Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2003, 10:03
stier
stier is offline
Beste allemaal,

Ik heb jullie raad nodig. Ik ben dus behoorlijk verliefd op een heel leuk meisje en volgens mij en jullie vindt ze mij ook wel leuk.zie ook dit topic Nu rijdt ze vrijdag met me mee naar Rotterdam (70 km heen en 70 km terug). We zullen omstreeks half acht weer terug zijn. Zou ze het dan leuk vinden als ik haar mee uit eten vroeg, of zou ik dan te hard van stapel lopen? Wat zouden jullie ervan vinden als je in zo´n geval wordt gevraagd? Een objectieve zienswijze heb ik zelf niet meer op deze zaak, want ik ben echt stapelgek op haar.

Bij voorbaat dank
Advertentie
Oud 23-11-2003, 10:05
Ieke
Ieke is offline
Gewoon doen.
Oud 23-11-2003, 10:08
Verwijderd
ik zou dat wel lief vinden als een jongen zoveel moeite doet...
Oud 23-11-2003, 10:09
Verwijderd
Ik had je andere topic ook al gelezen.. gewoon doen...

Een meid vond me 2 jaar geleden leuk.. wou me 3 maand terug weer ontmoeten.. dacht ik dat ik maar bloemen moest gaan sturen... dan loop je te hard van de stapel.. ik sprintte toen..

Maar dit lijkt me veilig genoeg.. en als je denkt dat ze het niet wil plak je er gewoon "als vrienden" achteraan..
Oud 23-11-2003, 10:56
Negrotiator
Negrotiator is offline
Wellicht moet je vragen of ze nog even binnenkomt en haar dan een open mond bezorgen door daar een gedekte tafel klaar te hebben met brandende kaarsen en een voor jullie bereide maaltijd. (Vraag je moeder ofzo )
Oud 23-11-2003, 11:05
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
ik vind dat je niet te hard van stapel loopt zolang je het maar op een manier vraagt dat je ook alleen uit eten wilt..en niet zo'n op erbij trekken alsof je zeer wanhopig toe bent aan neuken ofzo.
Oud 23-11-2003, 11:07
Balance
Balance is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 23-11-2003 @ 11:56:
Wellicht moet je vragen of ze nog even binnenkomt en haar dan een open mond bezorgen door daar een gedekte tafel klaar te hebben met brandende kaarsen en een voor jullie bereide maaltijd. (Vraag je moeder ofzo )
dat is dus wél te hard van stapel lopen.

gewoon vragen dus. Dan kan ze namelijk altijd nee zeggen (liever niet, vandaag komt me niet zo goed uit, een ander keertje enz enz. Dat hoeft dus niet eens bot te zijn)
Maar niet voor het blok zetten doordat jij alles al geregeld hebt. Dat zou ik echt helemaal niks vinden.
Oud 23-11-2003, 12:01
Dark Angel
Dark Angel is offline
"Hey, heb je zin om wat te gaan eten?"

Niet te veel gewicht aan hangen, maak het gewoon gezellig en doe een beetje nonchalant. Als je uit eten gaat, dan geen high-class restaurant maar gewoon een leuk tentje waar je niet automatisch een 5-gangen diner moet nemen. (een Tapas restaurant is heel geschikt, kan je allemaal kleine dingen nemen en die samen delen. Niet zo duur en heel gezellig).

Maar vooral, geen groot veroveringsplan van maken maar gewoon een gezellige avond. Anders zou ik me in ieder geval behoorlijk benauwd voelen, helemaal als het een dure/uitgebreide actie werd.

Oh, en niet van te voren bespreken. Dan lijkt het of je er al van uitging dat ze ja zou zeggen, staat nogal lomp. Bij veel restaurants kan je soms met z'n tweeen nog wel terecht, vooral vroeg of laat op de avond.
Oud 23-11-2003, 12:55
Verwijderd
ik zou het superleuk vinden, dus ik zou het als ik jou was gewoon proberen...
Oud 23-11-2003, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 23-11-2003 @ 13:01:
"Hey, heb je zin om wat te gaan eten?"

Niet te veel gewicht aan hangen, maak het gewoon gezellig en doe een beetje nonchalant. Als je uit eten gaat, dan geen high-class restaurant maar gewoon een leuk tentje waar je niet automatisch een 5-gangen diner moet nemen. (een Tapas restaurant is heel geschikt, kan je allemaal kleine dingen nemen en die samen delen. Niet zo duur en heel gezellig).

Maar vooral, geen groot veroveringsplan van maken maar gewoon een gezellige avond. Anders zou ik me in ieder geval behoorlijk benauwd voelen, helemaal als het een dure/uitgebreide actie werd.

Oh, en niet van te voren bespreken. Dan lijkt het of je er al van uitging dat ze ja zou zeggen, staat nogal lomp. Bij veel restaurants kan je soms met z'n tweeen nog wel terecht, vooral vroeg of laat op de avond.
Ben ik het helemaal mee eens.

(Eventueel restaurant van te voren bellen om te vragen of je er zonder te reserveren kunt eten met z'n tweeën, dan krijg je iig geen onverwachte situaties dat het niet kan oid.)
Oud 23-11-2003, 13:03
stier
stier is offline
Ik was zeker niet van plan om vooraf te reserveren en vraag het haar pas op de terugweg in de auto. Iets met m´n ouders erbij wil ik zeker niet. Als ze iets anders heeft te doen, dan maken we gewoon een afspraak voor een andere keer (als ze tenminste wil).
Oud 23-11-2003, 14:20
zeep007
zeep007 is offline
yeah, lekker casual, is goed...

ga ervoor zou ik zeggen,
succes!
Oud 23-11-2003, 14:23
mukkemuk
mukkemuk is offline
gewoon doen
Oud 23-11-2003, 14:40
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Lijkt me een goed plan! Gewoon doen...
Oud 23-11-2003, 14:55
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik zou zoiets in elk geval echt leuk vinden tis niet te hard van stapel lopen zoiets vind ik.. is juist leuk kunne jullie lekker kletsen en elkaar beter leren kenne!!!
Oud 23-11-2003, 16:03
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Gewoon vragen inderdaad zoals de rest hier ook al zegt. Als je iemand leuk vindt, moet je ervoor gaan en als je te hard van stapel loopt zal ze je dat heus wel duidelijk maken.
Oud 24-11-2003, 00:36
Practicalmagic
Practicalmagic is offline
ik, als meisje vind het geweldig als een jongen alles voor me doet zodat ik echt versteld staat van de moeite die hij voor me doet!
Dusssssssss c'mon show her your affection!
Oud 24-11-2003, 06:20
Verwijderd
doen
Oud 24-11-2003, 08:57
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Als het een gezellige 70 km was, echt doen!!

Ik denk dat elk meisje het leuk zou vinden! Succes
Oud 24-11-2003, 12:07
Verwijderd
gewoon doen, maar wel een beetje subtiel en liefst in de laatste 10 km, want als ze nee zegt en je zit net in de auto zijn die 70 km erg lang....

succes
Oud 24-11-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 24-11-2003 @ 13:07:
gewoon doen, maar wel een beetje subtiel en liefst in de laatste 10 km, want als ze nee zegt en je zit net in de auto zijn die 70 km erg lang....

succes
Ja idd als je er niet helemaal zeker over bent gewoon in het laatste kwartier vragen
Oud 24-11-2003, 21:57
Tiño
Tiño is offline
gewoon doen joh...succes
Oud 25-11-2003, 09:30
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
lekker mee naar de mac nemen!!
Oud 25-11-2003, 10:03
ShadowX
ShadowX is offline
Doen.
Oud 26-11-2003, 21:44
DT
DT is offline
Vraag het alsof het net in je opkomt, zoiets van 'He, zullen we anders wat gaan eten?'. En post maar wat er gebeurt is
Advertentie
Oud 27-11-2003, 09:02
stier
stier is offline
Nou zit ik met het volgende probleem: ik heb dus al een paar maanden een afspraak staan op vrijdagavond van een reünie van mij oude school... Ik baal hier dus ontzettend van. Zouden jullie dit afzeggen voor het etentje? ik denk er wel sterk over.

Ik ben overigens erg verliefd op haar. Laatst belden we met elkaar, heel lief gepraat en opeens viel er zo´n stilte dat we allebei niet wisten wat we moesten zeggen. Ook mailen we veel en gisteren schreef ze onder haar mailtje: 'k vind het overigens wel gezellig om met jou te mailen!

Ook heeft ze het erg druk want toen we met elkaar belden zei ze ook nog: hoe laat zijn we terug, want ik moet nog veel leren voor de tentamens. Zou ik anders gewoon vragen: ´Zou je het eens leuk vinden om samen wat te gaan drinken (of uit eten) na de tentamens?`

Wat zouden jullie doen? ik ben erg onzeker.
Oud 27-11-2003, 10:27
Verwijderd
Ik zou gewoon aan haar vragen of ze iets met je wil gaan eten (als ze het druk heeft doe je het gewoon na haar tentamens). Mijn vriend was ook al een hele tijd verliefd op mij (2,5 jaar ) voordat hij het mij liet merken. Als hij het me eerder verteld had, hadden we al veel eerder een relatie gehad.
Wat heb je te verliezen? Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent, maar je vraagt haar niet ten huwelijk. Een hapje eten is een hele onschuldige vraag hoor.
Oud 27-11-2003, 10:53
synclinorium
synclinorium is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 25-11-2003 @ 10:30:
lekker mee naar de mac nemen!!
fout!!!

