Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2002, 20:29
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
help help help
mijn vriend is volgende week jarig, en ben al zoalng aan denken over wat ik zal kopen, en geen idee, op het volgende na:
- een zilveren armbandje of ring met persoonlijke booschap
zeg alles maar wat in je opkomt, maakt niet uit wat, als je iets wil weten van hobby ofzo hoor ik het wel
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel thnxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

(sorry, weet dat al heel vaak is hgeweest, maar moet wat tips hebben!)
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2002, 21:08
spinningduck
spinningduck is offline
Ik geef mijn vriend een mooie broek voor z'n verjaardag, dat heeft hij hard nodig (hij is arm studentje), hij vindt het leuker als ik hem iets geef waar hij wat aan heeft, dan een armband of ketting ofzo...maarja meningen verschillen natuurlijk, maar ik geef zulk soort cadeautjes gewoon zomaar of met valentijn ofzo

liefsssss
Oud 08-05-2002, 21:25
~Roosje~
~Roosje~ is offline
maakt niet uit joh!
snap dat je dringend tips nodig hebt, oké hier komen er een paar:
etentje
dagje pretpark
picknick op het strand (romantisch )
cd'tje
dvd
kussentje met persoonlijke boodschap erop gedrukt
fotolijstje met jullie of jou foto erin

ja, sorry ben niet echt in een bepaald creatieve bui, als ik nog iets weet hoor je het wel!
in ieder geval veel suc-6!!!
liefs Roos
Oud 09-05-2002, 08:57
U-NiQ
U-NiQ is offline
- Ketting of armbandje (Standaard )
- T-shirt of een mooie trui
- Geurtje
- Foto van jezelf in een mooi/bijzonder lijstje
- Grote teddybeer
- Een romantisch dineetje
Oud 09-05-2002, 10:46
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik had mn vriend voor zn verjaardag een zilveren armband gegeven (zo'n brede jongensarmband) met "Silke - Sjaak" aan de voorkant erin gegraveerd en op de achterkant: "19-04-2001", onze datum van verkering. Daar was hij heel erg blij mee en vond t ook heel lief enzo.
Oud 09-05-2002, 13:02
Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
ik had mn vriend voor zn verjaardag een zilveren armband gegeven (zo'n brede jongensarmband) met "Silke - Sjaak" aan de voorkant erin gegraveerd en op de achterkant: "19-04-2001", onze datum van verkering. Daar was hij heel erg blij mee en vond t ook heel lief enzo.
ow.......bij datum van mij en mijn vriendin.............19-04-2002 soortgenoten?
Oud 09-05-2002, 13:06
*mystery*
*mystery* is offline
lekker geurtje,
dagje uit,
cd,
een broek of shirt dat ie graag wil hebben,
etc.
Oud 09-05-2002, 18:19
Oen
Oen is offline
Ik zou echt nooit een kettinkje of armbandje etc etc willen krijgen.
Een lekker avondje verwennen daar ga ik helemaal voor, en dat zal ik echt niet vergeten, als mijn vriendin dat zal doen. Lekker romantisch maken, een etentje hoeft echt niet van te voren is alleen maar veel te duur, en je kan daar niks ondernemen. Een lekker massage ofzo, met een drankje erbij, en de afronding die kan jezelf ook wel verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 18:32
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
Oen schreef:
Ik zou echt nooit een kettinkje of armbandje etc etc willen krijgen.
Een lekker avondje verwennen daar ga ik helemaal voor, en dat zal ik echt niet vergeten, als mijn vriendin dat zal doen. Lekker romantisch maken, een etentje hoeft echt niet van te voren is alleen maar veel te duur, en je kan daar niks ondernemen. Een lekker massage ofzo, met een drankje erbij, en de afronding die kan jezelf ook wel verzinnen.

ja, vind ook helemaal geweldig, maar probleem: hij woont 50 km van me af, en mag van zijn moeder niet bij me slapen !
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 19:36
Mark
Mark is offline
Ik denk dat de meeste jongens niet veel hebben met armbandjes en kettingen.... Ikzelf iig niet zo..

Ik zou liever iets krijgen waar ik dagelijks iets aan heb. Nog liever een mooie trui of een stoer T-shirt dan een armband ofzo..... Zelf ben ik helemaal gek van baseball-petjes, dus verzin iets waar hij iets aan heeft.

Trouwens een leuke avond bij je thuis was ook heel leuk geweest hoor. En ikzelf zou het helemaal niet erg vinden als mijn vriendin niet iets groots/duurs/kostbaars zou kopen. Het gaat meer om het gebaar en om de bruikbaarheid.

Wat voor figuur is het? Wat doet ie, gaat ie naar school? Hoe oud issie? Doet ie aan sport?

Snow
Oud 09-05-2002, 20:18
Kupu
Kupu is offline
Is ook al eerder gezegd, maar voor mij is het gevoel dat erchter zit veeeeeel belangrijker... al geeft ze me een paar lelijke sokken... ik zal elke keer dat ik ze aantrek aan haar denken Daar gaat het om!

Maar ehhhm leuke ideetjes voor een cadeau... ehhhhm tja... een kettinkje met zo'n naamhangertje zeg maar erbij zou ik toch wel leuk vinden, armband al wat minder... Of iets met zijn hobby, of iets wat alleen voor jullie waarde heeft, een soort 'inside-grapje' tot cadeau omgevormd of zo... Of maak zelf iets! Das helemaal toppie!!! Een hele mooie felicitatiekaart om mijn part! Zelf maken zou voor mij wel het mooiste zijn denk ik!

Maja nog suc6 ermee he!
Oud 09-05-2002, 21:14
badtothebone
badtothebone is offline
Ik zou het ook heel erg leuk vinden als zij een tong piercing kreeg.
En het hoeft geen probleem te zijn dat je niet bij hem mag slapen, neem gewoon een hele zaterdag of zondag, en doe alle gordijnen dicht, dan lijkt het net nacht. Beetje creatief zijn
Oud 09-05-2002, 23:48
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Hoe heet hij? Steel je vriend het kees: een kees-verwen-dag
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 12:11
Built to last
Built to last is offline
ringen met inscriptie doe nhet meestal wel goed
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 11:42
sunflouwer
sunflouwer is offline
mijn vriend heeft hekel aan boeren-patser-kettingen enzow, dus daar moet ik nooit mee aankomen (kvind het zelf ook spuuglelijk)

ik geef hem voor zijn verjaardag een tatoo. Dat wil hij al heel graag maar mag niet van zijn ouders voor zijn 18e. Dus als hij 18 wordt mag hij van mij een tatoo laten zetten. HIj neemt er eentje op zijn heup...

Verder heb ik heb een coole lamp gegeven
een cd
een duimring
cocktail shaker
coktail glazen
en etentjes
een knuffelbeest
en geurtje

die kadootjes heb ik heb eigenlijk gewoon zomaar gegeven, of omdat we een bepaald aantal maanden hadden enzow

veel succes, laat je even weten wat je hebt gekocht? kiszes carina
Oud 11-05-2002, 15:38
louis84
louis84 is offline
Dat hebben heel vaaak mensen, dat ze niet weten wat ze moeten kopen voor hun liefje. Ik vind dat als je liefje van je hou, dat diegenen alles geweldig vind van wat ie krijgt van je.
Maar misschien iets voor zijn hobby ofzo, of een ketting met jouw naam erop??? op ring met jouw en zijn naam erop??? Mare wat ook kan, mare wat je waarschijnlijk niet gaat kopen, een vibrator, waarmee hij jou ff lekker kan bevredigen, super gaaf kadootje voor hem Tis maar een tip, niet gelijk aanvallen a.u.b.

Groetjes Louis
Oud 11-05-2002, 18:09
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
louis84 schreef:
Dat hebben heel vaaak mensen, dat ze niet weten wat ze moeten kopen voor hun liefje. Ik vind dat als je liefje van je hou, dat diegenen alles geweldig vind van wat ie krijgt van je.
Maar misschien iets voor zijn hobby ofzo, of een ketting met jouw naam erop??? op ring met jouw en zijn naam erop??? Mare wat ook kan, mare wat je waarschijnlijk niet gaat kopen, een vibrator, waarmee hij jou ff lekker kan bevredigen, super gaaf kadootje voor hem Tis maar een tip, niet gelijk aanvallen a.u.b.

Groetjes Louis

hehehhehe, die vibrator hebben we daar niet voor nodig
ennuh, kettinkje heeft hij al met me naam, ring kan, maar in principe draagt hij geen ringen... maybe wel als ik koop, maar xie hem vrijdag, dus dan wilde ik ook al voor ieder een half hartje met letter, omdat we dan 3 maanden samen zijn, maar dan heb ik dus nog geen verjaardagscadeautje....
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 23:34
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
tja, toen mijn vriend jarig was wist ik ook absoluut niet wat ik voor hem moest kopen. We hadden toen ook pas kort (iets meer dan een maand) en dan vind ik echt een ring met inscriptie ofzo totaal geen optie, of ketting met namen. Ik heb hem toen uiteindelijk een boxer met Pikachu gegeven, omdat hij Pikachu nog steeds leuk vind (hij is 20 ), maar als hij nu jarig geweest was, zou ik hem denk ik gewoon een avondje bij mij uitnodigen, zorgen dat mijn ouders er niet zijn, en voor hem koken en hem gewoon heel erg verwennen en hem dan een cadeau geven op een moment dat hij het niet verwacht, maar zou inderdaad ook niet weten wat.
Iets waar hij fan van is ofzo
iets wat met zijn hobby te maken heeft
geurtje
fotolijstje vind ik zelf niet echt leuk
weet het eignelijk ook niet
Reageren

Regels voor berichten