![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het vaak, als ik echt moe ben, en ik zit in de trein of auto oid. Monotome geluiden om je heen, saaiheid, zitten, moeheid.
Het lijkt net of je wegzakt, soort van bijna flauwvallen maar net weer niet ofzo. Best eng vind ik het, vooral omdat je er zo weinig tegen kan doen. Ik ben altijd bang dat ik echt ineens in slaap val oid. Voor zover ik weet, helpt alleen goed slapen en eten enzo er tegen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het interessant.
|
![]() |
Hoi! Gelukkig dat er zoveel mensen zijn die hier last van hebben (lullig voor hun maar ik ben niet de enige duz!)
ShoarmaSchaap schreef op 03-12-2003 @ 16:20: tja, als ik zeg out of body experience of een intense andere mind-state weet ik niet of je me gelooft. Maar dat is dus wat ik er over te zeggen heb. Het is niet ernstig heb het mn hele leven al, it's for your own good maar dat merk je nog wel. Bedoel jij echt uit het lichaam treden!? Want ik heb namelijk veel met het ''paranormale'' (laten we maar zegge) te maken gehad. Uittreden gebeurd (d8 ik) op de momenten dat je je daar voor concentreerd en niet als je op de fiets zit naar school, al had ik er wel meer last van als ik alleen fietste hoor. Ik wist eerlijk gezegt ook niet waar ik dit moest neerzetten ![]() Groetjes Merel |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Nachtelijks] Duizendmaal sterven in één nacht. Verwijderd | 13 | 01-11-2004 20:55 |