Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2003, 15:23
Phie.
Phie. is offline
Lang verhaal en voel me er zwaar kut over..

Ik heb nu bijna 2 maanden een vriend, gaat allemaal hartstikke goed tot afgelopen week. We wonen allebei in hetzelfde dorp (=iedereen kent elkaar) en sinds afgelopen weekend gaat de roddel dat ik vreemd ben gegaan, en mijn vriend heeft dat al van verschillende mensen gehoord. Maar het ergste is dat ik helemaal niet vreemd ben gegaan. Hij kwam gister met het verhaal dat al 3 mensen tegen hem gezegd hadden dat hij moet opletten want ik was vreemd gegaan, toen is hij een beetje rond gaan vragen en wel meer mensen hadden dat gehoord. Dus hij heeft het gewoon aan mij gevraagd, en ik heb hem beloofd dat het niet zo is.
Maar die jongen waar ik dus mee vreemd gegaan zou moeten zijn ken ik een jaar, en vanaf ongeveer april heb ik ongeveer om de week met hem gezoend zonder dat we echt een relatie hadden. Tot ik dus mijn huidige vriend kreeg, toen heb ik gezegd ik kies voor hem en we doen dit niet meer. Maar daar was hij het geloof ik niet helemaal mee eens. Elke keer als ik hem zie komt hij strak naast me staan en gaattie me over me arm strelen enzo. Maar we zoenden niet. Maar dat ik vreemd gegaan zou zijn met hem slaat op een vrijdag ongeveer een maand geleden, toen was mijn vriend er dus niet en heb ik vrij lang met die andere jongen in de kroeg gestaan. Toen vroeg hij of ik even mee naar buiten wilden gaan, hij wilde praten. Hebben we gedaan, half uur zitten praten op dat bankje, en toen pakte hij mij vol op me bek. Ik boos, heb (natuurlijk) niet terug gezoend. Maar volgens mij hebben een aantal mensen dat egzien en komt daar het verhaaltje van.

Maar ik weet dus niet wat ik hiermee aan moet. Vanvond gaat mijn vriend aan hem en zijn vrienden vragen of ik met hem gezoend heb. Ik weet zeker dat hij gaat zeggen dat het zo is, omdat hij zoiets heeft van dan gaat het uit en dan maak ik misschien wel weer kans.

Ik heb dit tegen mijn vriend gezegd, maar hij weet niet dat toen die maand geleden hij mij vol op mijn mond zoende, dat heb ik niet verteld... Had ik misschien beter wel kunnen doen..

Ik vind dit echt zo moeilijk en ik vrees dat ik door dit gezeik mijn vriend ga kwijt raken, terwijl het net zo goed ging tussen ons. ..

Wat moet ik nu doen? Nog een keer met mijn vriend praten, of met die andere jongen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2003, 15:27
Verwijderd
Citaat:
EHVJ schreef op 06-12-2003 @ 16:23:

Ik heb dit tegen mijn vriend gezegd, maar hij weet niet dat toen die maand geleden hij mij vol op mijn mond zoende, dat heb ik niet verteld... Had ik misschien beter wel kunnen doen..

Als ik jou was, zou ik dat alsnog doen, snel. Dat is in mijn ogen het beste.
Citaat:

Wat moet ik nu doen? Nog een keer met mijn vriend praten, of met die andere jongen?
Met allebei; tegen je vriend zeg je precies wat er gebeurd is, die jongen scheld je verrot, eventueel in het bijzijn van je vriend. Wat een lul zeg.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 15:31
Angeles
Angeles is offline
Ik zou je vriend precies vertellen wat er gebeurd is. Als je dat soort belangrijke details achterwege laat krijg je vanzelf geroddel. Ik vind dan wel dat hij jou moet geloven en het niet bij allerlei andere mensen moet gaan controleren.

