Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Die bisc and dingen vind ik trouwens niet te vreten (hoewel het er wel aardig uitziet).
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als het om eten gaat wel, maar niet voor de merken die erin genoemd worden; van een goeie nesquickreclame bijvoorbeeld krijg ik wel zin in warme chocolademelk, maar die maak ik dan wel met cacao en suiker, en na het zien van een sportlifereclame neem ik vaak een albert heijn-kauwgom, dat soort dingen
![]() |
![]() |
|
nah ik kijk nooit naar de reclame. Maar als ik eenmaal in de winkel ben en ik zie ietys dat er lekker uitziet dan wil ik het best uitproberen
![]()
|
Verwijderd
|
Ik koop af-en-toe van die dingen uit folders die ik toch nog nodig had en voor een prikkie te koop zijn.
![]() Verder denk ik dat ik door reclames waar je niet omheen kan enorm word beďnvloed, waardoor ik nu soms een blikje cola haal op school, terwijl ik ook water zou kunnen drinken... Over het algemeen denk ik dat ik zou kunnen zeggen dat het relatief gezien nog wel meevalt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Kunstacademie Info (VRAAG MAAR RAAK) aquafemme | 67 | 13-02-2007 06:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Software & Hardware |
[Linux] Impopulair doordat het te moeilijk is? Krekker | 60 | 10-03-2005 18:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe ongezond is roken?? SSER | 65 | 07-04-2003 12:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |