Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
bigwig
no use for a name vond ik minder want die speelde veel hetzelfde als het jaar daarvoor... maar bigwig was zo'n succes omdat ik al best wel lang op ze zat te wachten, omdat ik alle nummers ken en eigenlijk al hun werk vet vind. En dat ik ze nog heb mogen ontmoeten was ook niet mis natuurlijk ![]() en het concert zelf was gruwelijk omdat ze echt een prachtige lijst aan nummers hadden gespeelt en ze speelde gewoon goed ![]()
|
Maiden op Graspop dit jaar was erg goed
![]() Oh en Godspeed you! Black Emperor (of was het toen Godspeed! You black Emperor? In ieder geval geen Godspeed you black Emperor!) volgens mij 2 jaar geleden in Dublin.
Laatst gewijzigd op 03-12-2003 om 15:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en de eerste en tweede keer caesar was ook vrij briljant, hoewel de tweede keer kwalitatief beter. De eerste keer was gewoon leuk omdat ik 13 was ![]() en Ilse DeLange op 12 juni in Vredenburg was ook heel tof. Hele sfeer, geweldige band, goed op dreef, e.d... |
![]() |
|
Foo Fighters Bizarre 2001
The Fire Theft Paradiso 2003 The Living End 200? W2 Boy Sets Fire Deconstruction Tour Hmh Smashing Pumpkins Ahoy 2000 The Get Up Kids Melkweg 2003 Caesar Doornroosje Queens Of The Stoneage 013 2002 Green Day Lowlands 1998 dacht ik Portishead Lowlands 1998
Laatst gewijzigd op 04-12-2003 om 16:01. |
![]() |
|
Voor mij persoonlijk: Cro-Mags met JJ op Hellfest vorig jaar.
In het algemeen genomen denk ik dat Integrity op Ieper de beste show is die ik OOIT gezien heb, holy fuck wat was dat geniaal.
|
![]() |
|
![]() |
shelter in de goudvishal, 2002
ill nino in 013, 2001 boysetsfire in de melkweg, 2003 silverchair in paradiso, 2003 bad religion in de melkweg, 2002 staind op pukkelpop, 2003 a perfect circle in leuven, 2003 caliban op groezrock, 2003 atreyu in de platte zoal, 2003
||
Citaat:
Ik ben jaloers ![]()
|
Verwijderd
|
hmmm....da's best moeilijk.
erg goed vond ik in ieder geval: bsf in de melkweg.2003 thursday op pukkelpop 2002 tool- groningen 2002 portishead lolwands 1998 isis- gvh 2003 er is zoveel, dat ik er al heel veel niet meer weet, zeker nu ziet, mijn hoofd zit volgeladen met als die werkstukken die nog af moeten ![]() |
![]() |
|
Pink Floyd (londen, 10 jaar geleden ofzo).
Nine Inch Nails - Werchter 2000 Green Day - Bizarre 2001 Metallica - Le Bataclan Parijs 2003 (andere 2 clubshows waren net iets minder, 3 keer Metallica op 1 dag) Jane's Addiction - Paradiso 2003 Cooper Temple Clause - Reading 2003 Eighties Matchbox B-Line Disaster - Reading 2003 Libertines - Reading 2003 Mars Volta - 2xvoorpro RHCP + Reading 2003 + Melkweg Static-X - Orlando 2003 Rolling Stones ACDC - Oberhausen 2003 Eric Clapton - 200(0 of 1) Kings Of Leon - Paradiso 2003 A Perfect Circle - Ahoy 2003 Oasis - Londen Finsbury Park 2002 Iron Maiden - Dynamo 2000 Manic Street Preachers - Paradiso 2002 Muse - Werchter 2000 Radiohead - Arnhem 2003 Rammstein - HMH 2002 Red Hot Chili Peppers - Ahoy 2003 (2x) + Utrecht 2001 Datsuns - Melkweg 2003 Er zijn er vast VEEEEEEEEL meer, maar deze springen zo in mijn hoofd. |
![]() |
|
My Dying Bride in Patronaat
The Gathering; veel Circle op Groezrock Sophya in Patronaat Opeth in Tivoli Diorama in Patronaat Tool op Ozzfest Machinehead in 013 A Perfect Circle in Ahoy Groovie Ghoulies in Patronaat Ikara Colt op Lowlands Deftones in HMH Radiohead in Geldredome Silverchair in Paradiso The Mars Volta op Lowlands Mudvayne in Melkweg
|
Mijn mooiste concert heb ik gemist: Biffy Clyro op Waterpop
Maar die ik wel heb gezien: -Radiohead op Werchter (vond ik beter dan Arnhem, misschien omdat ik toch meer kon zien en veel dichter bij stond) -Kaizers Orchestra op Lowlands
|
hehe, aantal mensen hebben een heleboel, dus zal ik dat ook maar de bands noemen die zo bij me op komen, maar het is wel moeilijk....
allemaal in Vera nada surf kaizers orchestra (komt in februari weer) heideroosjes (komt in jan/feb/maart weer) cd/boek presentatie meindert talma thermals jammah tammah jaya the cat (komen januari/februari weer, voor de liefhebbers) beef@simplon
||
Citaat:
![]() owja, en ik ga morgen naar de Heideroosjes in Hilversum, heb er wel zin in ![]()
|
Verwijderd
|
Metallica op Werchter, 2003
Misfits (Project 1950 eigenlijk) in de Patronaat, 2003 Er was wel meer leuks maar dit waren de 2 concerten waar ik het meest naar had uitgekeken van alle concerten die ik gezien heb, en ook al was Project 1950 niet zo heel erg goed, Jerry Only was gewoon ongelooflijk cool enzo ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Geluidsoverlast bij concerten Trimm Trabb | 23 | 30-05-2010 23:50 | |
Muziek |
beste/slechtste concert asjdfl | 23 | 27-08-2008 15:12 | |
Muziek |
beste concerten ooit? Maija | 115 | 09-08-2005 15:09 | |