![]() |
|
kijk, daar voel ik dus wat voor, maar ja, wat verstaan jullie onder muziek, die past bij lowriders (waarschijnlijk gaat het overgrote deel voor rap, ikzelf zeg: nee) bij lowriders past volgens mij:
- rap (voor de moves) - rocknroll (om op te cruizen) - blues (om op te cruizen) - reggea (om op te cruizen) peace outzz..... BTW: lowriders zijn van die dansende auto's (voor de leken) check for more information: http://lowrider.pagina.nl
Laatst gewijzigd op 07-12-2003 om 15:04. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en blues in lowriders kan goed hoor.....je moet gewoon zelf wete wa voor muziek je draait in je auto. in een '78 Lincoln MOET je niet alleen 70's muziek draaien. Wij draaien er hip hop in en hard rock...erin. |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb je me site ook gekeken??? mss dat dan je idee over lowridin' nog wat veranderd...
||
Citaat:
ja DA is toch ![]() ![]()
|
![]() |
|
|