dan is het net alsof JIJ honger hebt, en je wilt wat eten en om niet onbeleefd te zijn vraag je haar maar ff mee. en de mac is zo lekker goedkoop, ben je ook niets te veel kwijt he
Oud 27-11-2003, 10:57
Scatterheart
Scatterheart is offline
En niet zo onzeker doen, daar schiet niemand wat mee op hoor.
Oud 27-11-2003, 18:00
stier
stier is offline
Ik ben zo boos: mijn hele plan valt dus in duigen. Ik heb haar vanmiddag gezien en gesproken, en later stonden we op een borrel met andere mensen erbij nog wat te drinken, we stonden met elkaar te praten en ik was weer hartstikke gek op haar (zij vond mij volgens mij ook wel leuk). Alleen nu komt het: ze rijdt dus niet mee, omdat ze niet mee kan omdat ze een afspraak heeft bij de belastingdienst wat deze week nog moest gebeuren, anders zou het haar veel geld gaan kosten.

Waarom moest dit nou toch weer zou zijn? Telkens valt er gewoon iets tussen. Je zou denken dat ´een onzichtbare hand´ dit doet, alhoewel ik daar helemaal niet in geloof. Ik had graag een keer een tijdje met haar alleen geweest.

Ik zou haar laten weten hoe de tentamentraining was geweest. Ik ben van plan om haar hierover op te bellen en dan te vragen of we iets samen zullen gaan drinken. Ik ben nog steeds dolverliefd op haar en dat ze door die k*tbelastingdienst nou niet mee kan vind ik echt klote. Sorry hoor maar dit moest ik even van me afschrijven.
Oud 27-11-2003, 19:12
probeer
probeer is offline
is natuurlijk altijd vervelend.. maarja.. niets aan te doen...
gewoon opbellen om ff te praten, en dan vrage of ze mss wat mee gaat drinken, of n hapje eten bij de griek?
Oud 27-11-2003, 19:17
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
synclinorium schreef op 27-11-2003 @ 11:53:
fout!!!

dan is het net alsof JIJ honger hebt, en je wilt wat eten en om niet onbeleefd te zijn vraag je haar maar ff mee. en de mac is zo lekker goedkoop, ben je ook niets te veel kwijt he
het hoeft niet altijd duur te zijn

vrouwen denken altijd maar dat wij oneindig veel geld hebben
Oud 04-12-2003, 07:35
stier
stier is offline
Ik heb haar sinds vorige week donderdag niet meer gezien en maandag heeft ze voor het laatst gemaild, als reactie op een mailtje van mij, waarin ik terloops vroeg of ze een vriend had. Die maandag antwoordde ze dus, ik stuur meteen wat terug, maar heb tot heden niets van haar ontvangen. Ik denk erover haar vandaag op te bellen en haar dan mee uit eten te vragen. Ik snap er niets van dat ze niet terugmailt, vorige week schreef ze nog: ik vind het wel heel leuk om met jou te mailen!

Ja, ik weet dat ik onzeker overkom en dat ben ik ook, ik ben zo verliefd op haar, ik denk de hele dag aan haar en als ik aan haar denk, dendert mijn hart zowat uit m´n lijf. Ze is zooo lief!!
Oud 04-12-2003, 07:59
miekmuis
miekmuis is offline
Bel haar inderdaad gewoon op

De meeste meisjes vinden het alleen maar leuk als een jongen
zoiets spontaans doet. Ik zou als ik dat meisje was, het hardstikke leuk vinden dat je me mee uit eten vroeg.

Het afwachten dat je nu doet brengt je helemaal nergens.
Oud 04-12-2003, 08:08
Verwijderd
Citaat:
stier schreef op 04-12-2003 @ 08:35:
Ik heb haar sinds vorige week donderdag niet meer gezien en maandag heeft ze voor het laatst gemaild, als reactie op een mailtje van mij, waarin ik terloops vroeg of ze een vriend had. Die maandag antwoordde ze dus, ik stuur meteen wat terug, maar heb tot heden niets van haar ontvangen. Ik denk erover haar vandaag op te bellen en haar dan mee uit eten te vragen. Ik snap er niets van dat ze niet terugmailt, vorige week schreef ze nog: ik vind het wel heel leuk om met jou te mailen!

