Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hoeveel mensen gaan het daar mee eens zijn, en dat aantal zal met de week halveren, weet je. ik waag het te betwijfelen of communisme hier ooit nog eens zal werken, nu niet iig. ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
nu goed, jij wel. ik gok dat ik de meerderheid achter me heb als het gaat om wel of geen zin in communisme
||
Citaat:
|
afgezien van deze twee punten:
* commerciele zenders als Yorin, TMF, MTV enz worden verboden * Uit de EU stappen ben ik het volledig met je eens ![]() ![]() ik word maar geen leider van nl denk k ![]() ![]() maar jij mag wel baasje worden van nl ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
http://www.kutwereld.nl/#GIJ%20ZULT%20NIET%20DODEN ff doorscrollen naar iets boven de helft
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() het communisme zou een zegen zijn voor nederland en voor de rest van de wereld
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
De internationale - Dutch
Ontwaakt, verworpenen der aarde! Ontwaakt, verdoemde in hongers sfeer! Reedlijk willen stroomt over de aarde En die stroom rijst al meer en meer. Sterft, gij oude vormen en gedachten! Slaafgeboornen,ontwaakt,ontwaakt! De wereld steunt op nieuwe krachten, Begeerte heeft ons aangeraakt! Makkers, ten laatste male, Tot den strijd ons geschaard, en D'Internationale Zal morgen heersen op aard. De staat verdrukt, de wet is gelogen, De rijkaard leeft zelfzuchtig voort; Tot merg en been wordt de arme uitgezogen En zijn recht is een ijdel woord Wij zijn het moe naar anderer wil te leven; Broeders hoort hoe gelijkheid spreekt: Geen recht, waar plicht is opgeheven, Geen plicht, leert zij, waar recht ontbreekt. Makkers, etc.. De heerschers door duivelse listen Bedwelmen ons met bloedigen damp. Broeders, strijdt niet meer voor anderer twisten, Breekt de rijen! Hier is uw kamp! Gij die ons tot helden wilt maken, O, barbaren, denkt wat ge doet; Wij hebben waap'nen hen te raken, Die dorstig schijnen naar ons bloed. Makkers etc. het lijflied!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wien Neêrlandsch bloed door d'aadren vloeit
Van vreemde smetten vrij Wie voor zijn volk van liefde gloeit Verheff' den zang als wij! Hij roem'met allen welgezind Den onverbreekb'ren band Die Neêrland en Oranje bindt: Vorstin en Vaderland! Bescherm, o God! Bewaak den grond Waarop onz'adem gaat! De plek waar onze wieg op stond, Wellicht ons sterfuur slaat. Wij smeeken van Uw Vaderhand Met blijden kinderzin Behoud voor 't lieve Vaderland Voor land en Koningin! Dring'luid vanuit ons feestgedruisch De beê den Hemel in: "Blijv'met ons oud Oranjehuis het volk steeds één gezin!" Vorstin en Prins prijz'onze zang En 't klink'aan allen kant: "Bewaar het vorst'lijk stamhuis lang En 't lieve Vaderland"
||
Citaat:
![]() maar mijn plan is mogelijk daar ben ik van overtuigd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
*sluitende begrotingen
*staatsschuld zsm aflossen (wel humaan) *regering-Godett op de Antillen naar huis sturen en dat land opbouwen *militairen terughalen uit Irak: de Amerikanen konden in hun eentje een dictator verjagen, dan kunnen ze 'm ook in hun eentje buiten de deur houden. *de cent behouden (geloof me, als die dingen eruit gaan, wordt alles naar boven afgerond) *verkeersknooppunten aanpakken (op de weg bijv. doortrekken van snelwegen waar dat logischer en aantoonbaar verbeterend is; op het spoor investeren in extra (semi-) hogesnelheidstreinen) *vliegen via andere luchthaven dan Schiphol stimuleren |
![]() |
||
Citaat:
Ik wijs je op democratie, staats televisie is geen democratie. Tevens wil ik je wijzen op dat mensen behoeften hebben, mensen kun je niet gelijk aan elkaar stellen. Ook de oorlogen zijn gerechtvaardigd vrede moet er altijd zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit is allemaal nog niet zo lang geleden aan het ligt gekomen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist? Verwijderd | 217 | 25-12-2008 02:48 | |
[stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet Verwijderd | 213 | 15-11-2008 15:22 | |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
De Jong wil uit LPF-fractie stappen UnknoWn EntiTy | 122 | 15-10-2002 08:19 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |