Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.amybrownarchive.com/detail.asp?img=19
eenzaam, onbekend, onbegrepen, gelukkig en ongelukkig tegelijkertijd, complete rust, vrij ![]()
|
![]() kleine zeemeermin in kopenhagen... soort van tragiek en eenzaamheid en gebroken hart, maar ook vrede ofzoiets en wachten. ![]() marilyn... soms een beetje in de put ![]() danae... ik hou van mij!
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
![]() De weg..het heden. Vlinders vliegen met me mee.. Ze zijn de bagage van mijn verleden, dat achter me ligt. Ik stel me er dan bij voor dat ze eerst rupsen waren, de slechte dingen. En nu zijn ze veranderd... Iets slechts, dat me wel heeft gevormd wat tot wat ik nu ben, en dat is echt niet negatief.. Het verleden ligt achter me, donker. De toekomst lijkt licht. Naja.. Ik post iedere keer dezelfde soort dingen.. Mijn verleden dat me achtervolgt en dat ik probeer af te schudden. Het heden met zijn donkere vlekken, die toch ook wel licht is. En de toekomst, die licht is en die fijn zal zijn. |
![]() |
|
verschillende plaatjes in de hoop dat het duidelijk kan zijn
![]() ![]() opkijkend naar de rest van de wereld, zelf heel klein en de wereld vele malen groter. niet dat ik een negatieve instelling heb, ik ben gewoon geboeid en af en toe is het gewoon hartstikke fijn om alleen te kijken, en niks te zeggen (of af en toe te hummen ![]() ![]() zie je dat meisje daar? dat ben ik ![]() het laatste plaatje is om duidelijk te maken dat ik geen zieligerd ben, maar op de een of andere manier is het een vertrouwd gevoel geworden om de rest van de wereld lekker langs me heen te laten gaan, en in mijn eentje de rust zelve te zijn. ![]()
Laatst gewijzigd op 27-11-2003 om 17:52. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(late reactie maar) ik kan niet veel zeggen dan jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Alles om me heen is zo groot, daar ben ik dan, die kleine individu ![]() Om me heen zijn wat donkere, trieste plekken en toch zijn er enkele lichtpuntjes. ![]() Hij is zeker weten al eens eerder geweest, maar past nu heel goed bij mij; de laatste tijd veel last van hoofdpijn ![]()
Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 15:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik voel me chaotisch, maar niet op een slechte manier. & ik kan geen geschikt plaatje vinden. ![]()
|
Verwijderd
|
http://groups.msn.com/_Secure/0OwAAA...83vBXSHwF30c0G!mgoYXy!euxQyDToOtgCfmwu0nldfZoGck4M3TmmFvcE/N06a.jpg[/url]
tot alles toe in staat, gek van mn eigen gedachten, verdrietig, verward, niet welkom...en leeg. Laatst gewijzigd op 02-12-2003 om 15:08. |
![]() |
|
http://www.real-life.nl/rubrieken/natuur/6.html
zo voel ik me ![]() ik heb m'n bloempje gevonden waar ik altijd van zal blijven houden ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic Verwijderd | 480 | 26-04-2004 21:31 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Liefde & Relatie |
Ik heb een probleem please lees dit.... devilcat | 17 | 18-02-2002 22:36 |