Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
stel je hebt christelijk terroristen, mag je die ook niet? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Amerikaanse terroristen zijn btw de grootste schruken die er bestaan hebben zelf voor de meeste doden gezrogd, zogemaand om de rvede te bewaren ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vond jij de aanval tegen irak juist? Ja dus, en andere mensen waren er fel op tegen. Maarja dat boeit jou geen ene kont. Alles wat de amerikanen doen zijn zo goed in je ogen. En zoals ik al zei: het ede incident was door de media zelf verzonnen tis een feit schat ![]() ga huilen jij ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach man, jij kent geen 1 marrokaan weet ik zeker. Als ik soms nederlanders over turken of marrokanen hoor praten, ga ik toch ook niet alle nederlanders wantrouwen? ![]() ![]() weet ik ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die marrokaanse meiden vind jij alleen aardig omdat ze er waarschijnlijk leuk uitzien, kheb je wel gezien bij de topic: zeg wat positiefs over de forummer boven je. je zei zowat tegen elk meisje dat ze mooi was, wie probeer je hier te regele ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oww dus je zegt al dat je wanhopig bent ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wrom probeer je ze dan op het forum te regelen? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Elk meisje vond je mooi>? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meisjes hebben wel meer positieve eigenschappen dan mooi zijn alleen hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Auto´s die gaan stoppen op plekken waar ze gewoon door mogen rijden. Dan blijf ik staan wachten omdat ik denk dat die auto gewoon door rijdt. Maar dan denkt die auto dat ik hem voorrang geef en gaat weer rijden. Net op het moment dat ik besluit dat ik toch maar wel ga rijden.
Jaja. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|