Ja, ik weet dat ik onzeker overkom en dat ben ik ook, ik ben zo verliefd op haar, ik denk de hele dag aan haar en als ik aan haar denk, dendert mijn hart zowat uit m´n lijf. Ze is zooo lief!!
Shit man hoe lang wil je nog wachten en doe idd. niet zo onzeker. Dat komt echt niet leuk over hoor. Moet er niet aan denken als mijn vriendin zo super onzeker is. Gelukkig is ze dat niet. Kijk een x of een beetje onzeker kan wel maar jij vraagt echt alles aan het forum. Straks moeten wij haar nog uitvragen voor jou ook. Bel haar gewoon op en vraag of ze een xtje iets mee gaat drinken en geef wat hints...
Oud 04-12-2003, 10:59
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 23-11-2003 @ 13:55:
ik zou het superleuk vinden, dus ik zou het als ik jou was gewoon proberen...
Ook als het een heel lelijke jongen was?
Oud 04-12-2003, 11:28
stier
stier is offline
Ik heb haar zojuist gebeld. Ze is helaas ziek, niet zo opgewekt dus. Ik heb dat uit eten dus maar even achterwege gelaten. Waar ik wel heel blij mee ben, is dat ze vroeg of ik na het laatste tentamen iets bij haar kom drinken . Ik verheug me er nu al op.
Oud 04-12-2003, 11:29
stier
stier is offline
O ja, ze houdt enorm van chocolade (ik trouwens ook), dus ik ben van plan om een doos bonbons voor haar mee te nemen.
Oud 04-12-2003, 11:35
Verwijderd
Citaat:
stier schreef op 04-12-2003 @ 12:28:
Ik heb haar zojuist gebeld. Ze is helaas ziek, niet zo opgewekt dus. Ik heb dat uit eten dus maar even achterwege gelaten. Waar ik wel heel blij mee ben, is dat ze vroeg of ik na het laatste tentamen iets bij haar kom drinken . Ik verheug me er nu al op.
Hehehe dit lijkt mij dus duidelijk. Neem die bon bons mee en zoen haar, ik weet gewoon zeker dat ze je wil!
Oud 04-12-2003, 11:36
Margriet
Margriet is offline
Hee Stiertje,

Jeetje wat ben jij schattig zeg!!! Als dat meisje je niet leuk vind. klaar dan vindt ze je niet leuk. Ga met haar uit, dan weet je het.
Je hebt er helemaal niks aan als je zo loopt te twijfelen en ik kan me heel erg goed voorstellen dat je het lastig en beangstigend vind, maar dit is zo toch ook niet leuk voor jou...
Nee heb je al, ja kun je krijgen...
Waag de poging en laat het ons wel weten ..

Liefs,
Margriet
Oud 04-12-2003, 12:33
stier
stier is offline
Ik vind het fantastisch dat jullie mij met jullie raad ter zijde staan. Ik heb op dit vlak helemaal geen ervaring met meisjes. Alhoewel bijna alle meisjes aardig tegen me zijn en ik ook met alle meisjes goed kan opschieten (veel beter dan met jongens, komt goed van pas als je een meidenstudie doet), is het nog nooit zover gekomen als nu. Ik ben dus nogal onzeker zoals jullie weten, maar ik laat een meisje ook graag in haar waarde en wil niet dat ik opdringerig overkom. Ik ga in ieder geval naar haar toe (dat duurt nog even: morgen over 14 dagen, maar daardoor is de voorpret alleen maar groter) en neem die bonbons mee voor haar. Of zouden bloemen toch beter zijn? In ieder geval horen jullie het.
Oud 04-12-2003, 12:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
stier schreef op 04-12-2003 @ 12:29:
O ja, ze houdt enorm van chocolade (ik trouwens ook), dus ik ben van plan om een doos bonbons voor haar mee te nemen.
Kijk, jij hebt 't door
Oud 04-12-2003, 14:38
matti
matti is offline
bonbons of bloemen? maakt allemaal niet zoveel uit, zorg nu gewoon maar dat jij er bent , komt allemaal goed!
Oud 04-12-2003, 14:39
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Zolang de bonbons maar niet smelten is het goed
Oud 04-12-2003, 15:03
Verwijderd
zolang je ze maar niet zelf opeet
Oud 04-12-2003, 15:38
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
maria schreef op 04-12-2003 @ 16:03:
zolang je ze maar niet zelf opeet
samen mag wel. 'om te vieren dat de tentamens afgelopen zijn!'
Oud 04-12-2003, 15:55
Hawahaai
Hawahaai is offline
Klinkt leuk en positief!
Gewoon jezelf blijven, en gewoon zien waar je uitkomt!
Oud 04-12-2003, 16:15
ssjpan
ssjpan is offline
Ja gewoon doen en zelf zou ik bloemen leuker vinden, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Oud 04-12-2003, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 04-12-2003 @ 16:38:
samen mag wel. 'om te vieren dat de tentamens afgelopen zijn!'
maar niet van tevoren...

misschien kan je wel lief beterschaps e-kaartje sturen ofzo?
Oud 04-12-2003, 19:51
Mindfields
Mindfields is offline
Aaah, wat lief ik zou het wel heel leuk vinden als een jongen dat zou doen.

Maar ga je pas over 2 weken met haar naar Rotterdam?

Regels voor berichten