Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2003, 16:54
appelsientje
appelsientje is offline
Zet hier al je handige tips en trucs neer.. Bijvoorbeeld oogschaduw mengen (tis maar een voorbeeld hoor) ofzowiets..
Ik had zolaatst ontdekt dat je eigenlijk zelf hele leuke oorbellen kan maken, okay je kan ze ook gewoon bij de H&M kopen maar das nie origineel dus: Heb je leuke oorringen (creolen ?) kun je ze gewoon nagellakken! (weet het werkwoord hier niet van) En dan heb je mooie leuke gekleurde oorbelletjes..
En nou jullie..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2003, 17:06
guess what
guess what is offline
ehm, nee.
Dr is al een ander make-up topic open, vraag daar maar om tips.
Oud 02-12-2003, 17:19
appelsientje
appelsientje is offline
Citaat:
guess what schreef op 02-12-2003 @ 18:06:
ehm, nee.
Dr is al een ander make-up topic open, vraag daar maar om tips.
Ehm.. dit topic is niet voor mij bedoeld? Voor iedereen hoor.. Maja jullie mogen em wel sluiten anders hoor...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 17:20
Eyv
Eyv is offline
Citaat:
Denise01 schreef op 02-12-2003 @ 18:19:
Ehm.. dit topic is niet voor mij bedoeld? Voor iedereen hoor.. Maja jullie mogen em wel sluiten anders hoor...
ach hij loopt toch voor geen meter
Oud 02-12-2003, 17:23
appelsientje
appelsientje is offline
Citaat:
Eyv schreef op 02-12-2003 @ 18:20:
ach hij loopt toch voor geen meter
Nouu ik had laatst nog ergens hierzo geleerd dat ik geduld moet hebben dus wie weet
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 19:21
Divina Flor
Divina Flor is offline
Ehm, of een groot make-up topic, of maar bij de rest in, want dit is een beetje een zooitje..

Maar voor tips&trucs? Ehm, kleurtjes mengen (oogschaduw/lippenstift etc.), eerst poeder op je lippen voordat je lippenstift opdoet (blijft lippenstift langer zitten). Bedoel je dat soort dingen?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 19:35
rodina
rodina is offline
Hang kleding (en nee geen ondergoed en sokken) liever buiten dan het in de wasmachine te gooien. Dan blijt het veel langer mooi.
Oud 02-12-2003, 19:36
S
S is offline
Citaat:
rodina schreef op 02-12-2003 @ 20:35:
Hang kleding (en nee geen ondergoed en sokken) liever buiten dan het in de wasmachine te gooien. Dan blijt het veel langer mooi.
Zie de vogelscheit maar als accessoires.

Nee, ff serieus; het werkt. En dan natuurlijk niet als de broek bijvoorbeeld vies is van de vlekken, maar gewoon omdat je soms een broek in de was doet omdat je em al een tijdje draagt.

Laatst gewijzigd op 03-12-2003 om 08:11.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 20:50
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 02-12-2003 @ 20:35:
als er een vlek in mijn trui zit word hij er buiten niet schoner op maar dat zal iets locaals zijn..

Of bedoel je niet in de droger?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 20:53
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Bliksem schreef op 02-12-2003 @ 21:50:
als er een vlek in mijn trui zit word hij er buiten niet schoner op maar dat zal iets locaals zijn..

in de droger gaat je kledingh snelle kapot en lelijk enzo, buiten kan ie moeilijker beschadigt worden door de ruwe droger.
ik denk dat ze dit bedoeld
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 10:04
Yfkuhhh
Yfkuhhh is offline
zwarte make-up is altijd goed
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Yfkuhhh schreef op 03-12-2003 @ 11:04:
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Yfkuhhh schreef op 03-12-2003 @ 11:04:
Idd, het liefst in lagen van 5 cm dik..
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 11:19
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Bliksem schreef op 02-12-2003 @ 21:50:

Van het wassen slijt je kleding. Als er geen vlek in je trui zit, hij is verder niet vies maar stinkt bijvoorbeeld alleen, dan kan je 'm beter buiten hangen ipv in de wasmachine.
Oud 03-12-2003, 12:20
Yfkuhhh
Yfkuhhh is offline
Citaat:
********** schreef op 03-12-2003 @ 12:13:
Idd, het liefst in lagen van 5 cm dik..
precies
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 12:31
Otis
Otis is offline
rode wijnvlekken krijg je weg met witte wijn
chocoladevlekken krijg je weg met melk
grasvlekken krijg je weg met citroensap
kauwgom in je haar krijg je weg met pindakaas

Oma Otis' huishoudstips
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 15:00
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Otis schreef op 03-12-2003 @ 13:31:
kauwgom in je haar krijg je weg met pindakaas

Niet dat ik elke keer kauwgom in mijn haar heb ofzo maar ik zal er aan denken
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 17:15
Divina Flor
Divina Flor is offline
laagje blanke lak voor je (donkere) gekleurde nagellak op je nagels doet
voorkomt dat je nagels licht verkleuren (niet dat ik er ooit last van heb gehad, maar het kan gebeuren)
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 14:26
Verwijderd
Even een vraagje: weet iemand iets wat goed werkt tegen wallen/kringen onder je ogen? En dan bedoel ik niet zoiets als een koude lepel ofzo want dat werkt niet echt

Ik heb er namelijk chronisch last van, ook als ik uitgeslapen en fit ben, en ik vind het nogal storend.

Ik zoek dus iets in de richting van een maskertje ofzo, om die huid een beetje strak te trekken.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 14:28
Otis
Otis is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 04-12-2003 @ 15:26:
Even een vraagje: weet iemand iets wat goed werkt tegen wallen/kringen onder je ogen? En dan bedoel ik niet zoiets als een koude lepel ofzo want dat werkt niet echt

Ik heb er namelijk chronisch last van, ook als ik uitgeslapen en fit ben, en ik vind het nogal storend.

Ik zoek dus iets in de richting van een maskertje ofzo, om die huid een beetje strak te trekken.
aambeiencreme
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 16:44
Divina Flor
Divina Flor is offline
Er bestaan geloof ik ook wel speciale cremepjes tegen wallen, maar die zijn vast vrij duur.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 18:58
Roos
Roos is offline
Citaat:

Hmm ik heb dat ook, omdat ik pfeiffer heb gehad..
Ik gebruik " Undereye Miracle" van no.7 geloof ik. Het is een soort creme, wat tegelijk als camouflage werkt, en je huid ook verstevigt en lift. Tenminste dat zegt de verpakking Maar ik vind het heel fijn. Omdat het zo cremig is, kan je het goed uitsmeren (die keiharde camouflagesticks werken nameijk voor geen meter )
Oud 06-12-2003, 12:53
Verwijderd
Nog een huishoudtip:

Als er kauwgom op je kleren zit, stop het in de vriezer, dan kan je het er zo afhalen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 12:58
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Denise01 schreef op 02-12-2003 @ 17:54:
Zet hier al je handige tips en trucs neer.. Bijvoorbeeld oogschaduw mengen (tis maar een voorbeeld hoor) ofzowiets..
Ik had zolaatst ontdekt dat je eigenlijk zelf hele leuke oorbellen kan maken, okay je kan ze ook gewoon bij de H&M kopen maar das nie origineel dus: Heb je leuke oorringen (creolen ?) kun je ze gewoon nagellakken! (weet het werkwoord hier niet van) En dan heb je mooie leuke gekleurde oorbelletjes..
En nou jullie..

dat gaat echt heel snel slijten volgens mij.
ik had t met mn horloge gedaan omdat ik die te saai vond. maar het gaat net zo snel weg als op je nagels. nu zijn oorbellen en horloges 2 hele verschillende dingen, maar ik denk niet dat het echt een uitkomst is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2003, 14:22
annetjuh
annetjuh is offline
gebruik getinte dagcreme die lichter 1 tint lichter is dan je huid. daarover heen een bruinere poeder. En dat staat echt natuurlijk als jet met een grote kwast aanbrengt inplaats van een zonnebank.
stuk gezonderder dan een zonnebank.

En als je kauwgom in je haar hebt moet je er pindakaas in smeren.
Dat is namelijk heel vet en schijd de kauwgom van je haar. Het duurt wel ff voordat het er helemaal uit is want je moet het er echt goed in smeren maar het is beter dan knippen. Klinkt ranzig. maar werkt echt.
Oud 06-12-2003, 15:52
appelsientje
appelsientje is offline
Citaat:
wallflower schreef op 06-12-2003 @ 13:58:
dat gaat echt heel snel slijten volgens mij.
ik had t met mn horloge gedaan omdat ik die te saai vond. maar het gaat net zo snel weg als op je nagels. nu zijn oorbellen en horloges 2 hele verschillende dingen, maar ik denk niet dat het echt een uitkomst is.
Hmm bij mij valt het wel mee, bij mij is het juist dat al mijn andere oorbellen, de originele zeg maar, afslijten Maar het is iig wel handig als je een keer een feestje hebt ofzo, en je wilt gewoon een keertje leuke gekleurde oorbellen want je kan het er zo weer afhalen met nagellakremover
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 20:10
rodina
rodina is offline
Haarmaskers!

Laaat je haar het liefste in de 'blote' lucht drogen, dat is 't mooiste en 't beste voor je haar.
Oud 07-12-2003, 18:17
Divina Flor
Divina Flor is offline
Ah.
En nog tips voor haar dat snel gaat klitten? Ik was het al met antiklitshampoo en cremespoeling, maar de laatste paar weken gaat het heel snel klitten.
Van dat speciale spul (van Gliss Gurl of hoe heet het? ) helpt wel, maar weet iemand nog meer?
Oud 07-12-2003, 18:57
Verwijderd
Citaat:

Neeee, niet doen! Van die verslapen oogjes zijn juist heel lief :].
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 19:07
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
In je wangen knijpen als je blosjes wil in plaats van een ziekelijk gezicht.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Divina Flor schreef op 07-12-2003 @ 19:17:
Ah.
En nog tips voor haar dat snel gaat klitten? Ik was het al met antiklitshampoo en cremespoeling, maar de laatste paar weken gaat het heel snel klitten.
Van dat speciale spul (van Gliss Gurl of hoe heet het? ) helpt wel, maar weet iemand nog meer?
anti-klit spray voor paarden, werkt echt 10x zo goed
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 20:25
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 07-12-2003 @ 20:54:
anti-klit spray voor paarden, werkt echt 10x zo goed
Hihi, zal het eens lenen van het paard waar ik op rijd (2x per week op privepaard).
Reageren

Regels voor berichten