Advertentie | |
|
![]() |
|
En toen wie der een oanrander. Nou, ik sei vansels dat hij de broek maar oppe knibbels dwaan moest, en dan soe ik de rok omheeg dwan...
Tja, en doen koe ik der vansels sneller vantroch mei mien rok omheeg dan dat hij koe mei sien broek oppe knibbels Teake van der Meer ![]() Niet mijn favo, wel een leuk stukje ![]()
|
Verwijderd
|
Lebbis en Jansen:
Lebbis: wij kunnen tegenwoordig apparaten maken die we zelf niet meer begrijpen. Jansen - Hoe meer je drinkt. hoe minder geweld Lebbis - Nee Jansen - Bewijs.... hebben jullie andre hazes ooit iemand zien slaan ? ![]() ![]() ![]() ![]() Youp van het Hek:"Je kan je vrouw tegenwoordig laten restaureren" |
![]() |
||
Citaat:
Er is ook 'n stukje van Eric van Sauers over televisienegers.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Damn, wat is er veel goed cabaret.. Bert Visscher met weven is ook zo leuk!!!! ![]() Liefs, Margriet ps.. Teeuwen trouwens ook over de bijbel; erg leuk ![]() ![]() ![]()
|
Theo Maassen
__________________ Stukje over zijn broer ---> Mijn broertje is écht zo iemand die nooit echt volwassen is geworden. Ook omdat hij op 16-jarige leeftijd is overleden Fillosofen, die denken de hele dag na over de zin van het leven. Nu weet ík niet wat de zin van het leven is, maar het lijkt me niet dat het de bedoeling is omdaar de hele dag over na te denken. Dus volgens mij zit je als filosoof altijd fout. Twee geloven op één kussen, daar ligt de duivel tussen En de waarheid ligt in het midden Ik discrimineer niet. Voor mij zijn alle buitenlanders hetzelfde, echt waar Je hoefde op het bedrijf de naam Henk van de Tillaart maar te laten vallen, en iedereen wist over wie je het had... Henk van de Tillaart natuurlijk Zo kan ik nog wel even doorgaan. Schitterend Ik vind hem beter dan Teeuwen...
|
Bert Visscher over kamperen:
Rugzak? Wat nou rugzak? Volgens mij is dat gewoon de naam van de uitvinder: rugzak!! ... En z'n broer heet slaapzak. Vlieg! Kan ik niet! Te laat! Niet doen! Niet doen! Jaweeeel! Flikkert dat pannetje van dat éénpittertje, de aardappels rollen door het gras, jij gooit ze weer terug in het pannetje, dan kijkt je vriendin en die vraagt: "eten we andijvie?" "nee trut, dat is gras!" Daarna nota bene nudistenbingo! Bingo in je blote reet! Zit je daar: 34! 12! 64! |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet meer waar het stuk "Kamperen" uit komt, dat is té lang geleden op tv geweest. |
![]() |
|
Bert Visscher: "Ut boek viel me aan! Zag jun ut?!?!" & Alle tekst uit ´ik wist het niet meer`& "Een grote barbeque, Pino erop, allemaal een plakje" + "Ik ben iniminie en ik loop op een zebra... VROEMMMM"
![]() Hans Teeuwen: Heel 't stuk van ´Jostiband` & Nostradamus helemaal ( ![]() ![]() ![]() ![]() En zo ken ik uuuuren doorgaan... Hans en Bert zijn mijn toppers!!! ![]()
||
Citaat:
Die zijn ook allemaal kickûh!!!!!!! ![]() ![]() ![]()
|
"Nee jongen, dat is niet spannend..VROEGER was het spannend. Ik weet nog goed. Het was in de 2e Wereldoorlog....o nee, nou vergis ik me, het was vorige week dinsdag. De Duitsers vielen Polen binnen...O nee het was toch de 2e Wereldoorlog"
"Met al die Drentse koala's eh, eh carburateurs, al die Drentse carburateurs" "Sterker nog al mijn vrienden hebben nu nog steeds malaria...gelukkig heb ik niks Flebberefleb!!" Ik weet niet meer van wie ze zijn, maar ze zijn geweldig...
|
|
|