Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou je vriend precies vertellen wat er gebeurd is. Als je dat soort belangrijke details achterwege laat krijg je vanzelf geroddel. Ik vind dan wel dat hij jou moet geloven en het niet bij allerlei andere mensen moet gaan controleren.
Die andere jongen zou ik nooit meer aankijken trouwens.
|
Hij heeft ook wel gezegd dat hij mij geloofde, maar hij wil weten wie dit verhaaltje bedacht heeft. En diegene wil hij dan even vertellen dattie dat niet meer moet doen . Terwijl ik zoiets heb van leave it. We wetten zelf toch wel hoe het zit laat die mensen maar lullen. Maar hij word er vet onzeker van als hij al die verhalen hoort zegt hij. En hij wil gewooon weten waar het vandaan komt.
Maar we zijn supereerlijk tegen elkaar, als mij iets dwars zit vertel ik hem dat. Hij weet al zoveel van mij na die twee maanden, ik dnek dat hij niet zo blij is dat ik dit voor hem verzwegen heb. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het meteen eerlijk aan je vriend vertellen. Alle details. Je kunt die andere kerel nu één stap voor zijn door gewoon eerlijk alles te vertellen wat er gebeurd is. Dan wordt je vriend ook nooit voor het blok gezet door die andere jongen, want hij weet dan al wat er precies gebeurd is.
|
![]() |
|
Tja, ik heb hem wel al beetje verteld dat ik denk dat hij het gewoon gaat bevestigen in de hoop dat het uit gaat. Dat hijd at tegen mijn vriend gaat zeggen dat weet hij wel. Maar ik wil hem ook wel voor zijn door het eerlijk te vertellen, maar mijn vriend werkt tot vanavond 11 uur, er is ook nog grote kans dat hijd ie jongens op zijn werk tegen komt. En ik zie vanavond geen kans om hem te bellen.
Er is alleen 1 manier waarop ik hem voor kan zijn, hopen dattie vanavond thuis blijft. Zodat ik hem eerst nog kan spreken. En aangezien hij gister een lamp kapot gemept heeft en daardoor heel ze onderdarm aan gort ligt en hij dik aan de pijnstillers zit en dus ook niet mag drinken denk ik neit dat hij vanavond naar de kroeg gaat naar die jongens toe. Maar ja we will see... |
![]() |
|
Verwijderd
|
je had beter meteen kunnen zeggen dat hij jou gezoend heeft, dat had alles wat makkelijker gemaakt...
nu zou ik je vriend er echt van proberen te overtuigen dat jij niet bent vreemdgegaan... praten praten praten, en die andere duidelijke maken dat hij echt niet meer kans maakt door dit geintje... |
![]() |
|
En ik heb dus gelijk gekregen.. Het is uit
![]() Ik ben nog wezen stappen, voelde me alleen maar kut. En ben om 2 uur naar huis gefietst. Toch maar naar mijn vriend gegaan, die zat in de kroeg. Kom daar binnen iedereen meteen opmerking van daar heb je ze ex en zei gaat vreemd ![]() Maar he hele gesprek kotm er dus op neer, dat gesprek was troues 10 minuten geleden. Dat die jongen mij gezoend heeft, dat ik terug gezoend heb en dat ik zoiets had van wtf wat doe ik, en dat ik toen weggefietst ben. Dat zou er 2 weken geleden gebeurd zijn. heb toen tegen hem egzegd dat dat waar was en dat ik dat gedaan heb. want het is ook zo, ik hbe mezelf wel voor de gek zitten houden met ik heb nix gedaan maar ik had die gozer gewoon alleen al bij het proberen om mij te zoenen voor ze bek moeten kicken en niet eerst half terug zoenen. En das gewoon weer fucking dom van mij. maar m,e vriend heeft nu zoiets van oke het si over. best logisch zou ik ook zeggen, maar het si kut. maar uiteindelijk gaat hij erover nadenken en laat hij het me nog wel weten wat de uitlslag word. - |
![]() |
|
Lekker vriendje, als hij een of andere klojo die het niet kan hebben dat je niet meer met 'em wilt zoenen eerder vertrouwd dan zijn eigen vriendin.
Maar goed dat het uit is, dat soort types ontwikkelt zich vaak tot bezitterige Mijn Geheim mannen.
|
Ja mijn versie past zich inderdaad een beetje aan. Maar nu komt er nix meer bij zo is het. Bij mijn vriend valt dit onder vreemdgaan zegtie. Dus hij weet niet of hij verder wil, we hebben nu even nix en hij gaat er over nadenken en dan zoekt hij mij wel weer op en dan wil hij weer met me praten.
Dit is ook allemaal zown fantastische timing, morgen beginnne me toetsen ik voel me kut en ik kan mezelf gewoon wel slaan. Maar ik had ook wel kunnen blijven zeggen dat er helemaal nix gebeurd is maar hij heeft me toch echt vol op me mond gezoend. En ik kan daar niet over liegen. Maar ja nu is het toch uit.. |
![]() |
|
Ik heb alles gelezen.
En sorry dat ik het zeg meiske maar vind jezelf niet dat je beetje stom bezig bent geweest?? Ik ben wel ooit vreemd gegaan *slecht* maar toen me vriend het vroeg heb ik het wel toegegeven. Je moet geen dingen gaan verzinnen, of maar de halve waarheid vertellen. Ik heb nou nog steeds verkering met me vriend, en het gaat keilekker tussen ons nu. Eigenlijk heb je hetgeen wat er is gebeurd zelf een beetje verpest voor je. Hoop dat je eruit hebt geleerd. Waarom heb je hem eigenlijk niet ALLES vanaf ut begin af aan verteld??
||
![]() |
Citaat:
Laat hem maar even afkoelen en probeer hem dan uit te leggen waarom je zo gehandeld hebt. Wie weet geeft hij je nog een kans.
|
Jullie hebben helemaal gelijk.. Ik heb hem net wel gesproken op msn, maar daar wkam niet veel uit
Annemieke Never felt that bad before says: Als jij echt achetr je beslissing staat, dat het uit gaat. Dan hoef je daar in principe toch niet dagen overna te denken Mr. Gary Henningway :: hmm says: kan... Mr. Gary Henningway :: hmm says: dunno Mr. Gary Henningway :: hmm says: op dit moment wil k dat wel, maar misschien krijg k daar spijt van Mr. Gary Henningway :: hmm says: en daarom wil k er over nadenken Mr. Gary Henningway :: hmm says: want ik heb nou natuurlijk niet meer 100% zekerheid dat het niet nog is gebeurd Annemieke Never felt that bad before says: nou als je is wist hoe klote ik me het hele weekend voel, dan heb je wel degelijk zekerheid want dit wil ik echt NOOIT meer Mr. Gary Henningway :: hmm says: ja, begrijpelijk Mr. Gary Henningway :: hmm says: maar toch vindt ik het moeilijk Bedoel daar kwam ongever het hele gesprek op neer, hij weet nu wel alles, alleen 2 weken te laat. Ik heb alles maar opgebiecht en hem gelijk gegeven en gewoon toegegeven, dus ik zal wel zien wat hij ermee doet. |
![]() |
||
Citaat:
je had het beter meteen kunnen zeggen Maar iets beters had je op dit moment niet kunnen doen Afwachten maar Sterkte!
|
![]() |
|
Je had het helemaal niet zover moeten laten komen, jij wist heus wel dat die jongen wat van je wou, hij pakt je niet zomaar 'op je bek'.
Je had van tevoren wel kunnen bedenken dat er zoiets uit voort zou kunnen komen, beetje hard misschien maar door schade en schande leert men.
|
tja ik vind wel dat je het een beetje hebt laten gaan maar allemaal.. Je had beter gewoon tegen je vriend kunnen zeggen wat er gebeurd was, en er eerlijk over zijn.. Je ziet wat er nu van komt.. mensen gaan lullen en uiteindelijk hoort hij het en is het alleen maar ontzettend pijnlijk..
Maar euhmzz.. eerst zei je dat die jongen jou zoende en dat je niet terug hebt gezoend.. en later zeg je dat die jongen jou zoende en dat je eerst even half terug zoende..?? Daar vind ik eigenlijk best wel een verschil in zitten..?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@EHVJ: Jij geeft je vriend gelijk in alles, blablabla.. maar als je hem niet gezoend hebt, waarom zou je dan 'toegegeven' als het niet waar is?? Wat heb je dan precies 'toegegeven'? Want je legt je er wel makkelijk bij neer dan.. Ik zou er toch meer voor vechten denk ik.. ![]()
|
Tja, mijn vriend is altijd een beetje erg radicaal in zijn beslissingen. Het gesprek ging zo van ja hij heeft me wel op mijn mond gezoend ja, vraagt hij en heb je terug gezoend, ik zo van nou ik heb hem niet meteen weggekickt, maar het is niet zo dat we echt een kwartier hebben zitten zoenen ofzo. Zijn reactie, ok dan wil ik het hierbij laten en ik wil niet meer verder met jou
![]() Maar hij moet er dus nog over nadenken, en ik laat hem maar ff. Hij heeft beloofd dat we nog met elkaar zullen praten.. dus we zullen zien. Maar ja ik weet niet wat ik anders moet zeggen, moet ik dan zeggen maak je nou niet zo druk om iets wat niets voorstelde, het gaat hem er meer om dat ik niet eerlijk ben geweest. |
![]() |
||
Citaat:
Want hij is vast nog hartstikke gek op je, anders zou hij niet na hoeven denken. Dus ga ervoor! Laat zien dat je (toch!) te vertrouwen bent! Succes!
|
Tja in zeker zin ben je ook oneerlijk tegen hem geweest.. Je had het hem beter gelijk kunnen vertellen, maar dat idee had je zelf ook al gekregen dus dat zal ik verder niet meer inwrijven..
