Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2003, 21:07
sas_andrea
sas_andrea is offline
als jij je er goed bij voelde? waarom niet? zelf vind ik dat te vroeg, maar dat komt dat ik moeilijkheden heb mezelf bloot te geven en anderen in vertrouwen te nemen. gevoel zit gewoon nog niet na 3 weken goed bij mij. maar als dat wel voor jou werkt, why not?
Oud 29-11-2003, 23:53
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-10-2003 @ 11:22:
dat is een volkomen normale leeftijd voor een eerste keer.
Ja maar het is tegenwoordig ook volkomen normaal om te vroeg seks te hebben. Vooral jonge meisjes worden stelselmatig door oudere jongen emotioneel misbruikt voor seks.

Ik kan niet oordelen over deze situatie maar ik vind het helemaal niet raar dat ouders hier ongerust over zijn. Ik ken zat vrouwen die nu tegen mij zeggen dat hun eerste seksuele ervaring veel te vroeg was en dat ze er toen eigenlijk niet aan toe waren. Maar ze zeggen er ook bij 'maar dat had je me toen niet moeten zeggen'. En zo is het. Op die leeftijd staan pubers niet echt open voor kritiek.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 07:42
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik zie het probleem niet zo als jij je er goed bij voelt. Ik zou pas zeggen dat het te vroeg is geweest als je er achteraf spijt van hebt gekregen.! Maar dat heb jij niet.
En je moeder is wel ernstig ouderwets, vraag me trouwens af waarom je het uberhaubt tegen je moeder hebt verteld. Je had ook niet kunnen verwachten dat ze het zou aanmoedigen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 14:32
watervrouw
watervrouw is offline
Eey meis

Ik vind 3 weken helemaal niet vroeg. Heb ik ook gedaan met mijn vriend. Als jij je er goed bij voelt is het goed toch. Daar kan niemand verder van zeggen dat ze het niet vinden kunnen.

groetjes
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 14:55
elledc
elledc is offline
Bij mij was het na 1 week. Dat hoeven mijn ouders helemaal niet te weten. Als het veilig gebeurt dan zie ik geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:07
Verwijderd
Volgens mij snappen sommige mensen niet wat die moeder met vroeg bedoelde... het gaat niet over leeftijd maar om het feit dat het pas 3 weken haar vriend was...

Tja het is wel snel maar dat maakt verder ook niet uit toch?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:27
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 29-11-2003 @ 00:26:
18 te vroeg? ik dacht dat 12 vroeg was.....
rare bekrompen reactie van je ma hoor En idd als jij je er goed bij voelt, lekkere middelvinger naar de mensen die daar wat over te mekkeren hebben
niet 18 jaar te vroeg...
3 weken te vroeg

Het ligt net aan de situatie en aan de persoon! Andere personen kunnen dit niet bepalen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 12:55
Verwijderd
Citaat:
** Phoebe ** schreef op 13-10-2003 @ 22:38:
eey mensjuz
ikke ben na drie weken met me vriend naar bed geweest....ik voelde me dr goed bij en hij ook duz da iz geen probleem...alleen nu ik het laatst tegen een vriendin van me zei...vond ze het nogal vroeg...en mu moeder maakte me uit voor hoer en slet....wat nu...ben ik egt zo vroeg....

kuzzie

Phoebe
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 12:56
Verwijderd
Dat is dus echt niet erg. Ik zou er niet mee zitten. Als jij er d'r goed bij voelt hou het dan zo!!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 13:31
moenbase
moenbase is offline
Echt belachelijk dat je na drie weken al met je vriend naar bed ging. Moet niet kunnen hoor.
Oud 07-12-2003, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 30-11-2003 @ 00:53:
Ja maar het is tegenwoordig ook volkomen normaal om te vroeg seks te hebben. Vooral jonge meisjes worden stelselmatig door oudere jongen emotioneel misbruikt voor seks.

