Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 15:04. |
![]() |
||
Citaat:
STELLING: WAT IS JOU FAVORIETE AUTO OP ALLE ALLE GEBIEDEN?(omgebouwd of niet maakt niets uit) Mijn favoriete bak is een (zeer zwaar omgebouwde) Volkswagen Golf GTI als ik een plaatje heb zal ik het wel posten.
|
Verwijderd
|
Damn wat een vet verslavend spel zeg. Alleen zo stom van die AI. Die is echt brak. Normaal als ik 140km/h rijd dan wordt ik dik ingehaald maar als je achter ligt dan haal je ze in. Dan rijd je voor ze met 240km/h en dan halen ze je ineens wel in
![]() Het driften is ook vet, daarna krijg je vaak allemaal nieuwe dingen. Ik heb nu een doodskop op mijn vette 206 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
NFSU is echt een geweldig spel! heb het nu 2 keer uitgespeeld, 1 keer medium, 1 keer hard en nu verveel ik me dus ![]() ![]()
||
Citaat:
ow en btw kan iemand ff vertellen hoe je een plaatje invoegt in je berichtje? (kheb al wel een plaatje op mn hardeschijf maar daarvandaan kan ik em nie op het forum zetten volgens mij)
|
Verwijderd
|
Mijn favo auto is de Mazda RX-7. Echt een top-auto, geweldige wegligging en goede topsnelheid. Zijn acceleratie is echter nogal ondermaats, dus is het echt een wagen voor Circuits. Maar mijn favo wagen.
De Skyline is dus echt níet zo goed als in het begin iedereen dacht. Mijn Mazda rijdt de Skyline er op het rechte stuk hard uit. Ik ben vooral verbaasd over de prestaties van de 'kleine' auto's, de 206 en de Golf GTI. Die dingen schijnen ongelooflijk goed in de bochten te kunnen rijden... wat heel goed zou verklaren dat ik er vaak door verslagen wordt. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
need i say more ![]()
||
Citaat:
met mn miata haal ik max 361kmh en dan heb ik alle shifts perfect en heb ik mn motor op de finish opgeblazen (ik hoor t geluid wel maar er staat winner in beeld) |
![]() |
||
Citaat:
want ik kan ook maar 360 en dan blaast mn motor op
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welke games heb je allemaal? Muzzle | 40 | 27-09-2005 16:26 | |
Games |
need for speed undergound op de DS? wr_faya | 4 | 27-02-2005 15:45 | |
Games |
Need for speed: Underground 2 Marcade | 214 | 06-01-2005 16:20 | |
Games |
need for speed online (ps2) sam_fischer720 | 4 | 25-02-2004 15:28 | |
Games |
Need For speed underground Dumbass | 4 | 03-02-2004 19:20 | |
Games |
Heb Need for Speed Underground uitgespeeld? Verwijderd | 37 | 08-01-2004 07:04 |