Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Laatst gewijzigd: 1 december 2003 08:11
NIJMEGEN - De 18-jarige Goran M., de neef van Maja Bradaric uit Nijmegen, is verantwoordelijk voor de moord op de 16-jarige scholiere. Goran zou de moord hebben gepleegd omdat Maja te 'westers' zou zijn en de moslimcultuur 'aan haar laars lapte' wat betreft het hebben van vriendjes. Dit schrijft De Telegraaf maandag op basis van 'goed ingevoerde bronnen rond het onderzoek'. Maja zou volgens Goran de familiekring 'te schande' hebben gemaakt met haar gedrag. De andere hoofdverdachte, de 18-jarige moslim Ferdi O. van Turkse komaf, heeft volgens de krant bekend dat hij zijn vriend Goran een handje geholpen heeft. Het lichaam van Maja werd bijna twee weken geleden brandend gevonden in het buitengebied van Bemmel. Aan de hand van een gebitsreconstructie bleek het om het Bosnische meisje te gaan. Dit is te gek voor woorden. Moslims, etc. waarvan wij, autochtonen, verwachten dat ze zich min of meer intergreren in ons land worden gewoon op een zeer onbegrijpelijke manier vermoord door een familielid met een 'zieke' geest. Dit gebeurd overigens vaker dan dat je denkt !
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dit is trouwens wel weer een heel ander soort verhaal dan alles wat ik hoor en lees. Volgens mij gaan we de komende weken nog wel meer verschillende verhalen horen..
||
Citaat:
en dat laatste stukje wat je hebt geschreven is al helemaal idioot
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik dacht dat de daders nederlanders waren?? Anders zou er, de media kennende, in de krant wel bij hebben gestaan 'een achttienjarige turk/ marokkaan' ![]() En niet: een 18-jarige beuningenaar/ nijmegenaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
woop, krijg nu net een bericht binnen dat op een ander forum weer gereplied is op een muziekharamtopic. toevallig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het dom dat je er per definitie vanuit gaat dat dat wat in de telegraaf staat, onzin is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
hmm,... haar cu2
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dood of leven? leven natuurlijk wat zijn je laatste woorden? ik wil nog niet dood enzo :/ Op zich geen bezwaar dat die pagina nog bestaat - want t fungeert nu min of meer als een condoleance register, aan de reacties te zien, maar de inhoud had wel veranderd kunnen worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(overigens wordt Finland westers genoemd, terwijl het in Oost-Europa ligt, geografisch gezien)
||
Citaat:
|
ze mogen dat CU2 profiel van mij best in de lucht laten! Het is moeilijk dit op een goede manier te zeggen,. maar het maakt mij des te meer duidelijk hoe ziek de moordenaars waren. Ze zouden echter wel dingen zoals "mail deze gebruiker" weg mogen halen en er wat bij zetten over wat is gebeurd, maar ik denkneit dat CU2 daar zo op let eigenlijk, misschien moet iemand ze een mailtje sturen ofzo.
Eerwraak is zowel in Nederland als in Engeland en tijdje terug in eht nieuws geweest. Het blijkt steeds vaker voor te komen. Misschien heeft het iets te maken dat door betere communicatie veel allochtonen zich nu gedwongen voelen hun moraal van huis uit stregner op te volgen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De dood van een jong mens is altijd tragisch. Deze CU2 pagina maakt het alleen nog maar duidelijker. In elk geval zal de discussie rond eerwraak wel weer opwaaien, hoewel die misschien onterecht is. Zolang nog niet vaststaat wat de motieven van de daders waren en ze niet vervolgd en berecht zijn, heeft het weinig zin om te speculeren.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
naja ik irriteer me enigzins aan het feit dat wanneer het dichterbij is en er genoeg media-aandacht aan wordt besteed het ineens heel erg is allemaal, terwijl zulke gevallen genoeg voorkomen, maar daar hoor je geen 'duif' naar kraaien |
Advertentie |
|
![]() |
|
|