Ik kan niet oordelen over deze situatie maar ik vind het helemaal niet raar dat ouders hier ongerust over zijn. Ik ken zat vrouwen die nu tegen mij zeggen dat hun eerste seksuele ervaring veel te vroeg was en dat ze er toen eigenlijk niet aan toe waren. Maar ze zeggen er ook bij 'maar dat had je me toen niet moeten zeggen'. En zo is het. Op die leeftijd staan pubers niet echt open voor kritiek.
Ik ken wel wat meisjes (of nouja, kennen... forumkennen zeg maar) die ontmaagd zijn op hun 14e of 15e en daar spijt van hebben, maar op hun 18e... hm... wel mensen die zeggen dat 't met de verkeerde persoon was, maar niemand die het te vroeg vond.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 30-11-2003 @ 08:42:
Ik zie het probleem niet zo als jij je er goed bij voelt. Ik zou pas zeggen dat het te vroeg is geweest als je er achteraf spijt van hebt gekregen.! Maar dat heb jij niet.
Hoe kun je dat nu al weten? Misschien gaat het over een paar maanden uit en heeft ze er dan wél opeens spijt van (puur hypothetisch).
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-12-2003 @ 15:07:
wel mensen die zeggen dat 't met de verkeerde persoon was, maar niemand die het te vroeg vond.
Dat kan toch net zo jammer zijn, als je eerste keer met de verkeerde persoon was?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 14:21
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 07-12-2003 @ 15:12:

Dat kan toch net zo jammer zijn, als je eerste keer met de verkeerde persoon was?
'tuurlijk, dat is net zo goed hartstikke jammer, maar het heeft niets te maken met of jijzelf er aan toe bent of niet
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 14:28
Tha Joker
Tha Joker is offline
girl, 18 is gewoon flexe leeftijd weet je...

ik bedoel, ik was net 16, m'n meis 14, so what, me pa heeft me ook uitgemaakt voor pedo ... But just don't give a fuck!

ik bedoel, jij voelde je goed, hij voelde zich goed... da zit wel geramd (hehehehehe )
Oud 07-12-2003, 14:31
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Tha Joker schreef op 07-12-2003 @ 15:28:
girl, 18 is gewoon flexe leeftijd weet je...

ik bedoel, ik was net 16, m'n meis 14, so what, me pa heeft me ook uitgemaakt voor pedo ... But just don't give a fuck!

ik bedoel, jij voelde je goed, hij voelde zich goed... da zit wel geramd (hehehehehe )
Wat een kutreactie van je vader
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 14:31
Tha Joker
Tha Joker is offline
Citaat:
Ireentje schreef op 07-12-2003 @ 15:31:
Wat een kutreactie van je vader
kinda... nahja, tis wel fuck, als ze zo doen, maar m'n huid is dik
Oud 07-12-2003, 16:14
desiree1986
desiree1986 is offline
Ik vind dat ouders hun kinderen niet ongegrond voor zoiets uit mogen maken alleen omdat ze een andere mening hebben.

Dat anderen zeggen dat je moet liegen over seks vind ik niet. Als je ouders seks niet accepteren kan ik het me voorstellen, en dan is het wat mij betreft ok, maar als je een goede en redelijk open relatie hebt met je ouders, zou je het moeten kunnen vertellen. Natuurlijk mag je moeder/vader (ook aan Tha Joker gericht) een andere mening hebben, maar zoiets, echt ongelofelijk..

Ik zou bijna gaan denken dat jullie ouders het niet zo nauw nemen met respect.. wat uiteraard van TWEE kanten moet komen.
Oud 07-12-2003, 16:25
Sirenie
Sirenie is offline
Als je zulke kinderachtige taalgebruik hebt, was het misschien te vroeg ja, maar dit moet je niet serieus nemen hoor.

Nee meid, als jij je er oké bij voelt, is dat zeker niet te vroeg! Ik zou niet naar je moeder luisteren, ze is in een ander tijdperk opgegroeid, dat is duidelijk, en daar kan zij ook niks aan doen. (ik zou zoiets zoiezo niet aan mijn mama vertellen) Als het te vroeg was kom je daar nog wel achter en als het de juiste persoon niet is ook, maar er is niks mis aan met op je bek gaan!
Maak je maar geen zorgen hoor, zolang jij je er goed bij voelt is er niks mis met je.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten