Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of bedoel je niet in de droger? |
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat ze dit bedoeld |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Even een vraagje: weet iemand iets wat goed werkt tegen wallen/kringen onder je ogen? En dan bedoel ik niet zoiets als een koude lepel ofzo want dat werkt niet echt
![]() Ik heb er namelijk chronisch last van, ook als ik uitgeslapen en fit ben, en ik vind het nogal storend. Ik zoek dus iets in de richting van een maskertje ofzo, om die huid een beetje strak te trekken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik gebruik " Undereye Miracle" van no.7 geloof ik. Het is een soort creme, wat tegelijk als camouflage werkt, en je huid ook verstevigt en lift. Tenminste dat zegt de verpakking ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
dat gaat echt heel snel slijten volgens mij. ik had t met mn horloge gedaan omdat ik die te saai vond. maar het gaat net zo snel weg als op je nagels. nu zijn oorbellen en horloges 2 hele verschillende dingen, maar ik denk niet dat het echt een uitkomst is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
gebruik getinte dagcreme die lichter 1 tint lichter is dan je huid. daarover heen een bruinere poeder. En dat staat echt natuurlijk als jet met een grote kwast aanbrengt inplaats van een zonnebank.
stuk gezonderder dan een zonnebank. En als je kauwgom in je haar hebt moet je er pindakaas in smeren. Dat is namelijk heel vet en schijd de kauwgom van je haar. Het duurt wel ff voordat het er helemaal uit is want je moet het er echt goed in smeren maar het is beter dan knippen. Klinkt ranzig. maar werkt echt.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ah.
![]() En nog tips voor haar dat snel gaat klitten? Ik was het al met antiklitshampoo en cremespoeling, maar de laatste paar weken gaat het heel snel klitten. Van dat speciale spul (van Gliss Gurl of hoe heet het? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |