Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het zou ook zo kunnen zijn dat de game te oud is anyway, zitten er toevallig krassen (niet die synchroon-rond lopen met het middenpunt dan) op oid?
|
Heerlijk, zo'n spelletje uit de budgetbak voor 2 euro zeker? Tsja dat gaat niet werken hč, zo'n Win95' spel onder XP..Tenminste, je kunt ook nog XP compatibaliteitsmodus inschakelen, dat al eens geprobeerd?
Worms blast is niet eens leuk.. ![]() Voortaan dus even opletten welke game je koopt en of het allemaal gaat werken. Mijn vertrouwen in Ubisoft is trouwens ook miniem. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 06-12-2003 om 11:10. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zaten overigens geen krasjes o.i.d. op de cd, dus dat kan het ook al niet geweest zijn. En het is inderdaad nog niet eens zo'n oud spel! ('team 17 2002 software?')
Overigens heb ik het spel inmiddels al kunnen installeren, maar zodra ik het nu wil starten opent een zwart scherm met zo'n zandloper, na een paar tellen lijkt het beeld zichzelf ineens te vergroten (dat denk ik af te kunnen leiden uit het feit dat de zandloper ineens dubbel zo groot wordt) en vervolgens sluit het scherm zichzelf en zijn we terug bij af... Wat kan DIT nou weer zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het kan aan zoveel dingen liggen - te oude of niet compatible drivers van je videokaart (als ik die verhalen over dat vergrotende scherm hoor denk ik daaraan). Maar het is vrijwel onmogelijk om daar achter te komen via internet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
HELP!!! instalatie probleem diem terror!!!! | 3 | 25-08-2005 10:40 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
Software & Hardware |
Problemen bij het installeren en spelen van games Rollie | 7 | 19-09-2003 08:35 | |
Software & Hardware |
grafische kaart en geheugen probleem I-brahimovic | 4 | 01-06-2003 12:03 | |
Software & Hardware |
xp werkt gewoon niet bij spellen smelley | 18 | 27-11-2001 21:56 | |
Games |
HELP me PLZ. XP DOET VAAG BIJ SPELLEN smelley | 4 | 25-11-2001 23:28 |