Die andere jongen zou ik nooit meer aankijken trouwens.
Oud 06-12-2003, 15:43
Phie.
Phie. is offline
Hij heeft ook wel gezegd dat hij mij geloofde, maar hij wil weten wie dit verhaaltje bedacht heeft. En diegene wil hij dan even vertellen dattie dat niet meer moet doen . Terwijl ik zoiets heb van leave it. We wetten zelf toch wel hoe het zit laat die mensen maar lullen. Maar hij word er vet onzeker van als hij al die verhalen hoort zegt hij. En hij wil gewooon weten waar het vandaan komt.

Maar we zijn supereerlijk tegen elkaar, als mij iets dwars zit vertel ik hem dat. Hij weet al zoveel van mij na die twee maanden, ik dnek dat hij niet zo blij is dat ik dit voor hem verzwegen heb.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 15:44
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
perseus schreef op 06-12-2003 @ 16:27:
...
Helemaal mee eens.
Oud 06-12-2003, 15:49
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
EHVJ schreef op 06-12-2003 @ 16:43:
Maar we zijn supereerlijk tegen elkaar, als mij iets dwars zit vertel ik hem dat. Hij weet al zoveel van mij na die twee maanden, ik dnek dat hij niet zo blij is dat ik dit voor hem verzwegen heb.
Ik denk dat het alleen maar moeilijker wordt om hem alles duidelijk te maken als hij van die andere kerel hoort dat jullie 'gezoend' hebben. Daarom kun je het hem imho beter nu vertellen. Hij zij idd waarschijnlijk wel vragen waarom je dit verzwegen hebt, maar als je altijd supereerlijk bent tegen elkaar zal hij je volgens mij zeker wel geloven als je het hem uitlegt.
Oud 06-12-2003, 15:57
Phie.
Phie. is offline
Ja maar ik heb helemaal niet met hem gezoend, het is gewoon allemaal bull shit.
En ik weet neit wie deze roddel bedacht heeft, maar volgens mij is hij het dus niet zelf, maar iemand anders die het *gezien* heeft, en daar veel te snel ze conclusies uit getrokken heeft.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 16:02
Angeles
Angeles is offline
Toch kan je wel beter eerlijk vertellen wat er wel gebeurd is. Dan snapt je vriend ook beter waar die roddel vandaan komt, waarom mensen denken dat dat gebeurd is.
Oud 06-12-2003, 16:05
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
EHVJ schreef op 06-12-2003 @ 16:57:
Hmhm, mind the ' '

Citaat:

En ik weet neit wie deze roddel bedacht heeft, maar volgens mij is hij het dus niet zelf, maar iemand anders die het *gezien* heeft, en daar veel te snel ze conclusies uit getrokken heeft.
Maar je dacht zelf ook dat die kerel zelf het zou bevestigen als je vriend het zou vragen aan hem, toch? Dan maakt het niet zo heel veel uit wie de roddel in de wereld gebracht heeft; je kunt het toch het best zo snel mogelijk uitleggen aan je vriend..
Oud 06-12-2003, 16:14
Verwijderd
Citaat:
EHVJ schreef op 06-12-2003 @ 16:57:
Het boeit inderdaad niet wie die roddel heeft bedacht; iemand heeft het gezien, heeft het doorverteld en toen heeft iemand die roddel bedacht, das logisch. De mens roddelt van nature, als iemand zoiets heeft gezien en het doorvertelt zijn roddels onvermijdelijk. Daarom moet je vriend het zo snel mogelijk weten. Bel hem desnoods op.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 16:15
Verwijderd
Ik zou het meteen eerlijk aan je vriend vertellen. Alle details. Je kunt die andere kerel nu één stap voor zijn door gewoon eerlijk alles te vertellen wat er gebeurd is. Dan wordt je vriend ook nooit voor het blok gezet door die andere jongen, want hij weet dan al wat er precies gebeurd is.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 16:45
Phie.
Phie. is offline
Tja, ik heb hem wel al beetje verteld dat ik denk dat hij het gewoon gaat bevestigen in de hoop dat het uit gaat. Dat hijd at tegen mijn vriend gaat zeggen dat weet hij wel. Maar ik wil hem ook wel voor zijn door het eerlijk te vertellen, maar mijn vriend werkt tot vanavond 11 uur, er is ook nog grote kans dat hijd ie jongens op zijn werk tegen komt. En ik zie vanavond geen kans om hem te bellen.

Er is alleen 1 manier waarop ik hem voor kan zijn, hopen dattie vanavond thuis blijft. Zodat ik hem eerst nog kan spreken. En aangezien hij gister een lamp kapot gemept heeft en daardoor heel ze onderdarm aan gort ligt en hij dik aan de pijnstillers zit en dus ook niet mag drinken denk ik neit dat hij vanavond naar de kroeg gaat naar die jongens toe. Maar ja we will see...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 18:01
Verwijderd
je had beter meteen kunnen zeggen dat hij jou gezoend heeft, dat had alles wat makkelijker gemaakt...

nu zou ik je vriend er echt van proberen te overtuigen dat jij niet bent vreemdgegaan...
praten praten praten, en die andere duidelijke maken dat hij echt niet meer kans maakt door dit geintje...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 18:12
Verwijderd
*is het met iedereen hierobven eens, en vindt dat Perseus 't allemaal goed verwoordt*
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 02:51
Phie.
Phie. is offline
En ik heb dus gelijk gekregen.. Het is uit
Ik ben nog wezen stappen, voelde me alleen maar kut. En ben om 2 uur naar huis gefietst. Toch maar naar mijn vriend gegaan, die zat in de kroeg. Kom daar binnen iedereen meteen opmerking van daar heb je ze ex en zei gaat vreemd . Verder niet op gereageerd. Naar buiten gegaan met mijn vriend. Hij vertelt mij dat hij naar die jongen toe is gegaan en gevraagd heeft of hij met mij gezoend heft. Wat zegt hij: ja, heb ik 2 weken geleden gedaan. En bedankt..
Maar he hele gesprek kotm er dus op neer, dat gesprek was troues 10 minuten geleden. Dat die jongen mij gezoend heeft, dat ik terug gezoend heb en dat ik zoiets had van wtf wat doe ik, en dat ik toen weggefietst ben. Dat zou er 2 weken geleden gebeurd zijn.
heb toen tegen hem egzegd dat dat waar was en dat ik dat gedaan heb. want het is ook zo, ik hbe mezelf wel voor de gek zitten houden met ik heb nix gedaan maar ik had die gozer gewoon alleen al bij het proberen om mij te zoenen voor ze bek moeten kicken en niet eerst half terug zoenen. En das gewoon weer fucking dom van mij. maar m,e vriend heeft nu zoiets van oke het si over. best logisch zou ik ook zeggen, maar het si kut. maar uiteindelijk gaat hij erover nadenken en laat hij het me nog wel weten wat de uitlslag word. -
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 09:41
Verwijderd
Je versie past zich wel elke keer weer een beetje aan
Maar uhm sterkte...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 09:48
marlies
marlies is offline
Citaat:
Z schreef op 07-12-2003 @ 10:41:
Je versie past zich wel elke keer weer een beetje aan
Maar uhm sterkte...
ja inderdaad
Oud 07-12-2003, 10:24
Scatterheart
Scatterheart is offline
Lekker vriendje, als hij een of andere klojo die het niet kan hebben dat je niet meer met 'em wilt zoenen eerder vertrouwd dan zijn eigen vriendin.

Maar goed dat het uit is, dat soort types ontwikkelt zich vaak tot bezitterige Mijn Geheim mannen.
Oud 07-12-2003, 12:04
Verwijderd
Dan zal er wel sowieso al iets niet goed gezeten hebben...

Sterkte
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 12:27
Phie.
Phie. is offline
Ja mijn versie past zich inderdaad een beetje aan. Maar nu komt er nix meer bij zo is het. Bij mijn vriend valt dit onder vreemdgaan zegtie. Dus hij weet niet of hij verder wil, we hebben nu even nix en hij gaat er over nadenken en dan zoekt hij mij wel weer op en dan wil hij weer met me praten.

Dit is ook allemaal zown fantastische timing, morgen beginnne me toetsen ik voel me kut en ik kan mezelf gewoon wel slaan. Maar ik had ook wel kunnen blijven zeggen dat er helemaal nix gebeurd is maar hij heeft me toch echt vol op me mond gezoend. En ik kan daar niet over liegen. Maar ja nu is het toch uit..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 12:37
Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Ik heb alles gelezen.
En sorry dat ik het zeg meiske maar vind jezelf niet dat je beetje stom bezig bent geweest??
Ik ben wel ooit vreemd gegaan *slecht* maar toen me vriend het vroeg heb ik het wel toegegeven.
Je moet geen dingen gaan verzinnen, of maar de halve waarheid vertellen.
Ik heb nou nog steeds verkering met me vriend, en het gaat keilekker tussen ons nu.
Eigenlijk heb je hetgeen wat er is gebeurd zelf een beetje verpest voor je.
Hoop dat je eruit hebt geleerd.
Waarom heb je hem eigenlijk niet ALLES vanaf ut begin af aan verteld??
Oud 07-12-2003, 13:19
Phie.
Phie. is offline
Ik heb het gewoon helelmaal verkeerd gedaan. maar ik ben gewoon goed in mezelf voorhouden dat het nix voorstelde en dat het neit uitmaakte. En nu weet hij alles, terwijl het eigenlijk nix voorstelede, en maakt hij het meer uit omdat ik niet eerlijk ben geweest.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 15:21
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
EHVJ schreef op 07-12-2003 @ 14:19:
en maakt hij het meer uit omdat ik niet eerlijk ben geweest.
Nogal logisch, zou ik ook doen. Ik hoop voor je dat ie je terug wil, maar vind je het zelf nou echt zo gek dat ie even niets met je te maken wil hebben? Zeker in zo'n klein dorpje doet zoiets extra veel pijn.. als je gelijk na die 'zoen' (die dus geen zoen was maar ook weer wel) verteld had wat er gebeurd was, dan wist hij het voor de rest van het dorp het wist. Nu heb je zijn vertrouwen beschaamd, heb je erover tegen hem gelogen en heb je hem ook nog eens voor het hele dorp voor lul gezet.

Laat hem maar even afkoelen en probeer hem dan uit te leggen waarom je zo gehandeld hebt. Wie weet geeft hij je nog een kans.
Oud 07-12-2003, 15:37
Phie.
Phie. is offline
Jullie hebben helemaal gelijk.. Ik heb hem net wel gesproken op msn, maar daar wkam niet veel uit

Annemieke Never felt that bad before says:
Als jij echt achetr je beslissing staat, dat het uit gaat. Dan hoef je daar in principe toch niet dagen overna te denken
Mr. Gary Henningway :: hmm says:
kan...
dunno
op dit moment wil k dat wel, maar misschien krijg k daar spijt van
en daarom wil k er over nadenken

want ik heb nou natuurlijk niet meer 100% zekerheid dat het niet nog is gebeurd
nou als je is wist hoe klote ik me het hele weekend voel, dan heb je wel degelijk zekerheid want dit wil ik echt NOOIT meer
ja, begrijpelijk
maar toch vindt ik het moeilijk

Bedoel daar kwam ongever het hele gesprek op neer, hij weet nu wel alles, alleen 2 weken te laat. Ik heb alles maar opgebiecht en hem gelijk gegeven en gewoon toegegeven, dus ik zal wel zien wat hij ermee doet.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 20:30
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
EHVJ schreef op 07-12-2003 @ 16:37:
Jullie hebben helemaal gelijk.. Ik heb hem net wel gesproken op msn, maar daar wkam niet veel uit

Als jij echt achetr je beslissing staat, dat het uit gaat. Dan hoef je daar in principe toch niet dagen overna te denken
kan...
dunno

nou als je is wist hoe klote ik me het hele weekend voel, dan heb je wel degelijk zekerheid want dit wil ik echt NOOIT meer
ja, begrijpelijk

Bedoel daar kwam ongever het hele gesprek op neer, hij weet nu wel alles, alleen 2 weken te laat. Ik heb alles maar opgebiecht en hem gelijk gegeven en gewoon toegegeven, dus ik zal wel zien wat hij ermee doet.
Tja ze reactie is wel te begrijpen
je had het beter meteen kunnen zeggen
Maar iets beters had je op dit moment niet kunnen doen
Afwachten maar
Sterkte!
Oud 08-12-2003, 11:45
Nona Star
Nona Star is offline
Je had het helemaal niet zover moeten laten komen, jij wist heus wel dat die jongen wat van je wou, hij pakt je niet zomaar 'op je bek'.
Je had van tevoren wel kunnen bedenken dat er zoiets uit voort zou kunnen komen, beetje hard misschien maar door schade en schande leert men.
Oud 08-12-2003, 12:09
PardonMe
PardonMe is offline
tja ik vind wel dat je het een beetje hebt laten gaan maar allemaal.. Je had beter gewoon tegen je vriend kunnen zeggen wat er gebeurd was, en er eerlijk over zijn.. Je ziet wat er nu van komt.. mensen gaan lullen en uiteindelijk hoort hij het en is het alleen maar ontzettend pijnlijk..

Maar euhmzz.. eerst zei je dat die jongen jou zoende en dat je niet terug hebt gezoend.. en later zeg je dat die jongen jou zoende en dat je eerst even half terug zoende..??

Daar vind ik eigenlijk best wel een verschil in zitten..?
Oud 08-12-2003, 12:45
Verwijderd
Citaat:
EHVJ schreef op 07-12-2003 @ 16:37:

kan...
dunno

ja, begrijpelijk

Je hele reactie is al verkeerd. Jij kon er toch niks aan doen dat die jongen jou ging zoenen. En nu zeg je dat het nooit meer gebeurd, daar heb je toch geen invloed op. Nu lijkt het net of je wel bent vreemd gegaan... in mijn ogen dan
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 12:48
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Syphon schreef op 08-12-2003 @ 13:45:
Je hele reactie is al verkeerd. Jij kon er toch niks aan doen dat die jongen jou ging zoenen. En nu zeg je dat het nooit meer gebeurd, daar heb je toch geen invloed op. Nu lijkt het net of je wel bent vreemd gegaan... in mijn ogen dan
ja dat idee kreeg ik dus ook ja!

@EHVJ: Jij geeft je vriend gelijk in alles, blablabla.. maar als je hem niet gezoend hebt, waarom zou je dan 'toegegeven' als het niet waar is??
Wat heb je dan precies 'toegegeven'?

Want je legt je er wel makkelijk bij neer dan.. Ik zou er toch meer voor vechten denk ik..
Oud 08-12-2003, 17:46
Phie.
Phie. is offline
Tja, mijn vriend is altijd een beetje erg radicaal in zijn beslissingen. Het gesprek ging zo van ja hij heeft me wel op mijn mond gezoend ja, vraagt hij en heb je terug gezoend, ik zo van nou ik heb hem niet meteen weggekickt, maar het is niet zo dat we echt een kwartier hebben zitten zoenen ofzo. Zijn reactie, ok dan wil ik het hierbij laten en ik wil niet meer verder met jou
Maar hij moet er dus nog over nadenken, en ik laat hem maar ff. Hij heeft beloofd dat we nog met elkaar zullen praten.. dus we zullen zien.

