Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2003, 18:28
tinus11
tinus11 is offline
wat zijn je favo uitspraken van cabaretiers (behalve hans teeuwen want daar is al een topic over.
ik zal zelf een voorzetje geven:

herman finkers: alle dieren hebben een maandelijkse cyclus, behalve de weekdieren
klaas van der eerden: betonnen ron had ook een huisdier: een reefteef. en die miste hij zo want die pijpte zo lekker
de vliegende panters: 90% van alle snackbarsnack komt uit frankrijk en de mexicano dan?
bert visser: het belangrijkste bij bloemschikken is een helm
Oud 14-11-2003, 20:41
Margriet
Margriet is offline
Javier Guzman: Het is oneerlijk. Het is oneerlijk dat JFK werd doodgeschoten in Dallas vanuit een etage boven een boekwinkel en als iemand op dit moment moet worden doodgeschoten is het wel Bush. Maar wij weten met zijn allen dat hij nooit in de buurt van een boekwinkel komt.

Bertje Vis: Slaapliedje --> Maar niet vragen of die slaap, maar niet vragen of die slaap anders krijg je weer: ja ik streel altijd in mijn slaap.. 2-0 jij maakt ontbijt...

Hans Teeuwen: Boom...
Jongen waar kom jij nou weer vandaan??
Is een beetje moeilijke vraag hè? Waar komen we vandaan, waar gaan we naartoe? Beetje moeilijke vraag om 4 uur 's nachts in je ondebroek op de trap
(ga ik nog es in de les gebruiken als ik te laat kom )

Nilgun Yerli: Mijn vader heet meneer gastarbeider en ik heet mevrouw allochtoon...
(dat hele stukje)

Lenette van Dongen: ( Ik weet niet precies hoe het heet, maar het gaat over op vakantie gaan en hoe dat dat in de auto gaat met haar man... Ik heb me iig tranen gelachen ) Zo heerlijk manonvriendelijk

Uhm... Volgens mij kan ik zo nog wel even doorgaan

Liefs,
Margriet
Oud 14-11-2003, 22:42
freakinaround
freakinaround is offline
hans teeuwen:
"Hoe weeeet je dat allemaal? Boek?! Welk boek?!
BOEIEND, BOEIEND, INTERRESSANT!!"

"alle vrouwen zijn KUTHOEREN!!"

Oud 15-11-2003, 01:13
Verwijderd
Youp van 't Hek in een oudejaarsconference. Een stukje over mensen die van 4 naar 2 benen gingen.
"En dan loop je daar als mens op armen en benen en dan gaat er ineens in staan; 'He, je kan best ver zien zo'".
Oud 17-11-2003, 08:56
Margriet
Margriet is offline
Citaat:
lafjuh schreef op 15-11-2003 @ 02:13:
Youp van 't Hek in een oudejaarsconference. Een stukje over mensen die van 4 naar 2 benen gingen.
"En dan loop je daar als mens op armen en benen en dan gaat er ineens in staan; 'He, je kan best ver zien zo'".
Hahahahahaha de man is zo goed!!!!! ...
Damn ik was hem gewoon vergeten ...
Maar hij is goed!!!
Liefs,
Margriet
Oud 17-11-2003, 17:32
tiram
tiram is offline
En toen wie der een oanrander. Nou, ik sei vansels dat hij de broek maar oppe knibbels dwaan moest, en dan soe ik de rok omheeg dwan...
Tja, en doen koe ik der vansels sneller vantroch mei mien rok omheeg dan dat hij koe mei sien broek oppe knibbels

Teake van der Meer

Niet mijn favo, wel een leuk stukje
Oud 17-11-2003, 22:16
Bravo
Bravo is offline
Hans Teeuwen: Mijn zevende imitatie is een uhh hele luie straatmuzikant: tralalala, geld?
Mijn negende imitatie is een kolkiekolkiefratfrat: ´n kolkiekolkiefratfrat...

Oud 19-11-2003, 12:29
Verwijderd
Lebbis en Jansen:

Lebbis: wij kunnen tegenwoordig apparaten maken die we zelf niet meer begrijpen.

Jansen - Hoe meer je drinkt. hoe minder geweld
Lebbis - Nee
Jansen - Bewijs.... hebben jullie andre hazes ooit iemand zien slaan ?

Jansen:Ik zeg altijd:"Als je moet afvallen om in een badpak te passen, ga lekker op het naakstrand liggen vreten"

Youp van het Hek:"Je kan je vrouw tegenwoordig laten restaureren"
Oud 20-11-2003, 09:40
boostart
boostart is offline
een van mijn favorieten:

Herman Finkers:"Belinda meuldijk leest in haar omroepblad bevreesd: Rob de Nijs op Kreta. Ze gaat tekeer, verdorie Rob wie is Kreta nou weer??"

Een favoriet echt waar!!!
Oud 20-11-2003, 10:40
ShadowX
ShadowX is offline
Hmm. Herman Finkers heeft tal van mooie quotes. Teeuwen ook.
Najib met z'n stuk over Sla, gewone Sla vind ik ook super.
Oud 20-11-2003, 16:20
Verwijderd
Herman finkers: *leest het nieuws voor*

- Een auto met caravan is van de afsluitdijk geblazen, 47 mensen konden worden gearresteerd.
Oud 22-11-2003, 21:19
Margriet
Margriet is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 20-11-2003 @ 11:40:
Hmm. Herman Finkers heeft tal van mooie quotes. Teeuwen ook.
Najib met z'n stuk over Sla, gewone Sla vind ik ook super.
Die is idd echt helemaal top (die van de sla)... Die is zo vet!!!
Er is ook 'n stukje van Eric van Sauers over televisienegers.. Erg leuk ...
Damn, wat is er veel goed cabaret..
Bert Visscher met weven is ook zo leuk!!!!
Liefs,
Margriet
ps..
Teeuwen trouwens ook over de bijbel; erg leuk ...
Oud 22-11-2003, 23:34
DeGexxte
DeGexxte is offline
Theo Maassen

Stukje over zijn broer ---> Mijn broertje is écht zo iemand die nooit echt volwassen is geworden. Ook omdat hij op 16-jarige leeftijd is overleden

Fillosofen, die denken de hele dag na over de zin van het leven. Nu weet ík niet wat de zin van het leven is, maar het lijkt me niet dat het de bedoeling is omdaar de hele dag over na te denken. Dus volgens mij zit je als filosoof altijd fout.

Twee geloven op één kussen, daar ligt de duivel tussen
En de waarheid ligt in het midden

Ik discrimineer niet. Voor mij zijn alle buitenlanders hetzelfde, echt waar

Je hoefde op het bedrijf de naam Henk van de Tillaart maar te laten vallen, en iedereen wist over wie je het had... Henk van de Tillaart natuurlijk

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Schitterend
Ik vind hem beter dan Teeuwen...
Oud 24-11-2003, 19:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Bert Visscher over kamperen:

Rugzak? Wat nou rugzak? Volgens mij is dat gewoon de naam van de uitvinder: rugzak!! ... En z'n broer heet slaapzak.

Vlieg! Kan ik niet! Te laat!

Niet doen! Niet doen! Jaweeeel!

Flikkert dat pannetje van dat éénpittertje, de aardappels rollen door het gras, jij gooit ze weer terug in het pannetje, dan kijkt je vriendin en die vraagt: "eten we andijvie?" "nee trut, dat is gras!"

Daarna nota bene nudistenbingo! Bingo in je blote reet! Zit je daar: 34! 12! 64!
Oud 24-11-2003, 19:47
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 24-11-2003 @ 20:04:

Uit welke show komt dat stukje?
Oud 24-11-2003, 20:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mushu schreef op 24-11-2003 @ 20:47:
Uit welke show komt dat stukje?
Uit "Kamperen".
Oud 24-11-2003, 21:20
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
MarkB schreef op 24-11-2003 @ 21:51:
Uit "Kamperen".
ITO, hij vraagt welke show...
Oud 25-11-2003, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef op 24-11-2003 @ 22:20:
zij

dankjewel
Oud 25-11-2003, 18:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 24-11-2003 @ 22:20:
Je hoeft niet meteen te "schelden" (als ik zo politiek correct mag zijn om te zeggen dat dat geen scheldwoord is) omdat ik de vraag verkeerd opvat.

Ik weet niet meer waar het stuk "Kamperen" uit komt, dat is té lang geleden op tv geweest.
Oud 06-12-2003, 19:05
Jenniej
Jenniej is offline
Bert Visscher: "Ut boek viel me aan! Zag jun ut?!?!" & Alle tekst uit ´ik wist het niet meer`& "Een grote barbeque, Pino erop, allemaal een plakje" + "Ik ben iniminie en ik loop op een zebra... VROEMMMM"

Hans Teeuwen: Heel 't stuk van ´Jostiband` & Nostradamus helemaal ( ) & "schaaaapen neuken is fijn" "Liesje was uitzinnig en ze danste in het rond maar ze was wat onvoorzichtig en sprong bovenop de hond. De hond schrok zich de tering, hapte liesje in dr been. En pakte toen de pop af en verscheurde die meteen... Liesje schreeuwde moord en brand en pappa greep de pook, en stapte op de hond af die angstig in een hoekje deek. Pappa begon te hakken en het bloed spoot in het rond. En toen zijn drift gekoelt was zat het huis onder de hond. Liesje krijste: pappa wat heb je nou gedaan? en ze pakte hem de pook af en begon op hem in te slaan!" Haaaaaaaaa geweldig

En zo ken ik uuuuren doorgaan... Hans en Bert zijn mijn toppers!!!
Oud 06-12-2003, 19:07
Jenniej
Jenniej is offline
Citaat:
MarkB schreef op 24-11-2003 @ 20:04:
Bert Visscher over kamperen:

Rugzak? Wat nou rugzak? Volgens mij is dat gewoon de naam van de uitvinder: rugzak!! ... En z'n broer heet slaapzak.

Niet doen! Niet doen! Jaweeeel!

Flikkert dat pannetje van dat éénpittertje, de aardappels rollen door het gras, jij gooit ze weer terug in het pannetje, dan kijkt je vriendin en die vraagt: "eten we andijvie?" "nee trut, dat is gras!"

Daarna nota bene nudistenbingo! Bingo in je blote reet! Zit je daar: 34! 12! 64!

Die zijn ook allemaal kickûh!!!!!!!
Oud 07-12-2003, 14:48
Guinevere03
Guinevere03 is offline
"Nee jongen, dat is niet spannend..VROEGER was het spannend. Ik weet nog goed. Het was in de 2e Wereldoorlog....o nee, nou vergis ik me, het was vorige week dinsdag. De Duitsers vielen Polen binnen...O nee het was toch de 2e Wereldoorlog"
"Met al die Drentse koala's eh, eh carburateurs, al die Drentse carburateurs"
"Sterker nog al mijn vrienden hebben nu nog steeds malaria...gelukkig heb ik niks Flebberefleb!!"

Ik weet niet meer van wie ze zijn, maar ze zijn geweldig...

Regels voor berichten