Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Geef mij maar showtjes voor iets van 400 a 450 man in pak um beet de oude zaal van de Melkweg ofzo. Net niet uitverkocht, maar toch lekker druk en dus een mogelijkheid tot veel respons. |
![]() |
|
![]() |
klein, gezellig, intiem concertje.
zodat iedereen het gewoon goed kan zien, ik erger me altijd dood aan mensen met mensen op hun schouders, en mensen met van die grote vlaggen waarvan de stokken telkens je beeld belemmeren. en dat is vaak bij festivals het geval. &daarbij betaal ik om de band aan het werk te zien, niet om tegen de achterhoofden van andere mensen aan te kijken. meestal is bij kleine concertjes de sfeer ook beter naar mijn mening. ik heb t zoiezo niet op massale dingen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Festivals vind ik een of 2 keer per jaar wel leuk, maar voor de rest hou ik niet zo van massa's. Kleinere shows vind ik leuker, prettiger, ik kan beter volgen, wordt niet onder de voet gelopen EN vaak heb je de mogelijkheid om echt contact te hebben met de artiesten. Is altijd leuk en interessant.
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik kan niet zo goed kiezen, ik ga voor afwisseling... Ik vind het niet vervelend als er maar 20 mensen staan te kijken ik kan me wel een aantal leuke shows herinneren waar bijna niemand was...
Hele grote vind ik wel minder gaaf, een 013 zaal gaat nog net als het echt een grote band is maar ik vond dat Less than Jake daar stond eigenlijk helemaal niks, komt veel minder leuk over.. en zelfs de HMH viel me met placebo nog wel mee maar liever niet, of je moet vroeg zijn en vooraan staan enzo... Het meerendeel is dan denk ik toch in het middelgrote deel, kleine zaal melkweg, kleine zaaltjes 013, ekko, doornroosje, goudvishal en die vind ik allemaal wel leuk...
|
ligt volledig aan de band. maiden en metallica ga je neit kijken emt 100 mensen
![]()
||
Citaat:
Ontopic: Kleine zalen vinnik de laatste tijd steeds cooler worden veel vaker pitjes ed en zoals eerder gezegd een intiemere sfeer meer connectie met de band persoonlijker. Daarbij krijg je bij kleinere zalen over het algemeen vaker waar voor je geld dan in grotere zalen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Max. vermogen bepalen door weerstand te variëren: hoe zet ik dit in een excelgrafiek? Gastje93 | 13 | 25-11-2010 23:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Mislukken integratie schuld PvdA' Atje85 | 148 | 13-01-2004 21:26 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Officiele lowlands topic? Everlong | 183 | 25-10-2002 20:46 |