Maar ja ik weet niet wat ik anders moet zeggen, moet ik dan zeggen maak je nou niet zo druk om iets wat niets voorstelde, het gaat hem er meer om dat ik niet eerlijk ben geweest.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 17:50
Laen
Laen is offline
Citaat:
EHVJ schreef op 08-12-2003 @ 18:46:
Tja, mijn vriend is altijd een beetje erg radicaal in zijn beslissingen. Het gesprek ging zo van ja hij heeft me wel op mijn mond gezoend ja, vraagt hij en heb je terug gezoend, ik zo van nou ik heb hem niet meteen weggekickt, maar het is niet zo dat we echt een kwartier hebben zitten zoenen ofzo. Zijn reactie, ok dan wil ik het hierbij laten en ik wil niet meer verder met jou
Maar hij moet er dus nog over nadenken, en ik laat hem maar ff. Hij heeft beloofd dat we nog met elkaar zullen praten.. dus we zullen zien.

Maar ja ik weet niet wat ik anders moet zeggen, moet ik dan zeggen maak je nou niet zo druk om iets wat niets voorstelde, het gaat hem er meer om dat ik niet eerlijk ben geweest.
Kijk enigzins snap ik hem ook wel. Voor jou betekende het misschien niets, maar in zekere zin ben je wel vreemdgegaan. Je hebt toch met die andere jongen gezoend?! Ookal was het maar een minuutje. Jouw tong heeft in de mond van een ander gezeten. En dat is hetgene wat telt voor je (ex-)vriend denk ik. Maarja, het enige wat je kan doen is vanaf nu gewoon over alles eerlijk zijn, alleen zo kan je misschien zijn vertrouwen terugwinnen.
Want hij is vast nog hartstikke gek op je, anders zou hij niet na hoeven denken. Dus ga ervoor! Laat zien dat je (toch!) te vertrouwen bent!
Succes!
Oud 08-12-2003, 20:33
PardonMe
PardonMe is offline
Tja in zeker zin ben je ook oneerlijk tegen hem geweest.. Je had het hem beter gelijk kunnen vertellen, maar dat idee had je zelf ook al gekregen dus dat zal ik verder niet meer inwrijven..
Maar ik kan hem dus geen ongelijk geven wat dat betreft..

En eerst zeg je dat je niet terug gezoend hebt, en nu heb je hem 'niet meteen weggekickt'.
Betekent dat dat je hem wèl hebt teruggezoend (ergens wilde je wel met hem zoenen..) , of kwam dat doordat je niet meteen doorhad wat er gebeurde (je schrok, wist niet wat er aan de hand was, kwam weer bij zinnen en duwde hem weg)..?
In dat laatste geval zou ik nog eens proberen te praten met je vriend en hem alles precies vertellen zoals het gegaan is, want dat vind ik geen vreemdgaan..

mjah leg het me maar eens precies uit hoe het nou zit/zat..
(zie bovenstaande)
Oud 09-12-2003, 14:23
Phie.
Phie. is offline
Ik heb hem wel teruggezoend, maar het is neit zo dat we echt hebben zitten zoenen, het durud ehoogstens 10 seconden. Ik schrok, wist niet wat er aan de hand was, kwam weer bij zinnen en duwde hem weg. Zo ging het. Daarom vind ik het zelf ook neit echt vreemdgaan, als je vreemdgaat doe je het zelf ook, dit wilde ik helemaal neit.
Maar ik he hem nog steeds niet gesproken, heb hem vanmorgen wel een smsje gesturud maar daar heeft hij niet op gereageerd. Ik laat hem nog maar even, ook al is dat best moeilijk. Maar hij heeft beloofd dat hij nog met me widle praten dus daar vertrouw ik dan maar op.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 14:32
Laen
Laen is offline
Dat is denk ik goed van je. Je moet 'm maar ff tijd geven en heel hard hopen dat het goed komt!!
Oud 10-12-2003, 21:51
Phie.
Phie. is offline
Nou ik heb hem weer egsproken,
Er is hier nu een volleybaltoernooi, kwam ik hem tegen. Eerst ben ik nog even voor hoer uitgemaakt door de vrienden van die gozer, die geeneens weten waar het over gaat maar gewoon een stelletje eikels zijn met zijn allen. Toen kwam mijn vriend binnen, echt zown hoi-doei-dag verhaaltje van hoogstens een minuut. Maar die vrienden van die andere jonegn zitten me dus zwaar belachelijk et maken dus ik was een beetje boos. Heb ik in de hal met mijn beste vriend even zitten bellen, was net klaar met bellen komt mijn vriend binnen. Dus ik vraag of hij even wil komen. Dus ik zo van heb je er al overna gedacht enzow. Ja had hij gedaan en hij wist het nog niet, kon nog alle kanten op. Dus ik zeg ik wil je nog ff spreken of je er nu uit bent of niet. Dus ik zie hem morgenochtend en heb geen idee wat ik tegen hem moet zeggen, maar ik wil hem toch ff spreken.

