Citaat:
bambykill schreef:
Goed zo, geef maar een grote bek terug.
Je moet elkaar respecteren en je moet ook samen in een huis leven en als iemand dan zo tegen je te keer gaat mag je net zo hard terug schelden.
Als het echt super kut gaat raad ik je aan om op een rustig moment (je weet wel, goeie bui van pa ofzo) naar hem toe gaan en vragen waarom hij altijd zo doet. En vooral dat dat helemaal niet nodig is. Je verstaat hem toch ook wel als hij normaal praat.
Schelden en schreewen lost niks op. Het zijn de woorden die dingen zeggen. Niet de toon en het volume. Altans, niet in dit geval.
En als dat niet helpt...
Nou knal hem dan maar af...
|
idd!!>>>hij behoort gewoon niet alles af te reageren op jouw!>>en als hij zo zit te schreeuwen en niet normaal tegen je kan doen, nou dan jij ook niet!!
IK snap dat dit bestwel lastig ligt, ik heb er zelf ook dagelijks mee te maken gehad. (en nu nog wel eens) en als hij dan zo scheldt en agressief is, is het natuurlijk moeilijk er wat tegen in te brengen, want "hij luistert toch niet en gaat helemaal op in zichzelf"....ik denk overigens dat het wel het beste is, als ie weer wat rustiger is, er dan even overte hebben. Ik heb nu zoiets van: ik laat mij NIET meer beïnvloeden door zijn klote gedrag en heeft hij weer een bui>>dan benk pleitte>>>laatst ook gedaan, ik ben gewoon evn weggeggaan.(naar mn opaaatje in de straat

)>> Ik verdom het om mij helemaal rot te laten voelen door hem>>>voor jou misschien ook een mogelijkheid?>>>er evn bij weglopen en later mogelijk er op terug komen?....
succes ermee

!!
xxxliefs
Mariamne