Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Echt fantastisch dat zo'n berocht zoveel reacties krijgt!
hahaha ik kots ook wel eens 's ochtends. Dan heb ik helemaal geen zin om iets te eten, maar heb ik wel honger en moet ik vroeg op en is het koud en donker en meer van dat gezeik. Dan eet ik toch maar iets. En ja ik heb dat ook als ik dan moet hoesten komt het wel es. dan heb je eerst zo'n raar gevoel in je ja waar is het eigenlijk in je keel ofzo. dan kots is even en dan gaat het weer prima! niet op rare plaatsen. In de wasbak of op de grond buiten. ![]()
|
-Kots jij vaak, ?
Nee -Wat is de raarste plaats waar je hebt gekotst? Wasbak. (zo heej!) -Als je het voelt opkomen, probeer je het dan terug te dringen en zoja hoe doe je dat? Nee -Heb je nog een leuk kotsverhaal? Was es op 'n feestje, ennuhm, ja. toen kotste ik ![]() Nee, maar ik stond te praten en op 'n gegeven moment halverwege 't gesprek draai ik m'n hoofd instinctief weg, en begin te kotsen. Word ik door een of ander iemand naar de wc geduwd, die vlakbij was in de gang. en net voor ik in de wc zou kotsen kwam er niets meer uit, heel kots spoor door de gang. gheh.
|
ghehe, het was echt gaaf daar......zelfs nog een biertje gekregen van gitarist!
aan het eind stond ik in de hal..... en echt ineens.....'fok man, ik moet kotsen'.....>wc gerend. vervolgens nog op de terugweg een paar keer gekotst en de 'goedemorgen'drank van straks is er ook weer uitgekomen inmiddels
||
Citaat:
![]() ik weet er alleen niet echt meer het fijne van.... behalve dat ik nog steeds hoofdpijn heb maar het kotsen lijkt minder te worden... vreemd... ik heb normaal nooit katers.... misschien .....is dit...DE GROTE OMMEKEER IK WORD VOLWASSEN EN VERANTWOORDELIJK......TEEEEEEEEEEERING
||
Citaat:
mja, wtf, het blijft kut... me hele lichaam gaat naar de klote zo langzamerhand.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maarja ik weet niet hoe lang je al regelmatig zuipt? maar een lichaam kan meer hebben dan je denkt. Je lever gaat misschien us na 10 jaar kapot als je drinkt zoals je nu drinkt. Gok ik |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
bijna een krat bier.... pakje peuken...portie paddo's en wat wiet
en weer terug bij af........nuchter...... de nuchterheid.....daar proost ik voor de laatste keer vanavond maar eens op
|
Verwijderd
|
Uhm..ik haal het altijd wel tot de WC gelukkig, of anders tot het bakje dat ik alvast naast m'n bek heb klaargezet. Ik weet hoe ver ik kan gaan en ik weet ook dat ik daar vrijwel altijd overheen ga. Het aantal keren dat ik tever ging is al niet meer op de vingers van twintig handen te tellen.
Ik heb wel eens flauwe dingen meegemaakt, zoals met twee vrienden over de balustrade van hun studentenflat gekotst van tienhoog, en gisteravond was ik heel erg dronken op een familiedag. Ik kon het toen echt niet meer inhouden en ben om vier uur 'snachts eruit gegaan, maar ik kon de plee niet vinden, dus ik deed de achterdeur open en ben op een stoepje over m'n nek gegaan. Bleek vanmorgen zo'n enorm plakkaat kots keihard aan de stoep gevroren te zijn, whaha ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is echt het topic van het jaar
![]() - Kots jij vaak, ? vrijwel nooit, wel vaak de neiging maar het komt (gelukkig?) nooit eruit. - Wat is de raarste plaats waar je hebt gekotst? over mn kussen terwijl ik lag te slapen... werd midden in de nacht wakker met stukjes in mn haren en zo ![]() -Als je het voelt opkomen, probeer je het dan terug te dringen en zoja hoe doe je dat? rusitg blijven ademen, concentreren -Heb je nog een leuk kotsverhaal? er hebben 4 mensen in de vijver voor gekotst, bij toeval begon hun naam allemaal met een J. Vooral Jacob was lekker bezig, toen hij zijn eerste glas (en daarna de rest van de fles) Pisang had ontdekt, kreeg hij het warm en vond het nodig om zijn hoofd in de vijver te steken. Heeft daarna ook gelijk de hele vijver ondergekotst en daarna de wasbak binnen, en daarna de wc nog. De volgende dag was alles weg uit de vijver, ik zag alleen de vissen wat laatste aangespoelde restjes wegwerken... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opnieuw iemand weggepest uit Utrechtse wijk Gatara | 172 | 12-05-2009 07:30 | |
De Kantine |
het grote kots-topic Verwijderd | 58 | 10-11-2008 10:50 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 22 Verwijderd | 500 | 05-02-2004 22:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bijbel of Koran???? Think twice | 129 | 22-02-2002 21:47 |