Wat moet ik nu doen morgen??
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 22:55
Verwijderd
Citaat:
EHVJ schreef op 09-12-2003 @ 15:23:
Ik heb hem wel teruggezoend, maar het is neit zo dat we echt hebben zitten zoenen, het durud ehoogstens 10 seconden. Ik schrok, wist niet wat er aan de hand was, kwam weer bij zinnen en duwde hem weg. Zo ging het. Daarom vind ik het zelf ook neit echt vreemdgaan, als je vreemdgaat doe je het zelf ook, dit wilde ik helemaal neit.
Citaat:
PardonMe schreef op 08-12-2003 @ 21:33:

In dat laatste geval zou ik nog eens proberen te praten met je vriend en hem alles precies vertellen zoals het gegaan is,
Dat dus, waarbij je benadrukt dat je voortaan altijd eerlijk zult zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 23:34
Phie.
Phie. is offline
Okee, zal ik doen. Ga heel hard me best doen morgen. En thanx voor het advies, als ik alles zo lees vind ik mezelf netzown stomme huppelkut die geeneens dr vriend trouw kan blijven .
Mja het zal hopelijk wel goed komen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 03:45
Verwijderd
Ik denk dat ik je een veel beter gevoel kan aanpraten. Je voelt je onterecht schuldig terwijl je helemaal niets fout hebt gedaan. Het is helemaal niet gek dat je als een leuke jongen je na een hele tijd opeens probeert te zoenen je daar niet meteen een antwoord op hebt.
Het feit dat je vriendje hiervan zo'n groot probleem maakt laat zien dat hij geen respect voor jou heeft. Anders zou hij ten eerste jou vertrouwen en ten tweede zich inleven in jouw situatie. Ondanks dat je ontzettend veel om hem gaf is dit misschien niet het ideale vriendje. Desondanks weet ik zeker dat je hem nog terug kan krijgen.

Voeg me maar toe op msn; grotvergelijker@hotmail.com

N.B. Denk niet door, denk aan Plato!

xxxx
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 02:59
Phie.
Phie. is offline
Nou het is gebeurd, het is uit. Hij kan niet leven met de gedachte dat ik vreemdgegaan ben en dat het misschien weer kan gebeuren. Ik heb hem dnek wel 1000 keer gezegd dat ik spijt had, dat ik zo niet in elkaar zit en dat het een hele stomme fout was. Maar hij bleef voet bij stuk houden, hij dacht niet dat hij mij in de toekomst nog zou kunnen vertrouwen.
Ik vroeg nog hoe had je erover egdacht als ik het je meteen gezegd had, dan had hij dezelfde beslissing genomen zei hij.
Hij zei dat ik me er maar bij meost neerleggen, en dat het vast nog wel eens iets zou kunnen worden tussen ons, maar dat daar tijd voor nodig was.
Ik heb hem verteld dat ik wil ebwijzen dat ik het wel kan, en dat ik dat aan hem wil laten zien, maar meneer houd voet bij stuk: hij heeft tijd nodig dus we zijn (voorlopig) uit elkaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten