Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik leef voor mezelf en ik hoop echt dat het erg egoïstisch klinkt want dan is het tenminste duidelijk dat ik weet dat ik een mens ben.
Maar wat beter ingedeeld: Primary goals 1. Mezelf, om te leven 2. Om te denken Secundary goals 1. Om een hoger niveau van bewustzijn te bereiken (niet in een freaked manier hoor) 2. Om een hoger niveau van intelligentie te bereiken (niet in een freaked manier hoor) Tertiary goals 1. Om de mensheid, aan te passen aan mijn wensen. Om de mensheid te sturen als een onzichtbare hand. (zie illuminatie Deus Ex) 2. Om mezelf en evt ook mensheid volledig de natuur te laten verlaten en 100% overstappen op technologie (natuur NIET slopen, tis wel mooi)
Laatst gewijzigd op 08-05-2002 om 20:52. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb me dit ook al veel afgevraagd maar dan kom ik steeds weer tot dezelfde conclusie:als we voor niets leven zouden we hier ook niet zijn en iedereen heeft wel iets waarvoor hij/zij wil leven ookal is het maar een kleinigheid. Ik persoonlijk leef voor m'n vrienden, familie, muziek en de mooie en slechte momenten in het leven. Die moet je allemaal eens meegemaakt hebben. Klinkt mss raar maar je leeft maar 1 keer. Profiteer ervan en verdoe je tijd niet met te zitten piekeren waarom je leeft je bent hier nu eenmaal dan kan je er evengoed van genieten!
xxx Een belgisch meisje |
![]() |
||
Citaat:
|
Waar ik voor leef??
Nou ten eerste voor mijn vriendin... Dat is een Twee voor het OUWHOEREN!!!! ten derder voor m'n ouders ten vierde voor mijn vrienden ten vijfde voor mijn hond ten zesde voor mijn kat ten zevende voor het geld ![]() ten achtste voor bier ten negende voor de tabac ten tiende voor mijn plezier in het leven ten elfde voor het onverwachte in mijn leven ten twaalfde voor de toekomst van onze toekomst van onze kinderen ten dertiende voor de wetenschap ten veertiende voor het landschap ten vijftiende voor het genot van het leven ten zestiende voor het verdriet van het leven ten zeventiende voor het gevoel van leven ten achtiende voor andere mensen te helpen Ten negentiende voor de mens op zijn gemak te stellen en ten zwintigste om hopelijk oud te worden en tenslotte te sterven... Tadaa zie hier mijn dingetjes... This misschien overdreven maar dat maak ik zelf wel ff uit he... ![]() Toeideloei van Dizjoo
Laatst gewijzigd op 11-05-2002 om 17:51. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn lijst: 1. Dizjoo 2. vrienden 3. familie Dat is het allerbelangrijkste voor mij... De rest weet ik ff niet hoor!
|
![]() |
Veel mensen noemen hier hun vriend(in)... Betekent dat dat wanneer jullie uit elkaar zijn het voornaamste doel waarvoor je leeft wegvalt? Of is je vriend(in) niet de belangrijkste?
||
Citaat:
ikke t meeste voor jou, k voel op dit moment da me ouders en familie me gestolen kan worden, cool dat ze me op de wereld hebben gezet mar, kep graag een toekomst met vrouw waar ik me ouders nie meer op me lip wil hebben... dus ik kies jou!!!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() you have just made my day! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Winnaar verhalenwedstrijd] Paarse en witte lentebloemen Verwijderd | 56 | 03-04-2006 16:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Paarse en witte lentebloemen Verwijderd | 0 | 07-03-2006 13:26 | |
Drugs & Alcohol |
"Heroineverstrekking als effectieve behandeling" - wat vind jij? Gatara | 58 | 11-09-2003 11:18 | |
Psychologie |
Waar leef jij voor? Me_Myself_and_I | 56 | 03-05-2003 23:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarvoor leef jij?? Roxanne | 73 | 14-03-2002 18:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 |