![]() |
|
![]() |
Beste allemaal,
Ik heb jullie raad nodig. Ik ben dus behoorlijk verliefd op een heel leuk meisje en volgens mij en jullie vindt ze mij ook wel leuk.zie ook dit topic Nu rijdt ze vrijdag met me mee naar Rotterdam (70 km heen en 70 km terug). We zullen omstreeks half acht weer terug zijn. Zou ze het dan leuk vinden als ik haar mee uit eten vroeg, of zou ik dan te hard van stapel lopen? Wat zouden jullie ervan vinden als je in zo´n geval wordt gevraagd? Een objectieve zienswijze heb ik zelf niet meer op deze zaak, want ik ben echt stapelgek op haar. Bij voorbaat dank |
Advertentie | |
|
![]() |
|
"Hey, heb je zin om wat te gaan eten?"
Niet te veel gewicht aan hangen, maak het gewoon gezellig en doe een beetje nonchalant. Als je uit eten gaat, dan geen high-class restaurant maar gewoon een leuk tentje waar je niet automatisch een 5-gangen diner moet nemen. (een Tapas restaurant is heel geschikt, kan je allemaal kleine dingen nemen en die samen delen. Niet zo duur en heel gezellig). Maar vooral, geen groot veroveringsplan van maken maar gewoon een gezellige avond. Anders zou ik me in ieder geval behoorlijk benauwd voelen, helemaal als het een dure/uitgebreide actie werd. Oh, en niet van te voren bespreken. Dan lijkt het of je er al van uitging dat ze ja zou zeggen, staat nogal lomp. Bij veel restaurants kan je soms met z'n tweeen nog wel terecht, vooral vroeg of laat op de avond.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Eventueel restaurant van te voren bellen om te vragen of je er zonder te reserveren kunt eten met z'n tweeën, dan krijg je iig geen onverwachte situaties dat het niet kan oid.) |
![]() |
|
Gewoon vragen inderdaad zoals de rest hier ook al zegt. Als je iemand leuk vindt, moet je ervoor gaan en als je te hard van stapel loopt zal ze je dat heus wel duidelijk maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou zit ik met het volgende probleem: ik heb dus al een paar maanden een afspraak staan op vrijdagavond van een reünie van mij oude school... Ik baal hier dus ontzettend van. Zouden jullie dit afzeggen voor het etentje? ik denk er wel sterk over.
Ik ben overigens erg verliefd op haar. Laatst belden we met elkaar, heel lief gepraat en opeens viel er zo´n stilte dat we allebei niet wisten wat we moesten zeggen. Ook mailen we veel en gisteren schreef ze onder haar mailtje: 'k vind het overigens wel gezellig om met jou te mailen! Ook heeft ze het erg druk want toen we met elkaar belden zei ze ook nog: hoe laat zijn we terug, want ik moet nog veel leren voor de tentamens. Zou ik anders gewoon vragen: ´Zou je het eens leuk vinden om samen wat te gaan drinken (of uit eten) na de tentamens?` Wat zouden jullie doen? ik ben erg onzeker. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou gewoon aan haar vragen of ze iets met je wil gaan eten (als ze het druk heeft doe je het gewoon na haar tentamens). Mijn vriend was ook al een hele tijd verliefd op mij (2,5 jaar
![]() Wat heb je te verliezen? Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent, maar je vraagt haar niet ten huwelijk. Een hapje eten is een hele onschuldige vraag hoor. |
![]() |
||
Citaat:
dan is het net alsof JIJ honger hebt, en je wilt wat eten en om niet onbeleefd te zijn vraag je haar maar ff mee. en de mac is zo lekker goedkoop, ben je ook niets te veel kwijt he ![]()
|
![]() |
Ik ben zo boos: mijn hele plan valt dus in duigen. Ik heb haar vanmiddag gezien en gesproken, en later stonden we op een borrel met andere mensen erbij nog wat te drinken, we stonden met elkaar te praten en ik was weer hartstikke gek op haar (zij vond mij volgens mij ook wel leuk). Alleen nu komt het: ze rijdt dus niet mee, omdat ze niet mee kan omdat ze een afspraak heeft bij de belastingdienst wat deze week nog moest gebeuren, anders zou het haar veel geld gaan kosten.