Maar ik kan hem dus geen ongelijk geven wat dat betreft.. En eerst zeg je dat je niet terug gezoend hebt, en nu heb je hem 'niet meteen weggekickt'. Betekent dat dat je hem wèl hebt teruggezoend (ergens wilde je wel met hem zoenen..) , of kwam dat doordat je niet meteen doorhad wat er gebeurde (je schrok, wist niet wat er aan de hand was, kwam weer bij zinnen en duwde hem weg)..? In dat laatste geval zou ik nog eens proberen te praten met je vriend en hem alles precies vertellen zoals het gegaan is, want dat vind ik geen vreemdgaan.. mjah leg het me maar eens precies uit hoe het nou zit/zat.. (zie bovenstaande)
|
Ik heb hem wel teruggezoend, maar het is neit zo dat we echt hebben zitten zoenen, het durud ehoogstens 10 seconden. Ik schrok, wist niet wat er aan de hand was, kwam weer bij zinnen en duwde hem weg. Zo ging het. Daarom vind ik het zelf ook neit echt vreemdgaan, als je vreemdgaat doe je het zelf ook, dit wilde ik helemaal neit.
Maar ik he hem nog steeds niet gesproken, heb hem vanmorgen wel een smsje gesturud maar daar heeft hij niet op gereageerd. Ik laat hem nog maar even, ook al is dat best moeilijk. Maar hij heeft beloofd dat hij nog met me widle praten dus daar vertrouw ik dan maar op. |
![]() |
|
Nou ik heb hem weer egsproken,
Er is hier nu een volleybaltoernooi, kwam ik hem tegen. Eerst ben ik nog even voor hoer uitgemaakt door de vrienden van die gozer, die geeneens weten waar het over gaat maar gewoon een stelletje eikels zijn met zijn allen. Toen kwam mijn vriend binnen, echt zown hoi-doei-dag verhaaltje van hoogstens een minuut. Maar die vrienden van die andere jonegn zitten me dus zwaar belachelijk et maken dus ik was een beetje boos. Heb ik in de hal met mijn beste vriend even zitten bellen, was net klaar met bellen komt mijn vriend binnen. Dus ik vraag of hij even wil komen. Dus ik zo van heb je er al overna gedacht enzow. Ja had hij gedaan en hij wist het nog niet, kon nog alle kanten op. Dus ik zeg ik wil je nog ff spreken of je er nu uit bent of niet. Dus ik zie hem morgenochtend en heb geen idee wat ik tegen hem moet zeggen, maar ik wil hem toch ff spreken. Wat moet ik nu doen morgen?? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik je een veel beter gevoel kan aanpraten. Je voelt je onterecht schuldig terwijl je helemaal niets fout hebt gedaan. Het is helemaal niet gek dat je als een leuke jongen je na een hele tijd opeens probeert te zoenen je daar niet meteen een antwoord op hebt.
Het feit dat je vriendje hiervan zo'n groot probleem maakt laat zien dat hij geen respect voor jou heeft. Anders zou hij ten eerste jou vertrouwen en ten tweede zich inleven in jouw situatie. Ondanks dat je ontzettend veel om hem gaf is dit misschien niet het ideale vriendje. Desondanks weet ik zeker dat je hem nog terug kan krijgen. Voeg me maar toe op msn; grotvergelijker@hotmail.com N.B. Denk niet door, denk aan Plato! xxxx |
![]() |
|
Nou het is gebeurd, het is uit. Hij kan niet leven met de gedachte dat ik vreemdgegaan ben en dat het misschien weer kan gebeuren. Ik heb hem dnek wel 1000 keer gezegd dat ik spijt had, dat ik zo niet in elkaar zit en dat het een hele stomme fout was. Maar hij bleef voet bij stuk houden, hij dacht niet dat hij mij in de toekomst nog zou kunnen vertrouwen.
Ik vroeg nog hoe had je erover egdacht als ik het je meteen gezegd had, dan had hij dezelfde beslissing genomen zei hij. Hij zei dat ik me er maar bij meost neerleggen, en dat het vast nog wel eens iets zou kunnen worden tussen ons, maar dat daar tijd voor nodig was. Ik heb hem verteld dat ik wil ebwijzen dat ik het wel kan, en dat ik dat aan hem wil laten zien, maar meneer houd voet bij stuk: hij heeft tijd nodig dus we zijn (voorlopig) uit elkaar. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #69 Verwijderd | 497 | 06-09-2007 17:14 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 37 topic 2 Dark Phoenix | 237 | 11-08-2007 20:55 | |
Verhalen & Gedichten |
All you need is love Verwijderd | 3 | 28-12-2005 11:16 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Liefde & Relatie |
Als het uit is bij iemand anders Verwijderd | 13 | 12-10-2004 07:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |