze toch nie krijgen, dus daarom kan beter maar een 'fuck you' houden tegen ze aannemen.

Oud 30-11-2003, 13:29
JaZzmiN
JaZzmiN is offline
Citaat:
kast schreef op 30-11-2003 @ 14:28:
Ik weet niet wat ze allemaal van jou weet, maar als ze daar achter komt zal dat vast ook niet lang meer geheim zijn.
juist..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 13:30
kast
kast is offline
Citaat:
JaZzmiN schreef op 30-11-2003 @ 14:28:
Dat kun je het beste niet doen.. Dat vind ik echt laag gedrag.. Omdat zij je niet hoeft.. Ga je maar haar geheimpjes in het rond vertellen wat ze je had verteld omdat ze je in vertrouwen had genomen.. En het valt dan echt op weet je.."ze wil mij niet, maar ik wil toch bezig zijn met haar, dus lul ik maar wat in het rond over haar, want ik ben zielig.."

Zo kan ze altijd nog vertellen dat jij maagd bent...
Dit is niet gewoon ''omdat zij je niet hoeft'' denk ik. Dit is gewoon het laten vallen van een vriend.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 13:31
JaZzmiN
JaZzmiN is offline
Hij valt op haar.. en zij gebruikt hem, maakt er gewoon gebruik van... Dat is duidelijk
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 13:34
bdx
bdx is offline
Citaat:
kast schreef op 30-11-2003 @ 14:30:
Dit is niet gewoon ''omdat zij je niet hoeft'' denk ik. Dit is gewoon het laten vallen van een vriend.
Dus je bedoelt dat ze mij gewoon laat vallen en niet verder met mij wilt? Dat is erg lullig van haar. Vaag dat ze volgende week nog uitwilt met mij. Maar dan zeg ik gewoon dat ik niet meer met haar uitwil.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 13:35
bdx
bdx is offline
Citaat:
JaZzmiN schreef op 30-11-2003 @ 14:31:
Hij valt op haar.. en zij gebruikt hem, maakt er gewoon gebruik van... Dat is duidelijk
Ze weet niet dat ik toen op haar verliefd was, m'n vrienden weten dat ook niet.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 13:38
JaZzmiN
JaZzmiN is offline
Hee hee hee.. ik ken haar niet!! Ik zeg alleen bepaalde dingen wat ik denk naar aanleidng van jouw verhaal..

Maar volgende week samen uit..? Had ze zeker geen poen meer..
Maar wat je nog kunt doen.. Ga met haar uit, als het weer zelfde verhaal is.. Weet je het zeker!!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 13:40
kast
kast is offline
Citaat:
bdx schreef op 30-11-2003 @ 14:34:
Dus je bedoelt dat ze mij gewoon laat vallen en niet verder met mij wilt? Dat is erg lullig van haar. Vaag dat ze volgende week nog uitwilt met mij. Maar dan zeg ik gewoon dat ik niet meer met haar uitwil.
Als ze jou op eens gaat negeren als jij met haar uit was is dat toch laten vallen?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 14:03
boer
boer is offline
misschien komt het wel omdat ze persoonlijke dingen tegen jou heeft gezegd en dat ze zich daar nu ongemakkelijk bij voelt
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 14:04
bdx
bdx is offline
Ik ben tot de oplossing gekomen dat ik dat kutwijf gewoon laat vallen hoe moeilijk het ook is. Ik ga weer gewoon verder met m'n eigen dingen en probeer haar te vergeten.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 14:06
JaZzmiN
JaZzmiN is offline
Citaat:
bdx schreef op 30-11-2003 @ 15:04:
Ik ben tot de oplossing gekomen dat ik dat kutwijf gewoon laat vallen hoe moeilijk het ook is. Ik ga weer gewoon verder met m'n eigen dingen en probeer haar te vergeten.
eindelijk snaptie ut!

Go boy

(..En nou nog zo blijven denken als je haar ziet)

DAN...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 14:15
bdx
bdx is offline
Citaat:
JaZzmiN schreef op 30-11-2003 @ 15:06:
eindelijk snaptie ut!

Go boy

(..En nou nog zo blijven denken als je haar ziet)

DAN...
klaar voor de volgende?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 14:20
*bl4cKp34Rl*
*bl4cKp34Rl* is offline
* zoek een ander ... ze wil je niet en dat is miss ook maar t beste ! anders zou ze je tog alleen maar gebruiken en alleen maar nodig hebben wanneer t haar uitkomt ... zoek een andere leuke meid en laat haar zien hoe leuk je ben .... en dat niet alleen zij *alles * is waarom zouw je nog vrienden willen zijn na wat r allemaal gebeurt is ....vergeet t gewoon doe normaal tegen dr maar niets meer en niets minder *

veel suc6 r mee o0..Qo3sj4..0o pearl
Reageren

Regels voor berichten