![]() ![]() Waarom moest dit nou toch weer zou zijn? Telkens valt er gewoon iets tussen. Je zou denken dat ´een onzichtbare hand´ dit doet, alhoewel ik daar helemaal niet in geloof. Ik had graag een keer een tijdje met haar alleen geweest. Ik zou haar laten weten hoe de tentamentraining was geweest. Ik ben van plan om haar hierover op te bellen en dan te vragen of we iets samen zullen gaan drinken. Ik ben nog steeds dolverliefd op haar en dat ze door die k*tbelastingdienst nou niet mee kan vind ik echt klote. Sorry hoor maar dit moest ik even van me afschrijven. |
![]() |
||
Citaat:
vrouwen denken altijd maar dat wij oneindig veel geld hebben ![]()
|
![]() |
Ik heb haar sinds vorige week donderdag niet meer gezien en maandag heeft ze voor het laatst gemaild, als reactie op een mailtje van mij, waarin ik terloops vroeg of ze een vriend had. Die maandag antwoordde ze dus, ik stuur meteen wat terug, maar heb tot heden niets van haar ontvangen.
![]() Ja, ik weet dat ik onzeker overkom en dat ben ik ook, ik ben zo verliefd op haar, ik denk de hele dag aan haar en als ik aan haar denk, dendert mijn hart zowat uit m´n lijf. Ze is zooo lief!! |
![]() |
|
Bel haar inderdaad gewoon op
![]() De meeste meisjes vinden het alleen maar leuk als een jongen zoiets spontaans doet. Ik zou als ik dat meisje was, het hardstikke leuk vinden dat je me mee uit eten vroeg. Het afwachten dat je nu doet brengt je helemaal nergens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hee Stiertje,
Jeetje wat ben jij schattig zeg!!! Als dat meisje je niet leuk vind. klaar dan vindt ze je niet leuk. Ga met haar uit, dan weet je het. Je hebt er helemaal niks aan als je zo loopt te twijfelen en ik kan me heel erg goed voorstellen dat je het lastig en beangstigend vind, maar dit is zo toch ook niet leuk voor jou... Nee heb je al, ja kun je krijgen... Waag de poging en laat het ons wel weten ![]() ![]() ![]() ![]() Liefs, Margriet
|
![]() |
Ik vind het fantastisch dat jullie mij met jullie raad ter zijde staan. Ik heb op dit vlak helemaal geen ervaring met meisjes. Alhoewel bijna alle meisjes aardig tegen me zijn en ik ook met alle meisjes goed kan opschieten (veel beter dan met jongens, komt goed van pas als je een meidenstudie doet), is het nog nooit zover gekomen als nu. Ik ben dus nogal onzeker zoals jullie weten, maar ik laat een meisje ook graag in haar waarde en wil niet dat ik opdringerig overkom. Ik ga in ieder geval naar haar toe (dat duurt nog even: morgen over 14 dagen, maar daardoor is de voorpret alleen maar groter) en neem die bonbons mee voor haar. Of zouden bloemen toch beter zijn? In ieder geval horen jullie het.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd, ben mega verliefd maar weet niet of zij me leuk vind Ikke1234_ | 6 | 10-02-2016 11:13 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126 rare kwast | 489 | 18-04-2008 20:21 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe ik nou? :S flipvla | 10 | 06-04-2004 22:16 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 14:15 | |
Liefde & Relatie |
is uit met me vriend en ik voel me verschrikkelijk lees mijn verhaal please!!! **~yvie~** | 3 | 23-07-2002 16:56 |