![]() |
|
voordat je uit gaat helemaal niks eten
zo hoef je maar weinig te drinken om bezopen te worden de rest van de avond ga je gewoon aan wate r(scheelt je ook in geld) en de volgende dag heb je geen kater. op 't eind van de avond snack je nog ff, geowon omdat je daar helemaal trek in hebt vooral als je dronken bent, nou als je geluk hebt kots je die avond nog ff zodat je die calorieen ook weer kwijt bent, zo niet steek je je viner in je keel (dat mag 1 keer in de week wel hoor) enne,, carnvaval is toch maar 1 keer per jaar! mwoah dus, snappie? zo doe ik 't... geef alleen maar mijn adviezen hoor ![]() en ik weet hoe kut een kater kan zijn. ik kan dan ook die hele dag niks eten en moet vaak kotsen en ben aan diahree. nee een kater voorkomen is DE tip, en die staat hierboven.
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ondanks alle gelul hier:
Er helpt niets tegen een kater Alle verhalen over koffie drinken, melk drinken, vet ontbijt eten, een fris stukje wandelen, een stuk fietsen, AL die onzin: het zijn allemaal fabeltjes. De alcohol in je lichaam wordt echt niet sneller afgebroken door voornoemde bezigheden, en je kater dus ook niet. Het enige wat tegen hoofdpijn helpt zijn aspirines, maar ook die helpen de alcohol niet sneller af te breken. Ze blokkeren alleen je pijn-reactiesysteem enigszins. |
![]() |
|
![]() |
nare man met zijn ongenuanceerde meningen ook
![]() Maar, er is hoop, zij het niet zo recent als zou moeten. Als je nog wat alcohol drinkt, de ochtend na het zuipen, worden er bepaalde enzymen geactiveerd die alcohol afbreken, het kan helpen, als enige van de genoemde mogelijkheden echt. Ik weet alleen niet hoeveel je gedronken 'moet' hebben of 'moet' drinken om dit effect te laten hebben. Veel eten en drinken helpt wel niet tegen de hoeveelheid alcohol, of de tijd die nodig is, maar bestrijdt wel de symptomen van een kater. De alcohol wordt door non-alcoholische dranken verdund, zodat de concentratie uiteindelijk lager is en het voor eerdergenoemde enzymen makkelijker is de alcohol af te breken. Het eten zorgt voor een gelijkmatiger dosering van de alcohol, zelfde resultaat als bij het drinken. Van dat vet eten heb ik ook wel eens gehoord, maar ik weet niet of het nou ging om het vet dat, dacht ik, weinig met alcohol van doen heeft, of het vele eten. Ik kan me overigens niet voorstellen dat achteraf eten nut heeft. |
![]() |
|
![]() |
als je dronkenbent en je thuis komt moet je een glas yogi drinken vooralals je bacardi hebt gedronken dat gaat niet samen ofzo en dan kots je alles uit
![]() ![]() ![]() ik spreek uit ervaring! ![]() nee voor de rest heb ik geen idee als ik hoofdpijn heb enzo lig ik gewoon de hele dag zielig te zijn en thee te drinken in bed en ik neem ipv een aspirine een ibuprofen. (ofzo) naja dan is het de volgende ochtend meestal wel weg ![]()
||
![]() |
Citaat:
Niks helpt tegen een kater.
|
![]() |
je moet gewoon zo ie zo niet zo veel zuipen dat je de volgende dag een kater hebt!!
k vin het vet zielig als mensen zich niet in de hand hebben en zuipen tot ze helemaal dronken zijn!! je kan toch ook gewoon drinken zonder dat je je gelijk helemaal dronken zuipt ![]() als je niet te veel zuipt heb je ook geen kater en hoef je dus ook niet te gaan bedenken wat je er allemaal aan kan doen om er van af te komen !!!!!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Tegen een kater kan je het best veel water drinken als je thuiskomt na het stappen en ervoor ook trouwens.
![]() Verder moet je goed eten voor die tijd, dan wordt de alcohol niet zo snel in je bloed opgenomen. Dus wordt je niet zo snel dronken enzo.... Als je thuiskomt uit de kroeg en je voelt je nog niet zo beroerd dat je bijna moet kotsen moet je ook een glas melk drinken, dat helpt namelijk tegen een droge keel de volgende ochtend. Maar iig niet doen als je al misselijk van de drank bent, want dan ga je kotsen. Groeten Mark.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
frisse buitelucht doet wel wondere.. een stuk fietse ofzo.. gefeliciteerd trouwens
|
Op de avond zelf heel veel water drinken voor je gaat slapen en als je het kan overgeven. Dat helpt serieus. De dag daarna meteen beginnen met 2 paracetamol en veel frisse lucht en vooral niet op je kont blijven zitten want dan blijf je de rest van de dag suf.
Voor de rest kan je natuurlijk ook wat minder drinken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Wat te doen bij een speed kater? Stoeipoess | 27 | 23-02-2011 16:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Johannes de Doper [Komedie] Green Day | 11 | 15-08-2005 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Humor: Johannes de Doper Green Day | 9 | 09-08-2005 21:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 |